ødelagt spil

humleman

Nybegynder
Reaktionsscore
0
lad os forsætte den her inde det jeg skrev var

ja det kan godt være han er alene her inde men det er ikke tilfældet ude i spildet har spildet sammen med ham flere gange siden v 5 som var min første og har også været mod men en ting er sikkert at bliver det ved med at være lige som v 20 så går der ikke lang tid inden dk er død
hvordan han er her inde ved jeg ikke for her ikke gidet bruge min tid her inde da jeg syntes det kun går ud på at være grov der sku være plads til alle lige meget deres meninger vi er alle forskelige

men er nået der til at v 20 også bliver min sidste verden da det er blevet et spil hvor det går ud på at være så mange på en konto at den er aktiv 24 7 og det kan et flere tal ikke
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Som jeg har sagt tidligere, så er jeg heller ikke vild med at folk har taget kujonernes udvej til at vinde V20.
V20 er en skamplet på dansk TW historie, og jeg har absolut ingen repekt for det at folk ikke har balls nok til at fighte ordenligt.

Det ændrer dog ikke på at du kom til at bruge nogle tal og udtryk som TC har for vane at bruge i sine tidligere selv-gentagelser, og dette var ganske afslørende. Jeg mener det ganske alvorligt når jeg påstår at TC vil suge livglæden og humøret ud af dig hvis du ikke passer på !
Han har med sit evindlige bavl været en pestilens herinde meget længe og jeg kan kun forestille mig hvor trættende det må være at skulle leve med hans gentagelser til hverdag. Problemmet er bare at TC ikke har ret i det meste af hans evindelige brok og jeg er efterhånden utroligt træt af at skulle fortolke hans staverier igen og igen, når han nu ikke gider lytte til hvad andre siger, men bare vil brokke sig i en uendelig strøm.

Men som sagt, så er vi da enige om at det er skandaløst, hvorledes man har vinderjoinet på V20.
Det er jo også derfor at vi har været nogle stykker som har talt varmt for at V22 skulle have et lavt medlemstal i stammerne.
Der er så nok ingen der havde forventet at man fra Innogames' side var fantasiløse nok til ikke at forstå, at man med så lavt et medlemstal, nok ikke skulle have billige adler ultra sent i spillet... dette er en ommer, og nu får vi at se om de fatter bjæle senere.

Men lad nu være med at tro, at V20 er gældene for alle verdener. V19 er meget anderledes, V22 bliver også anderledes.
Og det er fuldstændig ligegyldigt hvad brokhovedet TC ellers mener om den sag... for det har han da tydeligvis ikke forstand på.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Fandt så lige dette i en anden tråd..

Når nu andre ikke gør det må jeg vel støtte the-cleaner lidt, hvis jeg ellers forstår ham ret.
I et spil som Tribalwars er det vigtig at der er en hvis balance i spillet for at det skal blive interessant, det ser desværre mere og mere ud til at den ikke er til stede.
Spillet belønner aktivitet og sammenhold hvilken er en sund indstillling, den belønner det også dolken i ryggen og forrædderi, så det er jo som den virkelige verden :)
Man kan få en del problemer med at være aktiv nok , når man har familie og fuldtidsarbejde, det kan til dels opvejes af at betale sig fra det med køb af diverse ydelser, omend min egen grænse går ved 200-300 kr om måneden for at spille.
Tribal Wars har også en glimrende App som gør at det bliver lettere i løbet af dagen at bruge 5 min på at få sine tropper på plads.
Alt i alt en ok løsning som gør at man kan følge lidt med i spillet omend man nok ikke kan ende med en topplacering., den går som regel til de spillere som har mere tid til rådighed.
Men balancen bliver helt skæv når de spillere der har hele døgnet til rådighed ovenikøbet slår sig sammen i dual og tripple konti, så knækker filmen ihvertfald for mit vedkommende, spillet bliver helt skævt og det tager glæden fra mig.
Jeg skal kraftig opfordre til at man forbyder disse dualkonti, hvis man godt vil beholde os betalende spillere, hvis de får lov at fortsætte må jeg ihvertfald nok se mig om efter et andet spil, hvor jeg har en mere lige chance for at være med i spillet.

