Verden 5 - Hall of Fame

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi giver stående klapsalver til stammen TBOJ, og deres medlemmer for at have vundet Verden 5 efter 690 dages kamp, og endte med en dominans på 89% over spillerlandsbyer.

Vi oprettet denne Hall of Fame til vinderne, så vi kan forevige og hædre vinderne. Nedenfor er de gevinster som de har fortjent.

Humleman vandt med 9.124.018 point, 931 landsbyer og havde et gennemsnit på 9.800 point pr. landsby. Denne spiller får som en ekstra bonus, en Tribal Wars t-shirt.

Top 3 spillere:
00000095.png


Disse spillere vil blive belønnet med: 1700, 1200, 700 Plus Point.

Som en lille ekstra gevinst får hvert medlem i den vindende stamme tildelt 200 Plus Point hver.

Hent din gevinst i Supporten, så alt går ret til. Har man spørgsmål er det også et godt tidspunkt at stille dem der.

Vi vil gerne takke alle som har taget del i Verden 5, og vi håber at i har haft en sjov og fornøjelig tid med den!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er ikke nødvendigt for dig at skulle ind i din mail for at skrive til os :)
Jeg kan se du har din konto aktiveret på en verden lige nu, så du går bare ind på din konto og i bjælken forneden på skærmen trykker du på "Support" og skriver en ticket til os derfra :)
 

Sparrow

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, det classic, hvor jeg gerne vil bede om a få dem indsat, tror jeg har fået sendt en ticket til jer, ven.. :D
 
Top