Guide til Daglig login-bonus

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
dailyloginbonus.jpg



Endnu en ny funktion kommer til Tribal Wars! Vi kalder den Daglig login-bonus! Med dette, vil vi belønne vores loyale spillere for at komme tilbage hver dag for at spille og kæmpe i vores spil.

Når du logger ind i Tribal Wars første gang hver dag (eller har uåbnede kister) vil vinduet på billedet ovenfor blive vist og I vil kunne åbne en kiste. Der er ni kister, en for hver dag. Kisterne forbliver til rådighed, hvis du har logget ind den dag, så hvis I logger ind hver dag kan I åbne nu kister på dag ni! Selvom vi ikke er sikre på, hvorfor I ikke skulle ville have jeres belønning med det samme...

Men pas på: Kister der ikke er åbnet på dag 9 vil forsvinde og bliver erstattet af et sæt på ni nye kister.

FAQ
Jeg lukkede pop-up'en. Hvordan får jeg min login-bonus?
Login bonus-vinduet er tilgængelig fra profil-menuen. Pop-up'en vil også åbne efter hver login, så længe du har uåbnede kister.

Hvad sker der, hvis jeg går glip af en dag?
Hvis du ikke logger ind en (eller flere) dag(e) bliver login-bonussen ikke nulstillet, men du vil ikke kunne få alle belønningerne gratis mere. Ved dit næste login vil du altid få den næste kiste i sættet, ikke den for denne dag. Så hvis du logger ind på dag 1 og dag 4, så vil du modtage kiste 1 og kiste 2, IKKE kiste 4.

Kan en sitter hente login-bonussen for mig?
Nej. Kun logins fra kontoejeren tæller. Sitter kan ikke hente kister hvis kontoejeren loggede ind den dag.

Skal jeg hente kisterne hver dag?
Det behøver du ikke. Indtil den sidste dag (dag 9) kan du hente alle kisterne du har låst op. Husk, efter dag 9 bliver alle kister nulstillet og du vil ikke længere kunne hente dem. Derfor anbefaler vi IKKE, at du venter til den allersidste dag.

Er denne funktion til rådighed på mobile-enheder?
På nuværende tidspunkt er denne funktion kun til rådighed i browser-versionen.
 

MarkusBM

Nybegynder
Reaktionsscore
4
Funktionen findes på mobilversionen, man skal bare ind under sin profil for at finde den. Det er dog let at overse at man har nye kister, idet der ikke kommer nogen information om dette. Ville det være muligt at få en notifikation om at man har nye kister, på samme måde som ny post og nye rapporter bliver vist? Dette er selvfølgelig noget Innogames skulle implementere i appen, men som udgangspunkt virker det ikke som en specielt stor opgave at overkomme.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg har spurgt vores spiludviklere om det og de har pt. ingen planer om at tilføje notifikation til nye kister, da det er en daglig tilbagevendende hændelse og de ikke mener værdien af tilføjelsen vil være stor nok.
Desværre, men idéen ER tilføjet til listen over ønskede forbedringer og hvis nok andre versioner også ønsker den, så måske i fremtiden :)
 
Top