Forårs begivenhed 2013

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
settler_building.png

Tribal Wars forårs begivenhed 2013

Foråret er på vej! Træerne springer ud, blomsterne blomstrer og en frisk vind bevæger sig over landet. Fyldt med håb og naivitet, flytter nybyggerne væk fra deres forfædres landsbyer for at smede deres egen lyse fremtid. Denne oversvømmelse af overmodige bønder som bevæger sig over dit land må stoppes - Stjæl deres sække med såsæd og stands deres fremgang for egen vinding.

Begivenheden starter: 28.03.2013 12:00
Begivenheden slutter: 05.04.2013 23:59

Denne begivenhed er aktiv på følgende verdener: (Verdener her :p )

settlers_on_map.png


Tribal Wars forårs begivenhed 2013 er nu begyndt, og nybygger lejre titter frem ud over verdenskortet.

Plyndr deres landsbyer for
bag_of_seeds.png
sække med såsæd for at omsætte dem til bonusser med bytte kapacitet, byggetider, rekruteringshastighed og råstoffer. Nybyggernes landsbyer ligger ikke på permanente placeringer - De emigrerer konstant i deres søgen efter det mest frodige land. Hvis en af dine angreb ankommer efter landsbyen ville være revet op med rod, så vil det ikke være muligt at sende.



bag_of_seeds.png

Plyndring

For at begynde at plyndre sække med såsæd, så skal du angribe nybyggernes landsbyer på samme måde som du ville angribe en normal landsby, men vær beredt: Deres lagre er bevogtede, så vær sikker på at sende nok enheder til at sikre sejren!

Efter en kamp har fundet sted, så kan du se resultatet i dine kamprapporter, som sædvanligt. Men i stedet for at kæmpe imod normale enheder, så har din modstander specielle enheder til denne begivenhed:
settler_guard.png
Nybygger vagt og
settler_militia.png
Nybygger milits

Hvis du har vundet kampen, så vil dine tropper tage råstoffer med hjem. Men de vil også samle værdifulde sække med såsæd, som vil blive tilføjet dit tilgængelige såsæd med det samme (som du kan se i forårsbegivenhedsvinduet).

Brug Såsæd
Tilgå begivenhedsvinduet ved at klikke på "åben" linket i begivenhedsfanen i din landsby oversigt:

event_widget.png


Forårs begivenheds vinduet ser således ud:

event_screen.png

I begivenhedsvinduet kan du se hvor meget såsæd du har samlet, samt de buffs der er tilgængelige for dig. Når først du har samlet nok såsæd til at bruge et buff, så vil aktiveringslinket blive aktivt.






golden_egg.png

Gyldne Æg
Gyldne æg er specielle genstande, som du nogen gange kan finde i en nybygger landsby, og sjældent i en barbarlandsby. Gyldne æg kan bruges til i tombolaen, hvor du har en chance for at vinde (forbedrede) buffs, yderligere sække med såsæd, råstof pakker og i verdener hvor de er aktive: flag.
Tombolaen koster 5 gyldne æg for hvert lod, og der kan kun købes 2 lodder per dag.
tombola.png


Æg kan også bruges til at købe billigere buffs.





Tip: Du kan kun have en buff aktivt af gangen!


Begivenheds nedtælling
I bunden af forårsbegivenhedsvinduet er der 2 nedtællinger: Den første viser hvornår nybyggerne stopper med at lave nye landsbyer. Den anden markere afslutningen af begivenheden - efter dette vil det ikke længere være muligt at bruge såsæd eller æg. Du kan heller ikke længere aktivere buffs og alle igangværende buffs vil forsvinde.


spring_event.png



Hav en glædelig Påske,
Tribal Wars teamet

 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvordan præcist foregår "genopstandelsen af tropper" i de byer? Er det en gang i timen eller hvordan?
Hvordan er mængden af sække beregnet, er det efter hvor mange tropper man dræber eller helt random...
Hvad er troppernes forsvarsstyrke?
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Den sidste del er som ved juleeventet noget spillerne selv skal finde ud af. Jeg mener at huske at tropperne bliver genopfyldt løbende. Hvordan sække bliver beregnet ved jeg ikke.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
okay tak... det kunne jeg jo så bruge til... hmmm... kan jeg ikke lige finde ud af.... ;)
 

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Økse: 1 sæk
LK: 2 sække
Paladin: 5 sække

Har så ikke prøvet med andre tropper. men spyd og sværd burde kunne bære det samme ;)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
nu ved jeg om det bare er hos mig, men jeg undre mig at jeg bliver ved at få en besked om denne nyhed når jeg logger ind og får oversigten med news
 
Top