Ændring af pluspoint-priser og -pakker

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere

Nylige økonomiske ændringer betyder, at vi er nødt til at justere vores nuværende priser for almindelige pluspoint-pakker og for SMS/telefon-pakker.

Se venligst herunder, for de nye priser og pakker.


Almindelige pakker:

FØR
200 pointkr. 35,00
560 pointkr. 69,00
1400 pointkr. 145,00
4300 pointkr. 379,00
7800 pointkr. 599,00
NU
200 pointkr. 39,00
600 pointkr. 79,00
1500 pointkr. 159,00
5000 pointkr. 389,00
8500 pointkr. 599,00

<tbody>
</tbody>

SMS/telefon:

FØRNU
kr. 15,0080 point70 point
kr. 40,00250 point210 point
kr. 100,00880 point810 point

<tbody>
</tbody>



Tak for jeres forståelse.

Tribal Wars Teamet
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg finder det særdeles vovet at sige tak for vores forståelse, for som jeg forstår det så er Innogames jo bare blevet endnu mere grådig.
Ikke nok med at Innogames forpester spillet med flere og flere muligheder for at købe sig til succes, så får vi nu også lov til at betale extra for det.
Det virker lidt som om at Innogames ledelsen faldt i søvn til filmen Wallstreet, sådan cirka der hvor Michael Douglas siger "Greed works".
Næste morgen vågnede de så op og forvekslede denne elendige 80'er film med en åbenbaring, og har så sidenhen ikke bestilt andet end at forvandle Tribal Wars til et spil der dybest set kun går ud på at flå folket for deres penge.
Ser man på lanceringen af TW2, så ved vi at de har brugt enorme mængder af penge på at promovere et spil, der jo ikke engang er delvist færdigt, det er så Ufærdigt at man stadig kører på beta-versionen og halvdelen af de vigtige funktioner vi har her i det rigtige TW virker ikke engang i TW2. Desværre er man gået så meget amok i grådigheden at man i TW2 endog kan købe tropper.. Og naturligvis til en overordenlig pebret pris.
Det er en skam.. Innogames burde skamme sig over deres grådighed.. men de lytter jo ikke, for de har sat scenen på "repeat", alt imens Michal Douglas gentager sig selv igen og igen:

https://www.youtube.com/watch?v=VCC1H7MSIsg

Personligt siger jeg bare.. "up yours"
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tak for din velformuleret og grundige feedback.

Jeg kan ikke gå i detaljer omkring hvilke eksterne økonomisk omstændigheder, der er grundlaget for disse ændringer, men kan blot sige, at de er nødvendige for at undgå et økonomisk tab for InnoGames. Vi er naturligvis klar over, at "grådighed" med sikkerhed ville blive nævnt som værende motivet bag disse ændringer og da jeg ved jeg ikke kan overbevise alle om at det ikke er tilfældet, vil jeg ikke kommentere yderligere på dette.

Dette er ikke Tribal Wars 2. Feedback og forslag til Tribal Wars 2 kan gives på et af deres forums eller i en ticket til deres support :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg er ganske udemærket klar over at dette ikke er TW2, men det afholder jo tydeligvis ikke Innogames fra at straffe os økonomisk for at de promoverer et spil der ikke er i nærheden af at være halvfærdigt, og som naturligvis af selv samme årsag ikke er istand til at holde på spillerne, og det er på trods af en delvist forbedret grafik. Når alt kommer til alt, så er det jo nok samme pengekasse, der bruges af til både TW, TW2, og hvad de end ellers har gang i af andre spil. En ting er sikkert, TW er ikke blevet dyrere at holde igang, prisen på el er faldet i den vestlige verden, så den eneste forklaring kan kun være et unaturligt forbrug af penge på reklamer.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tribal Wars 2 har absolut intet med nogle som helst ændringer i pakkerne eller priserne her at gøre. Hvor mange penge der bruges på reklamer er bestemt på forhånd, da der blev lagt budget, og der er ingen "Hov! Skal vi ikke lige bestille en kæmpe TV-kampagne og så beder vi dem bare sende regningen?"-beslutninger, som sprænger det budget :)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Fair nok at innogames gerne vil tjene penge. Mine blå øjne er sikkert ikke nok.
Men Innogames kunne også tjene flere penge ved at få flere aktive spillere (og self ved at reducere deres omkostninger)

Tvivler stærkt på at jeg er den eneste som har mistet interessen i takt med, at man i stigende grad har kunnet købe sig til sejr. Har foreslået det før men gentager gerne, at Innogames burde overveje andre spilneutrale indtægtskilder
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ændringerne var ikke for at tjene FLERE penge, men for at ikke tjene færre penge :)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hehe: "Vi ser ikke tingene, som de er, men som vi er":)

nok om det - ved godt jeg fremstår som en Don Quiote der kæmper mod vindmøller, men Innogames kunne også have tjent penge ved at få flere til at spille. Det er så oplagt, at med forhøjede priser og meget lidt spilneutale pp-muligheder, så kan det kun gå den forkerte vej (færre spillere)
 
Senest redigeret:
Top