Kan man forestille sig at du med din begrænsede tid til spillet, selv finder sammen med en om at dele en konto ?
Hvorfor er det at man partou skal sigte efter at alle skal være lige dårlige og ikke lige go'e ?
Det er jo netop denne form for snævertsynethed der er så belastende at skulle slås med hele tiden.
Men det er vel fordi at du som TC, helst vil spille et spil hvor man kan trykke pause, eller endnu bedre "loade" forfra igen, hvis ikke lige resultatet er som det behager... men nu er det så bare ikke en del af spillets natur.

Så mit råd til dig hr. Adelsmand, få dig en dual.
 

Adelsmand

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er jo altid morsomt at få noget skudt i skoene når nu man udtrykker en mening.
Du har tydelig vis ikke forstået mit synspunkt og jeg tror desværre heller ikke at jeg kan forklare det for dig på en måde som du forstår, jeg plejer endda at få at vide at jeg er meget pædagogisk, men engang imellem må selv den klogeste give op.
Hvis du absolut skal diskutere med mig så forhold dig venligst til mine argumenter og ikke til dine selvopfundende spekulationer om hvad jeg mener.
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Som jeg har sagt tidligere, så er jeg heller ikke vild med at folk har taget kujonernes udvej til at vinde V20.
V20 er en skamplet på dansk TW historie, og jeg har absolut ingen repekt for det at folk ikke har balls nok til at fighte ordenligt.

Det ændrer dog ikke på at du kom til at bruge nogle tal og udtryk som TC har for vane at bruge i sine tidligere selv-gentagelser, og dette var ganske afslørende. Jeg mener det ganske alvorligt når jeg påstår at TC vil suge livglæden og humøret ud af dig hvis du ikke passer på !
Han har med sit evindlige bavl været en pestilens herinde meget længe og jeg kan kun forestille mig hvor trættende det må være at skulle leve med hans gentagelser til hverdag. Problemmet er bare at TC ikke har ret i det meste af hans evindelige brok og jeg er efterhånden utroligt træt af at skulle fortolke hans staverier igen og igen, når han nu ikke gider lytte til hvad andre siger, men bare vil brokke sig i en uendelig strøm.

Men som sagt, så er vi da enige om at det er skandaløst, hvorledes man har vinderjoinet på V20.
Det er jo også derfor at vi har været nogle stykker som har talt varmt for at V22 skulle have et lavt medlemstal i stammerne.
Der er så nok ingen der havde forventet at man fra Innogames' side var fantasiløse nok til ikke at forstå, at man med så lavt et medlemstal, nok ikke skulle have billige adler ultra sent i spillet... dette er en ommer, og nu får vi at se om de fatter bjæle senere.

Men lad nu være med at tro, at V20 er gældene for alle verdener. V19 er meget anderledes, V22 bliver også anderledes.
Og det er fuldstændig ligegyldigt hvad brokhovedet TC ellers mener om den sag... for det har han da tydeligvis ikke forstand på.

skamplet og kujonernes udvej, arh det vil jeg nu ikke kalde det, tror faktisk også det er blevet forklaret i flere tråde efterhånden.
Men vil da gerne give det en skud mere, faktum var at mlp og djævel kæmpede i mange månder mens alle andre stort set bare lå og hyggede sig, efter en mislykkes koalition med anx som torvholder, rækte mlp hånden ud til YY og bad om hjælp, men fik stort set ingen og det skulle tage næsten en måned før YY endelig kunne sige de gerne ville hjælpe til mod djævlene, nu ville det så bare at mens YY havde trukket tiden havde krigslykken vendt og nu var det djævlene der var presset og efter at være blevet røvrendt at deres største og mest aktive stod de nu overfor et valg og der tog de kontakt til mlp og fortalte at alternativet til at vi skulle slå os sammen var at de ville stoppe med at spille fordi de ikke har tid til at være i krig 24/7. Og da det samme galdt for os i mlp var det jo en ret god løsning, for begge stammer havde kæmpet hårdt for de byer de nu havde, så hvis nogen havde fortjent at vinde var det jo os alle sammen. Stort set alle andre på v20 havde bare set til og været glade for at de havde fået lov at ligge i fred og simme.

