EVENT Vinter event 2017

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11

Vinter event 2017



Kære spillere!

Året er ved at være omme. Så for sidste gang i år vil hvælvingen blive åbnet, så I kan få særlige begunstigelser derfra, der kan hjælpe jer med jeres erobringer i det kommende år.
Eventet begynder d. 27. december kl. 12:00 og fortsætter til d. 31. kl. 12:00.

En gang pr. dag vil hvælvingen vise jer et sæt genstande. Før I kan vælge, vil genstandene blive blandet og gemt. Nu kan I vælge en flise for at afslører præmien gemt bag den.
I vil kunne åbne en flise gratis hver 24. time. Tolv timer senere vil endnu et gratis valg blive givet til jer. Men disse er kun gyldige til denne dag, så brug dem før tiden løber ud!

Udover genstandene er der 3 begunstigelser I kan få. Disse vises også i baren under banneret. En vil give jer mulighed for at åbne en ekstra flise, en anden vil øjeblikkeligt afslører en tilfældig flise og vise hvad der ligger under den og den tredje vil automatisk fordoble dit næste valg. Bemærk, at alle begunstigelserne du afslører under en flise automatisk bruges til vores næste udvalg, de videreføres endda til den næste dag. Men der er ingen måde ikke at benytte dem på jeres næste valg. Så vælg med omhu!

Når I har åbnet alle fliserne, kan I enten vente til nedtællingen i øverste højre hjørne løber ud eller I kan vælge at genopfylde fliserne. Men forsigtig! Genstandene vil være de samme som før, I vil ikke få et nyt udvalg. Genstandene vil først blive udskiftet når nedtællingen er færdig.

Venlig hilsen
Jeres Tribal Wars-team

wintervault_screen_banner_700px.png
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg finder hele arrangementet kvalmende.
Det er vel noget nær lige over 10 år siden at jeg tog hul på TW, og aldrig har jeg set det i større forfald end nu.
Ikke nok med at man skal beskyttes i hoved og røv gennem diverse højtider, nu kan man heller ikke farme barbarerne imens.
Det er det ultimative kysse røv på dovne og uambitiøse spillere, det er da næppe en overraskelse at man ikke engang kan fylde et sølle kontinent ud mere.
TW.dk er en dead man walking ... RIP
Jeg anser SUN for at være hovedårsagen til at TW.dk er dødt.
Men nu har jeg jo heller aldrig kunne udstå den krampe..

Godt Nytår til alle krammedyrene :p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tak for din feedback! :)

Hvis du henviser til jule- og nytårsfred, så har den eksisteret lige så længe som den danske server har eksisteret og er dermed absolut ikke en ny opfindelse eller tilføjelse. Barbarbyerne har altid været inkluderet i freden, det er heller ikke nyt. Det er derudover ikke en dansk sær-regel, det er til mit kendskab brugt på ALLE servere, hvor jul og nytår fejres :)

Godt nytår Don Funk!! :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Muligt at man her på den Danske server aldrig har kunnet farme barbarer i julefreden, jeg mindes nu ikke at man havde den slags forhindringer på .net for nogle år siden. Det er muligt at det også er landet der nu, jeg har ikke lige kikket forbi de senere år.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Indstillingen kan ikke sættes forskelligt, den fungere ligesådan på alle servere, incl .net helt tilbage til i det mindste 2010 (så i minimum 7 år) :)
 
Top