til admins

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja men Casual er til grin et rigtig ringe forsøg på at gøre noget

der skal server til hvor man kan starte på fra start og som hvor folk ikke har 10 byer når vi kommer ind på
ingen giden den

kom med bare en server som er desejnet til folk uden dual og med et liv kan spille og vinde den
og folk det ikke har t metode nu det ikke er inbyget i spillet hvad det nemt kunne havde hvaret


en server med tempo en hvor stammerne er låst og farmgrænse og natbonus fra 08:00 til 00:00
og gap på 200 mili eller meger og fack grænse
også et vinder kræv der kan lses uden at tage ander spiller
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
en server med tempo en hvor stammerne er låst og farmgrænse og natbonus fra 08:00 til 00:00
og gap på 200 mili eller meger og fack grænse
også et vinder kræv der kan lses uden at tage ander spiller

1. Natbonus fra 08:00 til 00:00? Så alle skal sidde oppe hele natten for at undgå at det er spild af tid at angribe andre? Undskyld mig jeg mangler ord for hvor elendig den ide er.

2. Den type fakegrænse og angrebsgap er set før, så det kunne vel ske det kom igen?

3. Et vinderkrav der kan løses uden krig? Undskyld mig hvad er det ved TribalWARS du ikke forstår. Uden krig og omostninger er der ikke noget spil.

Jeg tror nu jeg begynder at forstå hvorfor folk ikke føler at du lytter og forstår hvad de siger. Jeg tvivler på at du kan finde nogen der spiller her der vil være med til de indstillinger.

Og selv om jeg sikkert ikke møder forståelse fra dit geniale intellekt, så må jeg lige påpege at gode servere aldrig er blevet til på baggrund af indstillinger. De skabes af spillerne alene. At du er en af de få der er tilbage, som stadig spiller og ser serverne blive dårligere (efter hvad jeg forstår du mener. Ikke mine ord :p ) må jo netop betyde at du ikke forstår hvad der skal til for at skabe en fed stemning omkring en server. Selvom du med dine mange års erfaring burde have lært lidt af de spillere der blev "helte"eller "skurke" i de gamle verdener i et net af propaganda, diplomati og krig. De havde en gnist og en forståelse for dette spil som smittede af på andre. De spredte glæden ved spillet ikke mismodet. De spredte viden og opfordrede folk til at lære mere. De lod dem ikke synke ned i mismod og indbildning om at man ikke kunne tilegne sig den fornødne viden.
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
1. Natbonus fra 08:00 til 00:00? Så alle skal sidde oppe hele natten for at undgå at det er spild af tid at angribe andre? Undskyld mig jeg mangler ord for hvor elendig den ide er.

2. Den type fakegrænse og angrebsgap er set før, så det kunne vel ske det kom igen?

3. Et vinderkrav der kan løses uden krig? Undskyld mig hvad er det ved TribalWARS du ikke forstår. Uden krig og omostninger er der ikke noget spil.

Jeg tror nu jeg begynder at forstå hvorfor folk ikke føler at du lytter og forstår hvad de siger. Jeg tvivler på at du kan finde nogen der spiller her der vil være med til de indstillinger.

Og selv om jeg sikkert ikke møder forståelse fra dit geniale intellekt, så må jeg lige påpege at gode servere aldrig er blevet til på baggrund af indstillinger. De skabes af spillerne alene. At du er en af de få der er tilbage, som stadig spiller og ser serverne blive dårligere (efter hvad jeg forstår du mener. Ikke mine ord :p ) må jo netop betyde at du ikke forstår hvad der skal til for at skabe en fed stemning omkring en server. Selvom du med dine mange års erfaring burde have lært lidt af de spillere der blev "helte"eller "skurke" i de gamle verdener i et net af propaganda, diplomati og krig. De havde en gnist og en forståelse for dette spil som smittede af på andre. De spredte glæden ved spillet ikke mismodet. De spredte viden og opfordrede folk til at lære mere. De lod dem ikke synke ned i mismod og indbildning om at man ikke kunne tilegne sig den fornødne viden.

Stor klapsalve
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der vi jo blive krig lige meget hvad vinder krævet er

og heldt findt hvis i ikke fatter hvad jeg skiver alle kan ikke hvare lige hurtige

EN SERVER FOR DEM DER VIL DEM OG ALLE ANDER PÅ DE ANDER SERVER
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tjaaa, hvis man mener at der skal være en anderledes server til ens behov er der altid muligheden for at leje en speed server på masters...

At man ligefrem kræver at folk skal kramme hinanden er nok ikke vejen frem....som det er tidligere skrevet hedder spillet tribalwars
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Lad os dele den op:

der skal server til hvor man kan starte på fra start og som hvor folk ikke har 10 byer når vi kommer ind på
ingen giden den

Alle servere kan der startes på, når den åbner - det er vel i og for sig meningen med en åbning af en server.
En gang har der været 10 bys start, det er nok også sidste gang.

kom med bare en server som er desejnet til folk uden dual og med et liv kan spille og vinde den
og folk det ikke har t metode nu det ikke er inbyget i spillet hvad det nemt kunne havde hvaret

Det er der blevet snakket så meget om før, og du kender vel svaret.
Dual er ikke ulovligt i følge reglerne, derfor bliver der ikke gjort mere, for at ekskludere disse fra serveren - de har lige så meget ret til at spille, som du har.
Ville da være træls for dig, om man havde en The-Cleaner fri verden, hvis man ikke mente du måtte være med?

en server med tempo en hvor stammerne er låst og farmgrænse og natbonus fra 08:00 til 00:00
og gap på 200 mili eller meger og fack grænse
også et vinder kræv der kan lses uden at tage ander spiller

Der vil ALDRIG komme en server, hvor der er natbonus i løbet af dagen..
Hastighed 1 er hyppigt valgt. Låste stammer er ikke videre muligt. Farmgrænse er ikke nybegynder venligt, og tiltaler flere erfarne spillere i forhold til nye.