Så til alle dem som går og mukker over måden det skete på, så tak jer selv for at ikke ville deltage i kampen, vi er nogen som synes krig i tribalwars er sjovest og hvis vi ikke var gået sammen så havde vi ikke fået mere krig ud af det, nu har vi givet folk på v20 en grund til at arbejde sammen mod os, men stadig er der mange der hellere vil tage barbarbyer end at deltage og støtte dem som stadigvæk kæmper mod os=GDB stor respekt til jer her fra.

Dem er jer som endnu spiller v20 og synes det er for dårlig osv. så gør som jeg ville gøre og sætte til slet også lad dem der vil spille, spille. Og start på en ny verden, de kommer hele tiden og "måske" bliver de anderledes.
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvem kæmpede ellers??? Anx og gdb men hvem ellers?
Det er ret nemt at kigge på stats eller ranglisten for stammer også kan du se hvem der kæmpede og hvem der bare holdt sig i baggrunden da der blev bedt om hjælp. Også kan man sjovt nok se de samme spillere som er sure nu er dem som ikke ville deltage i den krig der kunne have varet længe hvis flere havde støttet op om den.

Og ja vi føler det er et win, og ja vi vil have afsluttet den verden så hurtigt som muligt da alle de sjove kampe forlængst er væk

Hvor blev dit indlæg af baulers?
 
Senest redigeret:

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Fandt så lige dette i en anden tråd..



Kan man forestille sig at du med din begrænsede tid til spillet, selv finder sammen med en om at dele en konto ?
Hvorfor er det at man partou skal sigte efter at alle skal være lige dårlige og ikke lige go'e ?
Det er jo netop denne form for snævertsynethed der er så belastende at skulle slås med hele tiden.
Men det er vel fordi at du som TC, helst vil spille et spil hvor man kan trykke pause, eller endnu bedre "loade" forfra igen, hvis ikke lige resultatet er som det behager... men nu er det så bare ikke en del af spillets natur.

Så mit råd til dig hr. Adelsmand, få dig en dual.


Det er jo også rigtig smart alle går dual. Så er der da slet ingen tilbage på serveren.
Man kunne jo også bare lave en server hvor der ikke er nogen fordel ved at være dual på kontoerne, så har alle tid til at spille spillet, også jer der påstår i ikke har tid til det og derfor er dual. Som så er grunden til alle andre også bliver nødt til at være det.
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Det er jo også rigtig smart alle går dual. Så er der da slet ingen tilbage på serveren.
Man kunne jo også bare lave en server hvor der ikke er nogen fordel ved at være dual på kontoerne, så har alle tid til at spille spillet, også jer der påstår i ikke har tid til det og derfor er dual. Som så er grunden til alle andre også bliver nødt til at være det.

Så hvis jeg har nat arbejde og sover om dagen, så må man ikke angribe mig der?
Hvad med dem som går i skole og er online på deres mobil hele dagen
Hvad med dem som pt går uden job

Duals eller ej, så vil man aldrig have lige meget tid og der er altid nogen som ikke vil mene det er fair
Skal man have ens "tid" så må i sætte jer og spille matador eller andet, hjemme hos hinanden

/GT
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
skamplet og kujonernes udvej, arh det vil jeg nu ikke kalde det, tror faktisk også det er blevet forklaret i flere tråde efterhånden.
Men vil da gerne give det en skud mere, faktum var at mlp og djævel kæmpede i mange månder mens alle andre stort set bare lå og hyggede sig, efter en mislykkes koalition med anx som torvholder, rækte mlp hånden ud til YY og bad om hjælp, men fik stort set ingen og det skulle tage næsten en måned før YY endelig kunne sige de gerne ville hjælpe til mod djævlene, nu ville det så bare at mens YY havde trukket tiden havde krigslykken vendt og nu var det djævlene der var presset og efter at være blevet røvrendt at deres største og mest aktive stod de nu overfor et valg og der tog de kontakt til mlp og fortalte at alternativet til at vi skulle slå os sammen var at de ville stoppe med at spille fordi de ikke har tid til at være i krig 24/7. Og da det samme galdt for os i mlp var det jo en ret god løsning, for begge stammer havde kæmpet hårdt for de byer de nu havde, så hvis nogen havde fortjent at vinde var det jo os alle sammen. Stort set alle andre på v20 havde bare set til og været glade for at de havde fået lov at ligge i fred og simme.

