Det døende .dk

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
800


Når man ser på tw.dk idag, så er det tydeligt at noget er gået ragende galt.
En ting er at et browsergame har en begrænset periode at operere i inden det i sidste ende vil blive gjort forældet af nyere spil. Det er med fuldt overlæg at jeg ikke skriver sjovere og kun nyere, jeg mindes jo stadig games der ikke længere kan spilles på min pc, men som var uendeligt meget sjovere end det bras der sendes på gaden idag.

Jeg tænker at det kunne være interessant at få en debat igang om emnet hvad der gik galt for tw.dk siden at der nu er en udbredt enighed iblandt spillerne, at dette tw.dk lever på kunstigt åndedræt.
Hvis nogen skulle tænke, hvorfor, hvad rager det os, who cares? ... Ja så er det for eventuelt at kunne bremse den kedelige udvikling på andre servere.

Jeg vil her komme med mine holdninger til hvorfor tw.dk er i frit fald:
1. Forummet er dødt. Aflivet for længe siden af administratoren og ikke mindst spillerne selv. Smålig opførsel, manglende humor, og en større villighed til hævngerrighed og jantelov, end ønsket om at have sjov og lir herinde.
2. Uddelinger af straffe til spillere, uden at de faktisk havde overtrådt reglerne.
3. Tilføjelser til spillet som ikke virker født af andet end grådighed fra tw's side.

Hvad er din holdning?
 

garyf

Nybegynder
Reaktionsscore
2
Der er for stor forskel på de hyperaktive og de mere moderat aktive spillere. Og der er ca. 20 til 25 hyperaktive spillere på dk serveren. Det gør at der efter 2 til 3 uger har tegnet sig et billede af hvem der vil vinde - antallet af potentielle vinderstammer afhænger af størrelsen af stammerne. Typisk vil de aktive spillere slutte sig sammen i stammer som kun har meget aktive spillere. Det betyder at spillet bliver uinteressant for de øvrige spillere som faktisk kun kan se frem til at blive adlet når de store spillere mener at de ligger godt eller har den rette størrelse til at blive erobret.
I bund og Grund handler spillet om at kunne være mest aktiv/skaffe ress og have flest pp til at vokser med og lave tropper.
Der er forsøgt med at lave stammer med faste medlemmer - men det har ikke virket efter hensigten. De aktive spiller går dual og kan så placere sig i samme stamme alligevel. Om man kan lave en seedning af en slags som kan åbne spillet mere op ved jeg ikke - men som det er nu er det ikke særligt interessant.
 

Grønært

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ded er skunte døende ded er totalt splittet ad af ca 12 spillekontoer og derfor ender de med at spille med sig selv en verden som 34 der er afgjort på 3-4 uger vil såmænd bare udlede ingen er her mere vi er da på norsk server eller sågar engelsk hvorfor spilde tiden her der er 0 ære i at vinde og hvorfor bruge pluds på det har ikke brugt pluds siden uge to da det er spildte penge så nå ja jo TW DK er ikke et spil mere det er udlevet og pt kun for opvisning fra de der tolv konti.så få nu lavet låget til kisten og få det smækket på så vi kan undgå flere dummerter fra tw muhahaha
 
Top