Ævle spalten

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er jo altså classic serverne hvor det hele skulle være som i gamle dag - men jeg har nu aldrig forvildet mig der ind.

Men jeg kan da stadig få mig nogen gode slagsmål på de almindelige servere - jeg er bare glad for at det ikke er min pengepung det går ud over - for jeg kan se at det er dyrt :cool:
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der er jo altså classic serverne hvor det hele skulle være som i gamle dag - men jeg har nu aldrig forvildet mig der ind.

Men jeg kan da stadig få mig nogen gode slagsmål på de almindelige servere - jeg er bare glad for at det ikke er min pengepung det går ud over - for jeg kan se at det er dyrt :cool:

Neej classic serveren er ikke som i de gode gamle dage..

i gamle dage var der ikke kirke og paladin.. mener faktisk heller ikke BB og bueskytter var der :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Plus Point gør selvfølgelig en forskel.
Men det er, heldigvis endnu, ikke et Pay to Win spil.

Der skal stadig en del aktivitet (farming), snige, teknik og samarbejde hvis man vil klare sig rigtig godt.

Synes V14 ser rigtig interessant ud pt.
Der ingen stammer der direkte dominere fra start, som man ellers ofte ser her på .dk serverne.

Håber bare at det forbliver sådan, og andre stammer ikke lader dem hønse med. Eller er bange for at slå på de store.

De mest interessante verdener, er og bliver verdener hvor de mindre stammer gangbanger de store. Hvis 1 stamme dominere, må nr. 2 og 3 gå ind. Etc.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Neej classic serveren er ikke som i de gode gamle dage..

i gamle dage var der ikke kirke og paladin.. mener faktisk heller ikke BB og bueskytter var der :)

Det kommer jo an på hvor classisk man har lyst til at være - men jeg kunne stadig godt tænke mig der var flere varianter af verdener som ikke havde alle de tilkøbsfordele med halvering og fordobling af dit og dat.
 
Top