Så til alle dem som går og mukker over måden det skete på, så tak jer selv for at ikke ville deltage i kampen, vi er nogen som synes krig i tribalwars er sjovest og hvis vi ikke var gået sammen så havde vi ikke fået mere krig ud af det, nu har vi givet folk på v20 en grund til at arbejde sammen mod os, men stadig er der mange der hellere vil tage barbarbyer end at deltage og støtte dem som stadigvæk kæmper mod os=GDB stor respekt til jer her fra.

Dem er jer som endnu spiller v20 og synes det er for dårlig osv. så gør som jeg ville gøre og sætte til slet også lad dem der vil spille, spille. Og start på en ny verden, de kommer hele tiden og "måske" bliver de anderledes.

jeg spiller ikke v20 men den kære spiller som du nævner røvrendte han ikke først mlp og da han så kom under angreb valgte han så ikke at loge på mere og vil beder ind at han hade taget byer fra djævlene
at i ikke hade lyst/tid til at slås mere mod hinanden mens andre bare så til kan vil ikke ændre på så meget i har rekuteret jer til en sejer og at forsøge at benægte det virker for mig noget dumt og kan vil på mange måder samlignes med v9 hvor der også var nogle der ikke gad den verden mere og fik den afslutet
men giv du bare alle andre skylde for at i har rekuteret jer til det der nu ligner en sejer
 

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så hvis jeg har nat arbejde og sover om dagen, så må man ikke angribe mig der?
Hvad med dem som går i skole og er online på deres mobil hele dagen
Hvad med dem som pt går uden job

Duals eller ej, så vil man aldrig have lige meget tid og der er altid nogen som ikke vil mene det er fair
Skal man have ens "tid" så må i sætte jer og spille matador eller andet, hjemme hos hinanden

/GT

Ja, lige præcis. Endelig en der forstår det. Folk har nemlig ikke lige meget tid til at bruge på det her spil og derfor skal der være en server der tager højde for det og giver balance i den tid folk har at bruge på det.
Nogle vil altid have lidt mere tid til spillet end andre, men hvis de ikke kan farme og sende en masse fakes ud, og skal spille med taktikken og ikke overmagten, så vil de fleste kunne følge med.

W77 på net, er jeg startet forfra 3 gange, men den har de indstillinger, så det er muligt at komme med igen. Jeg går også i skole, har opgaver og eksamener. Og de fleste har et eller andet så de ikke kan bruge hele deres liv på tirbalwars.
Så kører der en server der er tilpasset til man kan have et liv ved siden af og 2 der kører som normalt, så vælger man bare den som passer til en selv. MEN man har et valg.
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Det er jo altid morsomt at få noget skudt i skoene når nu man udtrykker en mening.
Du har tydelig vis ikke forstået mit synspunkt og jeg tror desværre heller ikke at jeg kan forklare det for dig på en måde som du forstår, jeg plejer endda at få at vide at jeg er meget pædagogisk, men engang imellem må selv den klogeste give op.
Hvis du absolut skal diskutere med mig så forhold dig venligst til mine argumenter og ikke til dine selvopfundende spekulationer om hvad jeg mener.

Sikke da noget bavl, jeg forholder mig til dit indlæg, men jeg kan så forstå at du ikke bryder dig om svaret.
Men at bryde ud i spekulationer om hvorvidt jeg forstår eller forstår hvad du skriver er jo bare en barnlig måde at bukke under for et argument du tydeligvis ikke selv forstår at svare på...

Det er jo også rigtig smart alle går dual. Så er der da slet ingen tilbage på serveren.
Man kunne jo også bare lave en server hvor der ikke er nogen fordel ved at være dual på kontoerne, så har alle tid til at spille spillet, også jer der påstår i ikke har tid til det og derfor er dual. Som så er grunden til alle andre også bliver nødt til at være det.