Hvad skulle kravet så være? Hvem der kunne lave flest fredsforhandlinger? Adle MINDST spillere? Slå færrest enheder ihjel?
Det lyder ikke helt korrekt, gør det?

Det er ærgeligt at Morthy nedlagde TribalHugs i sin tid...
 
Senest redigeret:

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu har jeg ikke læst det hele :) Men hehehe kom lige på en underlig ide.. det kunne være vi ikke selv skulle kunne bestemme hvem vi spiller sammen med, altså stammerne bliver sammensat af tribalwars.. altså nu ved jeg der kan være mange rigtig mange problemer med den tanke jeg lige fik.. for hvad med dit og dat og mere til... men det kunne være fedt på en eller anden måde synes jeg men det jo ose svært at skulle lave det så det virker.. så hellere lade det være som det er for det virker jo på en måde :)

for nu ved jeg jo jer der er gode og har spillet længe sammen holder sammen hver gang (tror jeg)..

jeg vil så meget gerne spille sammen med dem jeg spillede med engang for længe siden, men de ikke til at finde og så har de jo nok de folk de skal bruge og ikke vil have en Noob som mig på deres hold. jeg jo ikke god til at give dem en ansøgning som de vil have

( jeg er en Noob og vil altid være det. jeg er den bedste Noob i verden ehehehe)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi har overvejet tilfældige stammer adskillige gange (= stammer hvor spillerne bliver delt ud i tilfældigt og dermed ikke har nogen indflydelse på hvem de kommer til at spille med). Men det der forhindre, at det bliver til noget er, at det er utroligt besværligt at sætte op på almindelige verdener og endda på Classic-runder. Det er bedst egnet til speed-runder, hvor antal deltagere er forholdsvist lavt og kendt på forhånd.
Vi mener det kunne være rigtigt interessant! Men med mindre InnoGames finder på en nemmere måde til at gøre det, så har vi svært ved at se det som en reel mulighed.
 

Cecille

Nybegynder
Reaktionsscore
1
en konto der kkøre solo vil jeg garne se vinde og det vil hvare super flodt og det er en spiller som kan sit kram
og hatten af får det for det er sådanne spillet er tængt fra start så om ensolo spiller farmer 10 mil
er det ok man kan så diskoter om spillern ikke burte lidt ud i den friske luft så :O)
forden kan derikke hvade hvaret meget af så men vil hvare heldt ok at sådanne en spiller vinder

Jeg kan da fortælle dig om mindst en konto der er kørt solo og som har vundet - Verden 11 - Athene.

Om der er andre ved jeg ikke 100% men mon ikke der er det på flere andre verdner.

Jeg har gentagne gange både her og IG fået pm fra the-cleaner om at man jo ikke kan spille en konto til sejr uden at være dual, - det kan man godt - det er sket og hvis nogen andre har kendskab til kontoer der har vundet som solospiller så meld lige ind her så vi en gang for alle kan få begravet den med at man ikke kan vinde solo og så gerne lige få jorden ovenpå trampet helt flad - jeg er så træt af at høre det ikke kan lade sig gøre.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Kan sagtens lade sig gøre.

Det sjove i dette er, at alle der har spillet solo på en konto og været konsekvent i top 3 or something, netop har snakket med the cleaner der skriver det umuligt :D

oh well. Han har dog en god pointe, det der dog mere dræber spillet er lidt ensformige verdener hvor 1 stamme dominere ret tidligt.
Kan nemt laves om på, men er ikke InnoGames der står med det ansvar, det er os spillere.
V18 ser btw ret interessant ud, flere "kendte" spillere i forskellige stammer, end sædvanligt. Dog stadig et par stammer med en del dual eller erfarne spillere samlet.

Så forleden en komme med et forslag, ang. random stammer.
Noget lignende det skal man ind på, nu verderne ikke er så store.
Imho at least :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Enig med Bau.

Kunne være sjovt med random stammer i en hemmelighedsverden.

Selvfølgelig med max. 10 medlemmer, så kommer taktikken ind og i princippet har alle chancen for at vinde.

Man kunne prøve det i en eventuel classic-runde dog med f.eks. Koth-byer i stedet.

Det giver et frisk pust til spillerne med nye måder at spille på.
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Det store spørgsmål er så, vil Random stammer virke?

Hvis man nu bar bliver tildelt en stamme når man logger ind, så er der jo nogle som ikke fortsætter spillet.
Hvad skal man så gøre osv?
Vil mene at det vil komme ned på held.

Dog et godt input, hvis man kan få det til og virke :)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
problemet som jeg kan se med det. at dem man er i stamme med ikke spiller, for jeg må indrømme jeg spiller ikke så tit herinde mere. det går for langsomt til jeg kan være med, det tager jo lang tid at vokse med den fart der er på verdenerne, plus vi ikke så mange mere der spiller her mere :( men nu jeg tilbage og vil se om denne sever kan blive noget for mig igen :)
 
Top