Hall of Fame - Classic runde 8

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi ønsker hermed stammen SAM tillykke med, at de ER verdens centrum!

2014-08-31_1311.png

2014-08-31_1305.png

2014-08-31_1306.png

De erobrede VERDENS CENTRUM og de slap ikke taget igen:

2014-08-31_1256.png


Hvert medlem af stammen har vundet 200 Plus Point.
Og fordi de endte med at være ENESTE stamme der kunne erobre landsbyen, så får de også hver en lille ekstra præmie, som de kan finde i deres inventar inden dagen er omme :tw_cool:


Classic runden vil blive lukket i aften og en ny startes snarest muligt.


TILLYKKE TIL SAM!
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
tillykke alle sammen men nu sjovt at i får en nar præmie
inventar blier jo på den verden i har fået det og kan ikke bruges på andre ;)
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Sjov verden i opstarten, hvor den kunne gå begge veje, men grundet noget godt deff så fik vi vendt det hele :p

Men efter 3 uger var verdenen reelt vundet :p
Eftersom dem vi spillede mod valgte den nemme løsning, og adle BB byer og brygge deff i dem :)
Men tak for spillet ;-)

Og den gave vi fik sun <3
Den ELSKER jeg sådan :)
Er det første verden der kan siges og være vundet 100%? også får vi en fin ting til inventar, som jeg tror vi kan bruge på næste classic, for tager jeg ikke helt fejl, så er det samme server :p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Okay, jeg indrømmer min gave er lidt for meget en pyntegenstand. Men bare rolig, jeg satte byttemærke på og I får bare den ekstra præmie på en verden efter eget valg :p

Skriv til mig via support tool, fra den konto I spillede med her, og fortæl på hvilken verden I ønsker jeres ekstra præmie, så får i den der i stedet :)

Undskylder den lidt sølle gave. Vi har fået en ny mulighed i admin og den virkede så bare ikke helt som jeg håbede ;)


Classic nulstilles mellem hver runde, så nej desværre Barney, sån virker det ikke :(
 
Top