Det var netop denne form for logik jeg mente sigtede imod den laveste fællesnævner... Ingen må udmærke sig, alle skal være lige dårlige.
Dette spil belønner aktivitet, derfor er det jo tilrådeligt for folk der ikke har så meget tid, at slå sig sammen med andre der heller ikke har så meget tid, således at I tilsammen kan udligne andres fordele ved at have mere tid til spillet.
Det er mig en gåde hvorfor det er, at os der har tid til spillet ikke må spille så meget som vi kan.
Hvorfor skal jeg straffes fordi du har taget valg i livet som forhindrer dig i at spille ligeså meget?
Jeg forsøgte netop at belyse dette da jeg fortalte TC at han ikke skulle bebrejde andre for de valg han har taget i livet.
Netop dette faktum at nogle har mere tid end andre, gør jo så at vi ofte ender med at have en større konto end andre.
Jeg spiller solo...
Jeg spiller solo på Don Funk kontoen. (W20.net og utallige .dk servere)
Jeg spillede solo på Soldaten kontoen (V11)
Jeg spiller også solo på The Incredible Hulk (V19)
Det er faktisk kun på Don Funk kontoen på W70.net at jeg havde en dual/kæreste til at hjælpe mig med spillet, men så gik det jo også grassat ved at sætte en rekord. Men ellers spiller jeg alene.. hvorfor skal jeg bremses??
Er det virkelig rimeligt ?
 

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sikke da noget bavl, jeg forholder mig til dit indlæg, men jeg kan så forstå at du ikke bryder dig om svaret.
Men at bryde ud i spekulationer om hvorvidt jeg forstår eller forstår hvad du skriver er jo bare en barnlig måde at bukke under for et argument du tydeligvis ikke selv forstår at svare på...



Det var netop denne form for logik jeg mente sigtede imod den laveste fællesnævner... Ingen må udmærke sig, alle skal være lige dårlige.
Dette spil belønner aktivitet, derfor er det jo tilrådeligt for folk der ikke har så meget tid, at slå sig sammen med andre der heller ikke har så meget tid, således at I tilsammen kan udligne andres fordele ved at have mere tid til spillet.
Det er mig en gåde hvorfor det er, at os der har tid til spillet ikke må spille så meget som vi kan.
Hvorfor skal jeg straffes fordi du har taget valg i livet som forhindrer dig i at spille ligeså meget?
Jeg forsøgte netop at belyse dette da jeg fortalte TC at han ikke skulle bebrejde andre for de valg han har taget i livet.
Netop dette faktum at nogle har mere tid end andre, gør jo så at vi ofte ender med at have en større konto end andre.
Jeg spiller solo...
Jeg spiller solo på Don Funk kontoen. (W20.net og utallige .dk servere)
Jeg spillede solo på Soldaten kontoen (V11)
Jeg spiller også solo på The Incredible Hulk (V19)
Det er faktisk kun på Don Funk kontoen på W70.net at jeg havde en dual/kæreste til at hjælpe mig med spillet, men så gik det jo også grassat ved at sætte en rekord. Men ellers spiller jeg alene.. hvorfor skal jeg bremses??
Er det virkelig rimeligt ?


