Rygtebørsen

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Et rygte lyder på at Flyver mener at RASTA krammer med diverse stammer ;)

Nogle som kan be- eller afkræfte dette?
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Et rygte lyder på at Flyver mener at RASTA krammer med diverse stammer ;)

Nogle som kan be- eller afkræfte dette?

Den er god nok... flyver mener ALLE krammer...

Men sådan er det jo også... specielt i Nordvest. NN + wing krammer med S-K og ~HA~ ved dog ikke helt om de også krammer med 6 1/8 også... Men det skulle ikke komme bag på mig :D
 

kicker

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at.... Kicker ikke aner hvad han snakker om :tw_biggrin:

Min mor har altid opdraget mig til at være en pæn pige... så jeg mysser ikke med nogen... specielt ikke om natten... der kan jo ske farlige ting om natten, specielt fordi der er natbonus :tw_wink:

For lige at understrege det så arbejder 1939 ikke sammen med Rasta!!!
(Det kan enhver spiller der har spillet TW jo se hvis de vidste hvad Stats er ;)
http://dk.twstats.com/dk13/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=276 )


skal gerne indrømme jeg nok tilhøre den bløde vare i tribal,men det ændrer ikke det jeg har hørt, at 1939 har lagt sig ned og foræret byerne til rasta mod at i fik lov til at blive på kanten af V13:what::laugh:
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
skal gerne indrømme jeg nok tilhøre den bløde vare i tribal,men det ændrer ikke det jeg har hørt, at 1939 har lagt sig ned og foræret byerne til rasta mod at i fik lov til at blive på kanten af V13:what::laugh:

Øh okay... man skal sgu høre meget før ørene falder af :tw_what:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Den er god nok... flyver mener ALLE krammer...

Men sådan er det jo også... specielt i Nordvest. NN + wing krammer med S-K og ~HA~ ved dog ikke helt om de også krammer med 6 1/8 også... Men det skulle ikke komme bag på mig :D

Soo..hvordan definerer du at kramme ? For vi i ~HA~ krammer da ikke med NN + wing, af hvad jeg ved :O
 
Senest redigeret:

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja jeg skal da ikke gøre mig klog på alle de rygter der nu går... men stats viser da hvertfald heller ikke rigtigt noget om nogen adlinger :)


http://dk.twstats.com/dk13/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=29&type=gain&pn=-1

Mon du evt. skulle kigge på stats på de enkelte spillere? Det kunne være, at der snart skete noget eller, at nogen bare farmer sig ihjel :)


det er ikke en kramme verden....

det er en bange verden ;)

Man samler ikke lige sådan n antal stammer og går på nr. 1 stammen :D
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
på Classic 4 gik det sgu stærkt med at samle en masse stammer som så ville gå på TIC (enda før adler var overhovedet i spil). Dvs. at det burde ikke være svært, at samle en masse stammer, dog er der åbenbart mange som er kræsne når det kommer til teamwork åbenbart...
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
på Classic 4 gik det sgu stærkt med at samle en masse stammer som så ville gå på TIC (enda før adler var overhovedet i spil). Dvs. at det burde ikke være svært, at samle en masse stammer, dog er der åbenbart mange som er kræsne når det kommer til teamwork åbenbart...

det er jeg ikke helt uenig i
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
skal gerne indrømme jeg nok tilhøre den bløde vare i tribal,men det ændrer ikke det jeg har hørt, at 1939 har lagt sig ned og foræret byerne til rasta mod at i fik lov til at blive på kanten af V13:what::laugh:

sorry for at smadre din drøm.. men byen kostede 1½ cleaner at få så bestemt ikke gratis
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
men ja der kan ikke være tvivl om at RASTA stortset har vundet den verden jeg tror virkelig ikke de andre får Rasta ned igen
 

Bright Star

Nybegynder
Reaktionsscore
0
men ja der kan ikke være tvivl om at RASTA stortset har vundet den verden jeg tror virkelig ikke de andre får Rasta ned igen
Du har fuldstændigt ret. og i den forbindelse må jeg nok tilstå at det er mange af os der har været for dumme og er blevet ved med at spille selv om det er nok så tydeligt hvad der foregår i denne verden. Ak ja, men bedre sent end slet ikke.
Så kan Rasta spille mod dem selv i den næste verden, for sådan ser det ud til at blive, desværre:cool:
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Du har fuldstændigt ret. og i den forbindelse må jeg nok tilstå at det er mange af os der har været for dumme og er blevet ved med at spille selv om det er nok så tydeligt hvad der foregår i denne verden. Ak ja, men bedre sent end slet ikke.
Så kan Rasta spille mod dem selv i den næste verden, for sådan ser det ud til at blive, desværre:cool:

kan ikke se hvad folk græder over..
flere af os er nye i rasta.. og aligevel gider ingen give os modstand? folk brokker sig normalt over folk krammer? .. det gør vi ikke engang? i brokker jer over vi er 15 spillere som ikke alle kender hianden fra før. som er i en stamme? at vi måske virker for store og uoverskuelig er og bliver kun jeres egen skyld.. folk gør intet imod os..
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Syntes godt nok det er hurtigt i kalder rasta for vindere...

Jeg syntes nu i lyder som en flok kyllinger og tudefjæs... Ja Bright Star, måske har du fået klø inde i midten, men hva så med at komme ud på kanten og give den noget gas så du kan komme til at hævne dig?
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Syntes godt nok det er hurtigt i kalder rasta for vindere...

Jeg syntes nu i lyder som en flok kyllinger og tudefjæs... Ja Bright Star, måske har du fået klø inde i midten, men hva så med at komme ud på kanten og give den noget gas så du kan komme til at hævne dig?

Helt enig..
 

Bright Star

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sorry Promet, men vi græder ikke. Slet ikke, dertil har vi spillet for meget. Jeg er heller ikke i tvivl om der er nogle ganske dygtige spillere i rasta, (hvilket nogen i Rasta jo er aldeles gode til selv at hævde). Men at disse spillere så ikke har formået at læse verdenen og se hvor det bærer hen af er en brist og en stor en af slagsen. Om det er egoet der skygger, eller ønsket om at vinde for enhver pris skal jeg lade være usagt. Men som det ser ud for de få der spiller er det lidt spild af penge og tid at spille denne verden.
Problemet er nok ikke opstået i denne verden men på de sidste foregående. Alarmklokkerne burde ha ringet hos elite spillerne for længst. Men jeg ved osse godt at det er temmeligt svært for netop disse spillere at skulle finde nye veje. Det ville gå ud over deres stats og deres vinder mentalitet.
Hvis man kigger på spiller tallet nu og regner frem til næste server. Tjae, er der så 100 eller mindre tilbage på dette tidspunkt.
 
Top