Spammeriet herinde.

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Personligt er jeg blevet træt af at se den kedelig udvikling som forummet har taget.

Nogle som skændes om hvem der er spammerkonge, mudderkastning som intet emne har overhovedet og normalt spamning.

Eksempler er der nok af efterhånden. Derfor kan man bede "spammerne" om at holde det til 1 tråd i stedet for de 5 tråde som efterhånden er blevet overspammet.

Og i det mindste bare spamme en tråd i stedet for at ødelægge det for de fleste som ønsker saglige tråde med oplæg til diskussioner om krige, rapporter og rygter om det ene eller andet :laugh:

Der skal lægges mærkes til at jeg ikke gider at se mudderkastning herinde, men en diskussion om det emne.

Ingen personer bliver nævnt og skal helst ikke nævnes da det ikke er langt fra mudderkastning....

Lad diskussionen begynde :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Må jo nok være enig, at det træls når man er inde og tjekke...at man så støder på de samme små "snot unger, der leger "se mig" i alle mulige forumsemner.

Meen, de store diskussioner el. mudderkastninger der ligger, de nu ret fede...Så de må endelige ikke stoppe :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så forsætter vi bare der Flyver :p:p.. Hvis du gider at sidde og læse 30 sider :D. Så kan vi godt flytte der ind :laugh::laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Mudderkastninger er okay, hvis det har noget med spillet at gøre.

Hvis der er personlige sager bag som ikke omhandler spillets gang bedes det stoppes.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Feks man skal ikke kommentere bare for at kommentere
Kun hvis man er med eller inde i den Debat.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du kan også kommentere hvis dit navn bliver nævnt..
F.eks du ikke er med i Debatten, men dit navn pludselig bliver nævnt så er det vel ok at kommentere ?
Er det bare mig el ?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
L33T alle der gider at kommentere en tråd skal bare gør det, men det skal ikke spammes med irrelevante fakta, som ingen gider høre på, og som flyver siger så er det hovedsageligt de spiller som spiller se mig på forumet som gøre at nogen ikke gider at kommentere tråden.
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
At der er mange indlæg i en tråd gør den ikke til en spam-tråd..men når største delen af indlægene er ting som: "Nej det er du", "Nej du er" så er det komplet tåbeligt at spilde sin tid med at læse og tråden vil oftest..uanset hvor godt den startede..gå død :S

Jeg ved jeg har nævnt det allerede i en anden tråd :eek: men det ville være en god start hvis alle læste reglerne og overholdte dem. Flere indlæg i træk er der ingen grund til, indlæg KAN redigeres. Meningsløse indlæg hvor der bare står LOL eller Det synes jeg også..hvorfor?? :confused:
Og det ville ikke skade at indlæg har en minimum mængde af indhold og er i nærheden af at handle om emnet i tråden :mad:

Jeg er storforbruger af off-forum, men har selv haft gange hvor jeg har logget ind og set jeg ved ikke hvor mange tråde aktive hvor jeg kan se ALLE de sidste indlæg i ALLE trådene er af samme person og efter at havde læst bare en eller to af trådene har valgt den finde funktion der hedder marker alle tråde som læst :eek:
Aktivitet er super, hyperaktivitet er belastende :(
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.. Jeg kan da sagtens lade være med at spamme, og synes ikk selv jeg spammer så meget i tråde som ikk er lavet til off-topic (måske lidt, men ikk mega meget..)

Og Miss prøv at hør her, (ikk mudderkastning bare en mening) lad være med at spille hellig lige nu, du er en af de værste til at spamme i tråde som ikk er lavet til det (jeg personligt vil stoppe her og NU!!)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tjaa....dejligt at høre folk er positive overfor denne diskussion :)

Saglige diskussioner som personlige angreb og lign. kan tages over pm. Men hvis det er fx. diskussioner om spillets gang, så er man velkommen til at starte det herinde ;)

Bare trist at vi skal læse i realiteten det samme igen og igen, man ødelægger det ikke kun for sig selv men også for andre :mad:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Altså jeg vil ikk selv mene at jeg ødelægger det for nogle (undtagen når jeg snakker off-topic) men er meget aktiv og er derfor med i mange diskussioner (også en af grundene til at det nok er mig i altid ser som den der skrev det sidste indlæg..)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Der er intet i vejen for at kommentere noget i en tråd hvor det hører hjemme, og skal ikke betrages som spammeri. Til gengæld ser jeg lidt for ofte nu, at folk tager en drejning i en tråd, hvor det ikke hører hjemme. F.eks. hvis det er en afstemningstråd, og der søges efter bedste stammenavn, og der så er en sjæl som pludselig vil kommentere en andens forslag pga. noget i spillet og hvordan stammen klarer sig, eller der er en anden spiller som lige skal kommenteres på. Der er intet fedt i at skulle læse den eller de samme personers kommentarer, om alt muligt andet end trådens oprindelse eller mening.

Jeg gider simpelthen ikke og se på det mere, og da slet ikke at låse tråde, fjerne tonsvis af indlæg og spilde min tid med at rette noget, der burde være så simpelt som "Hold kommentarer til de rigtige fora"! Kan det ikke forstås, kan det være at en timeout kan hjælpe på det.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg har været lidt af en spammer men stopper skam nu :p
eller stoppede for en uges tid siden :p
Men en ting alle gamle tråde kan de så ikke slettes sårn man ikke begynder og spamme i dem.


Og pas på storm gir en advarelse for offtopic så hold jer til topic!:cool:
 
Top