Du skulle nok lige læse det jeg skriver en gang til. Jeg har aldrig sagt at du eller andre skal bremses (men du burde nok bremses lidt, komme ud og få lidt andre oplevelser, så du også får lidt menneskelig forståelse) I kan spille lige så meget i vil - drop uddannelse, sig job op og spil indtil i falder døde om - det er fint med mig, det er jeres valg.
Jeg prøver bare at sige at jeg er under uddannelse, som jeg er glad for og gør mit for at færdiggøre. Så jeg har ikke tid til at vie mit liv til spil. Mange af os har noget som gør at vi ikke kan sidde på 24 timer i døgnet, som gt nielsen så fint skrev længere oppe. Netop derfor synes jeg der burde laves en server med indstillinger der passer til os der gerne vil kunne lave andre ting. Samtidig skal der være servere til jer der gerne vil bruge den ekstra tid. Så kan folk selv vælge hvilken server de helst vil spille på. - På den måde skal ingen bremses. Alle får mulighed for at spille på en måde der passer dem bedst.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg er også under uddannelse, og jeg kan da garantere dig for at jeg ikke bruger hele døgnet på at spille.
Jeg har ikke nogen til at ordne mine sager for mig, så det går der såment tid med, familie, løber meget, venner, spiller fodbold om sommeren, men jeg ser ikke TV, TV er kedeligt med mindre der er en superfed film på.. og det er sjældent.
Okay jeg ser godt nok FCK's kampe på flimmeren, men det er så også det.
Jeg stryger endda mine skjorter selv..(no kidding)
Så jeg har masser at lave ved siden af TW.
Forskellen er bare at jeg spiller spillet lidt anderledes end så mange andre, og ja okay.. spillet står da tændt på den ene skærm så godt som altid, men det er så for at se om jeg er under angreb. Er jeg ikke hjeme advarer telefonen mig hvis der er fjender på vej, og ja i så tilfælde giver jeg mig tid til at slå tilbage og eliminere fjenden.
Jeg finder det urimeligt at du beder mig om at være dårligere end jeg er, fordi du ikke har tid til at følge med.
For det er jo nøjagtig det du beder mig om, eller insinuerer ved at påstå at jeg ikke har noget liv ved siden af TW... men der tager du fejl, jeg har et fint socialt liv.
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg spiller ikke v20 men den kære spiller som du nævner røvrendte han ikke først mlp og da han så kom under angreb valgte han så ikke at loge på mere og vil beder ind at han hade taget byer fra djævlene
at i ikke hade lyst/tid til at slås mere mod hinanden mens andre bare så til kan vil ikke ændre på så meget i har rekuteret jer til en sejer og at forsøge at benægte det virker for mig noget dumt og kan vil på mange måder samlignes med v9 hvor der også var nogle der ikke gad den verden mere og fik den afslutet
men giv du bare alle andre skylde for at i har rekuteret jer til det der nu ligner en sejer

Den spiller jeg omtalte var ikke ham der kom fra mlp, men en der var med fra start hos djævlene.
Der var massere af lyst til at fortsætte kampen mod djævlene fra mlp´s side af, så at vi slog os sammen fordi vi ikke havde lyst passer ikke. Du skal læse hvad jeg skriver, vi fik det alternativ op at de ville stoppe med at spille, hvis vi takkede nej til deres tilbud. Og fordi vi havde haft det så sjovt med dem gennem krigen og de andres stammers måde at være på, så var det ikke et så svært valg.

Og jeg giver ikke andre skylden, det eneste jeg siger er bare at hvis YY havde været bare 2 dage hurtigere så ville vi ikke have kunnet sige ja til djævlene for så havde vi haft forbund med YY.

Og forskellen på v9 og v20, var sådan set at der blev aftalt at hemmelighederne skulle lades være og vi skulle slås om sejren også sker der bare det at vinderne så vælger at samle alle hemmelighederen fra flere stammer i en ny stamme.
Vi vidste udemærket at folk ville blive sure over det vi lavede, men nu blev kortene spillet sådan og vi valgte at samle dem op og spille med de nye kort vi fik på hånden.
Jeg vil til hver en tid vælge at spille sammen med hyggelige, aktive spillere som vil spillet på samme måde som mig, end at skulle spille sammen med folk som slet ikke har den samme lyst til spillet, det gælder både i stammen og forbund osv.
Og er ret sikker på hvis du havde været der havde du valgt det samme:)
 

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er også under uddannelse, og jeg kan da garantere dig for at jeg ikke bruger hele døgnet på at spille.
Jeg har ikke nogen til at ordne mine sager for mig, så det går der såment tid med, familie, løber meget, venner, spiller fodbold om sommeren, men jeg ser ikke TV, TV er kedeligt med mindre der er en superfed film på.. og det er sjældent.
Okay jeg ser godt nok FCK's kampe på flimmeren, men det er så også det.
Jeg stryger endda mine skjorter selv..(no kidding)
Så jeg har masser at lave ved siden af TW.
Forskellen er bare at jeg spiller spillet lidt anderledes end så mange andre, og ja okay.. spillet står da tændt på den ene skærm så godt som altid, men det er så for at se om jeg er under angreb. Er jeg ikke hjeme advarer telefonen mig hvis der er fjender på vej, og ja i så tilfælde giver jeg mig tid til at slå tilbage og eliminere fjenden.
Jeg finder det urimeligt at du beder mig om at være dårligere end jeg er, fordi du ikke har tid til at følge med.
For det er jo nøjagtig det du beder mig om, eller insinuerer ved at påstå at jeg ikke har noget liv ved siden af TW... men der tager du fejl, jeg har et fint socialt liv.

