Den allersidste dans.. lukning af V34 og Casual 4.

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere!


Efter grundig overvejelse er det blevet besluttet, at begge de nuværende verdener (Verden 34 og Casual 4) vil blive lukket permanent..

mandag d. 4. juni 2018.


VERDEN 34

Det betyder, at vinderne af Verden 34 vil blive kåret lidt før tid, men da den ledende stamme allerede er på 87% dominans (sejrkrav 70%), så er det vurderet at chancen for en ændring i balancen på verdenen er så lille, at det er acceptabelt.
Vi annoncere vinderne af Verden 34 fredag d. 1. juni 2018, hvor også en fredsperiode vil blive aktiveret (angreb ikke muligt længere).


CASUAL 4

Vinderen af Casual 4 vil også blive annonceret d. 1. juni og vil være stammen med den største dominans.

Indstillingerne vil fra og med i morgen blive ændret som følger:
  • Angrebblokkeringen, der forhindre angreb hvis den største spillere er mere end 120% større end mindste spiller fjernes.
Også på Casual vil en fredsperiode blive aktiveret fra d. 1. juni.



VIGTIGT!

Når den sidste verden er lukket på .dk, så vil det ikke længere være muligt at få flag med over til .net.
Derfor er det vigtigt, hvis I ikke endnu har benyttet overførsel til .net, at det sker INDEN d. 4. juni! Ellers kan vi IKKE flytte flagene på jeres konto med.


Hvis I har brug for hjælp med overflytningen eller har spørgsmål til noget af dette, så kontakt meget gerne support!


Jeres Tribal Wars team
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Indstillingerne er ændret nu, så jeg nåede det og har stadig 3½ time tilbage inden "i morgen" er gået :)
 

NemesisDK

I træning
Reaktionsscore
1
Hvordan med at få flyttet PP til enten min konto på .UK eller .NET ?
Kan jeg få flyttet flag til en eksisterende konto ?
 
Top