VERDEN 30 - Indstillinger

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere!


En ny verden skal se dagens lys og solen står op der for første gang..
  • Onsdag d. 25. januar 2017.
Denne verden er vores 30. danske verden! Derfor har vi valgt, at den skal være hurtig, udfordrende og give en mulighed for at spille med begge de 2 nye funktioner, som kom til sidste år, Paladinfærdigheder og Vagttårnet.

INDSTILLINGER:
Verdenshastighed2
Enhedshastighed0.5
ForskningssystemEnkelt
KirkeJA
VagttårnJA
BuerJA
PaladinerJA
FlagJA
StammerMaks. 15 medlemmer
Fakebegrænsning1% af landsbypointene
AdelsystemMønt
Natbonus00:00 - 07:00
Angrebs-/supportgap100 ms

Vinderen bliver, den stamme der først samler 12 unikke hemmeligheder og holder dem i 144 timer. Hvornår hemmelighederne bliver frigivet på verdenen vil ikke blive annonceret.

Pre-registrering er allerede mulig. I kan logge ind på verdenen med det samme, for at invitere venner, oprette jeres stamme og forberede jer på verdenen starter. Når verdenen begynder, så vil I blive placeret i nærheden af jeres stammevenner, hvis I er i samme stamme inden da.


Held & lykke på verden 30!


********************************************************************************************************************************************************
I anledning af at dette er vores 30. verden, så vil der være en lille konkurrence i forbindelse med opstarten! :)


ALLE der kommentere i denne tråd efter de er startet og skriver koordinaterne på deres landsby på DK30 er med i udtrækningen af 10 x 7 dages premiumkonto.
Eksempel:
SPILLER sagde:
Så kan vi begynde! 451|578
Vinderne trækkes 1 uge efter verdenen er startet :)

********************************************************************************************************************************************************
 

Llamarse

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Kunne man ikke diasble stammeskift efter en hvis periode, så vi kan prøve at få en verden hvor der ikke rekrutteres til sejr, så der rent faktisk kommer et spil ud af det...
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvornår skulle stammeskift i så tilfælde slås fra?

Hvad med de spillere, som joiner verdenen sent? De vil ikke kunne komme i en stamme.
En del der skifter stamme, også i late game, gør det ikke for at være med i vinderstammen, men for at komme i en stamme de trives bedre i. Risikere vi ikke at disse blot vil stoppe?
Færre spillere = mindre spil? Er fordelen ved at slå stammeskift fra stor nok til at opveje det?

Er problemet så stort, at der er grund til at fjerne et vigtigt spil element, nemlig det at kunne danne nye stammer på tværs af stammer, stikke gamle allierede i ryggen, smide spioner ud? :)
Det skaber også spil, om vi så kan lide det eller ej ;)

Alle er velkommen til at kommentere på dette og give deres mening for og imod, gerne med begrundelse for valget :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Er problemet så stort, at der er grund til at fjerne et vigtigt spil element, nemlig det at kunne danne nye stammer på tværs af stammer,

Når de nye stammer består af spillere fra flere forskellige stammer, der tilfældigvis alle sammen ligger i top 5-10-15 på hver eneste verden, så vil jeg svare "JA, det er et problem".....
Jeg har aldrig moret mig så meget som jeg gjorde på Classic 9, netop da indstillingerne betød at man ikke bare kunne samle de bedste i én stamme, men var nødt til at kæmpe for sejren...
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Men vil lukning af stammeskift forhindre dette? Eller vil de blot finde sammen tidligere?
Og classic runder er normalt på maks 3 runder og hvor vi har brugt dette har spillerne været fordelt random fra start. Vi vil ikke kunne benytte random fordeling af spillere på en almindelig verden, så det vil ikke blive det samme, selvom vi lukker for stammeskift efter fx. 6 måneder.

En del af spørgsmålet var også, om problemet er så stort, at det opvejer ulemperne ved at lukke for stammeskift :)
 

Jesus

Nybegynder
Reaktionsscore
2
Hva kunne i overveje at få styr på jeres shit? eventuelt fortælle os den rigtige åbningstid?
Istedet for alt det misledende info vi får.
og håber virkelig ikke i seriøst har lavet en pre registering et helt måned før verdens start.
Tænk på alle de TW elskere der kommer til at sidde og trippe over det?
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er desværre sket en menneskelig fejl. Dato for åbning skal indtastes flere steder og ét af stederne er datoen blevet skrevet forkert.
For at starten skal gå uden problemer har vi rykket åbningen lidt og alt ser ud til nu at være i orden.

Beklager fejlen og forsinkelsen!
Tak for jeres forståelse og tålmodighed!
 

MarkusBM

Nybegynder
Reaktionsscore
4
Nå, på trods af diverse tekniske fejl og lignende, ser det ud til at verden 30 er i gang. Forhåbentlig bliver den god, speed 2 kan jo i hvert fald være med til at sætte lidt gang i tingene. Der blev nævnt en konkurrence, så den vil jeg da lige tilmelde mig. 504|496 er hvor man kan finde mig in game.
 
Top