Nårh, du skal lave nogle af de samme ting som alle andre... Så er der så bare nogle der skal rydde sne, slå græs, almindelig vedligeholdelse af huset, passe børn - sørge for børnenes fritidsting. Almindelige gøremål for voksne. og fritidsinteresser.
Ca. halvdelen af spillerne på de danske servere har det vel sådan..
Og så synes jeg at du skal prøve at læse det jeg skriver en gang til, i stedet for at blive ved med at komme med det ævl du kommer med. Ingen siger du skal spille dårligere eller bruge mindre tid på det, du vælger jo bare den server der passer til dig. men folk der gerne vil bruge lidt mindre tid og have lidt mere privatliv udover tribalwars, de har ingen alternativer. De er tvunget til at spille som dig allesammen. Og det er pisse egoistisk tænkt af dig, for du hører til fåtallet. Så du vil have at flertallet gør som du vil.
Og da det er flertallet tribalwars lever af, så slagter i tribalwars på den måde og så har i slet ingen at spille med. På verden 20 er der forsvundet mange folk som vi ikke ser igen og fortsætter det sådan så overlever tribalwars i danmark ikke. Der skal indrettes servere til alle folk. - Både dem der vil bruge lang tid og dem der ikke vil bruge så meget tid.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Trist at skulle hører på det der hver gang. At bliver man rendt over ende er det fordi man spiller imod dual kontoer. Hvis det ellers bliver noteret så siger jeg det da gerne igen som så mange før mig. Djævel og MLP havde stort set ingen dualkontoerne. Det var i hvert fald et fåtal i forhold til antallet af kontoer.

Det siger næsten alt at don skal sidde og redegøre for sine fritidsaktiviteter, bare for at gøre jer opmærksomme på at dem i påstår ødelægger spillet har et liv som alle andre. Ja, nogle har børn, går i skole eller på arbejde, har venner, og overraskende nok for jer også kæreste eller kone.

At du bruger W77 som et eksempel på man ikke behøver at være så aktiv og sagtens kan være på en time om dagen er virkeligt et dårligt eksempel. Jeg spiller selv på en top100 konto og synes det er nogle fantastiske indstillinger. Ingen farmning og begrænset brug af pp. Med det sagt er det da godt nok et fåtal af kontoer der er soloer. Det har du lige argumenteret for ikke burde findes. Så hvad synes du så om det? At du er genstartet tre gange siger måske lidt om tingene. Men nu ved jeg ikke om du selv spiller solo eller dual, men hvis det første er det jo nok en del af forklaringen.

På net som dem der har spillet der ved, kan du sagtens have 10k incs i en uge i træk. Så hvordan det gør ens liv nemmere ved siden af, det forstår jeg simpelthen ikke. Man kan dog finde mange argumenter for hvorfor det er sjovere at spille der. Det er jeg trods alt enig i. Men det hænger igen sammen med, at de har mulighed for andre indstillinger end her, da der bare spiller så mange flere. Som eksempel den nye W79 der startede idag, er der allerede 7k spillende.

Til det med v 20 og hvor skandaløst det er, så synes jeg bare i skal komme med en verden fra v 15 og op hvor der har været mere kamp? Eneste kunne vel være v19, som hvor der rigtigt nok ikke er blevet rekruteret sig til noget som helst. Er nu som det har været fra starten, og ja, det er da prisværdigt. Helt sikkert.

Arctic har flere gange forklaret det på glimrende vis hvad der skete der. At der så er andre i tråden der kommer med indput, og ikke ved noget som helst er så bare hvad det er. Det handlede som arctic rigtigt konstaterede ikke om Penny. Det var ikke den person han referede til som snifferne ellers nævnte. Det handlede om at der pludselig var kontoer der stoppede på meget kort tid, og at den lange periode med god kamp der havde været ikke kunnet vedligeholdes af flere årsager.

