DK34 - indstillinger!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
~ Verden 34 - Indstillinger ~

Kære spillere!


Vores næste danske verden er på vej og åbner..

TORSDAG D. 14. DECEMBER

På denne verden introducere vi jer for en helt ny funktion, nemlig Klunsning!
Vi har lavet en kort beskrivelse af denne, som I kan finde HER.

Vi har dog fået mulighed for at komme med forslag til indstillingerne og har valgt at, så vidt muligt, benytte de der er foreslået af JER SPILLERE her på forum.

De fleste indstillinger til verden 34 kan findes HER!
Især værd at bemærke af indstillinger er:

  • Gap på kun 75 ms
  • Stammegrænsen er på 7 medlemmer
  • Det er kun muligt at sende support til stammemedlemmer
  • Og INGEN vagttårne (Chefen i Tyskland har personligt givet ekstraordinær tilladelse og ønsker jer alle god jul)
Lige som på dk33, så er blokeringen på aktioner efter at have delt forbindelse med andre eller benyttet kontorepeæsentation forskellig fra normalt, nemlig 48 timer. Der vil på denne verden fx. først være muligt at angribe samme spiller efter 48 timer, i stedet for de 24 timer der tidligere har været standard på .dk.


Pre-registrering åbner i løbet af i aften, så I kan komme i gang med forberedelserne.

Vi håber, I vil få det sjovt på DK34! Og da klunsning er en helt ny funktion, så håber vi også at rigtig mange af jer vil give feedback på denne, så vores udviklere får en masse idéer til forbedringer og videreudvikling af den :)

God fornøjelse!

Jeres Tribal Wars-team
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tak.

Og på vegne af dansk TW må du godt sende en hilsen retur til tyskeren ;-)
 

Snovs

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Sikke en fødselsdag!! Speed 2 og 0.5, kirke og 75 ms gap. Alle mine øsnker opfyldt.


Kæft jeg er glad :)
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
det ser godt ud, rigtig glad for vi fik et fripas med de vagttårne :) gør i hvert fald en gammel TW spiller som mig glad at se.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Lyder godt. 20 var alt for meget og det blev også vist i V33 hvor meget og hurtigt det kan påvirke en verden. Det her skal nok blive sjovt :)
 
Top