Indstillingerne til runde 7: "Lucky number 7"

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
ALLE VED, AT TALLET 7 BRINGER HELD!
Men er det til dig eller din fjende??


Kære spillere!

Syvende runde af classic vil starte mandag d. 24. februar.

Det specielle ved denne runde:
  • Tallet 7
  • Barbarlandsbyerne kan ikke adles
  • Forbedret start: Alle minerne er trin 7 ved start
Konkurrence
Ud over præmien til den vindende stamme, vil den spiller, der ligger den rapport ind her i tråden, med flest 7-taller i modtage 100 Plus Point ved slutningen af runden. Er der flere med samme antal, vil vinderen være den der poster først.
  • 7 skal forekomme "naturligt" i bynavnene for at tælle med ("777777" vil ikke tælle med)
  • Emne tæller ikke med.

Indstillingerne for denne runde bliver:
<style>.ws { width: 700px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style>
Hastighed:3.7
Enhedshastighed:0.7
Paladin:Nej
Bueskytter:Nej
Kirke:Nej
Adelsmænd system:Guldmønter
Moral:Point og tidsbaseret
Bonus landsbyer:Ja
Barbarlandsbyer:Vokser til 7.777 points
Tech system:Simpelt
Begynderbeskyttelse:3,5 dage
Stammemedlemmer:7
Forhold angriber/forsvarer:20:1 i 14 dage
Præstationer:Aktive
Milits:Aktiv
Konto Manager:Aktiv
Stammekrig:Aktiv
Reducering af byggetid:Aktiv
Diplomati:Aktiv
Valg af startpositionMuligt
Mindre kortAktiv
StammeskiftMuligt
Angreb på egen stammeMuligt
Angrebs/Support gap77 ms
Fake GrænseIkke aktiv
Vinder krav
Stammen med flest point d. 7. maj 2014
Vinderstammen vil modtage 200 Plus Point hver.

<tbody>
</tbody>

Vi venter i øjeblikket på en reset af serveren, men så snart den er gennemført vil vi åbne for pre-registrering til denne runde. Vi giver besked i denne tråd med det samme pre-registreringen er mulig :)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Konkurrence
Ud over præmien til den vindende stamme, vil den spiller, der ligger den rapport ind her i tråden, med flest 7-taller i modtage 100 Plus Point ved slutningen af runden. Er der flere med samme antal, vil vinderen være den der poster først.

Øhh jeg kender kun en slags rapport og det den jeg får efter tropperne har været i kamp? er det sådan en eller hvad ? hehe
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Med farmgrænse går jeg ud fra du mener begrænset plyndring :)
Det er ikke aktivt i denne runde.

Med en rapport mener jeg dem I får når I har forsvaret eller angrebet, ja :)
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Ja det var det jeg mente.
Håber virkeligt folk joiner, så vi kan få en rigtig god omgang classic. Hvor er i henne? kun 100 der har joinet..
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Classic-serveren er lidt anderledes end de normale. Her kører vi runder på en varighed af normalt 3-6 måneder og efter hver runde resettes serveren ja :)
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Syntes det er en mega fed server som er blevet lavet her, men der er EN stor Minus ved den!!

Folk kan slette deres konto og det er der ikke meget mening i efter, som det kun er spiller byer man kan gå efter!

Hvorfor kan i ikke lave den ændring på den server så folk ikke sletter deres konto (Efter der har været adel på engang!)

Det er en server som ikke giver meget mening efter som man jo kan slette sin konto i tide og utide!

Håber virkelig at Supporten gider og tage det her til sig og lave den ændring så det giver lidt mere mening med de indstillinger som er lavet til denne server her!!
 

Berantzino

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan kun erklære mig enig med Don Brisser; det er på ingen måde retfærdigt, at hvis en spiller kun har en by, og den er ved at blive adlet, så kan genstarte og på den måde sørge for at angriberen ikke kan få byen.

Som Don også nævner, ville det være en ide at LIGE så snart der er adler mod byen eller at byen ikke er i loyalitet 100, så kan der ikke genstartes. Ligesom med at bygninger ikke kan nedrives uden loyalitet 100.
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der ligger en ikke form for løsning lige nu og her?

For det er træls, der endelig kommer en rigtigt NOT- Noob server og så den bliver ødelagt af dette her?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Der er ingen løsning, der kan udføres lige nu og her, da indstillingerne ikke tillader det.
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
4 x adler mod spiller med moral 35%
Loyalitet: Faldet fra 30 til 1
ca. 15min derefter, blev byen sat i slet.
han kan/mä ikke rive bygninger ned i hans by, hvis loyaliten er under 100%, men han kan/mä gerne slette hele byen??
er helt til grin, spild af tid og tropper
virker som en beta runde - sorry
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg sydens at Mr.Vida og dem skal havde en server der passer til det de ønsker så det ikke bliver kelidt for dem

også kan i lave en som passer til alle os noobs hvor der er fack farm granse på og lukket stamme skift
speed 2+

så vil alle blive glade og vi vil kunne starte meger ind 200-300 på serverne
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg sydens at Mr.Vida og dem skal havde en server der passer til det de ønsker så det ikke bliver kelidt for dem

også kan i lave en som passer til alle os noobs hvor der er fack farm granse på og lukket stamme skift
speed 2+

så vil alle blive glade og vi vil kunne starte meger ind 200-300 på serverne

Du kunne også prøve at lærer spillet lidt bedre, så du kunne giv os den modstand der er ønskede!! :laugh:
 
Top