At folk ikke har forståelse for det, falder tilbage på dem selv. Dem fra andre stammer end Djævel og MLP på v 20 er selv skyld i at tingene er gået som de er. Hvor har kampen ligget hele spillet igennem? Det har den imellem Djævel og MLP. Så jeg ved ikke rigtigt hvad det skal betyde at "de store" ikke tør angribe hinanden. Det har sådan set været sådan hele spillet igennem, indtil de blev sammenslået.

Men det er da fint nok at man hver gang skal hører på at man ikke har et liv fordi man udraderer en konto eller to, blandt dem der går 100 procent deff. Det siger nok mere om jer end om os andre. Der er sådan set mange utrolige flinke mennesker der har ret til at kommenterer ret så grovt på de kommentarer og ting der er blevet nævnt om det. Det holder de sig bare for gode til. Jeg kunne så bare åbenbart ikke lade vær.

Jeg synes derimod det er skamfuldt med de svinske kommentarer der har været i diverse fora. Og der hentyder jeg ikke til det her vi sidder og skriver på. Om at der er nogle der sidder og sviner folk til verbalt, som de ingen anelse har om hvem de er.

Til oplysning så kan jeg jo så en gang for alle understrege at stort set alle i MLDP er ganske rare og fornuftige mennesker, der har ganske almindelige liv og laver andet end at spille tribalwars.

For dem der kører turtleræs hver eneste server igennem, så kommer i måske til at spille sammen med dem en dag, hvis i rent faktisk gad at spille spillet.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nårh, du skal lave nogle af de samme ting som alle andre... Så er der så bare nogle der skal rydde sne, slå græs, almindelig vedligeholdelse af huset, passe børn - sørge for børnenes fritidsting. Almindelige gøremål for voksne. og fritidsinteresser.
Ca. halvdelen af spillerne på de danske servere har det vel sådan..

Jamen du er jo fuldstændig bindegal.
Du kalder mig endda egoist længere nede i posten, og for hvad?
Jeg har før sagt at din husbond skal undlade at bebrejde andre for sine valg i livet, men nu kan man da tydeligvis høre at det er jer begge to, som er fuldstændig udenfor pædagoisk rækkevidte.
DU bebrejder jo mig at DU ikke har tid til at spille mere end du har, for selvom jeg har rigeligt med gøremål i livet, så skal du også sørge for børnepasning, slå græs, ryde sne og hvad der nu hører til det at eje et hus, og ved den søde julegrød så skal jeg da ikke have lov, når DU ikke har tid.

DU ER DEN SUVERÆNT MEST LATTERLIGE PERSON JEG TIL DATO HAR HØRT SKRÆPPE OP !
måske lige på undtagelse af din mand.
STOP MED AT BEBREJDE ALLE ANDRE FOR DE VALG DU SELV HAR TRUFFET!!

Det er vel ikke helt urimeligt at du selv tager ansvaret for DINE valg i livet.
Pt. er det jo netop ikke det du gør.
 
Senest redigeret:

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen du er jo fuldstændig bindegal.
Du kalder mig endda egoist længere nede i posten, og for hvad?
Jeg har før sagt at din husbond skal undlade at bebrejde andre for sine valg i livet, men nu kan man da tydeligvis høre at det er jer begge to, som er fuldstændig udenfor pædagoisk rækkevidte.
DU bebrejder jo mig at DU ikke har tid til at spille mere end du har, for selvom jeg har rigeligt med gøremål i livet, så skal du også sørge for børnepasning, slå græs, ryde sne og hvad der nu hører til det at eje et hus, og ved den søde julegrød så skal jeg da ikke have lov, når DU ikke har tid.

DU ER DEN SUVERÆNT MEST LATTERLIGE PERSON JEG TIL DATO HAR HØRT SKRÆPPE OP !
måske lige på undtagelse af din mand.
STOP MED AT BEBREJDE ALLE ANDRE FOR DE VALG DU SELV HAR TRUFFET!!

Det er vel ikke helt urimeligt at du selv tager ansvaret for DINE valg i livet.
Pt. er det jo netop ikke det du gør.


Ja, jeg kalder dig egoist fordi du hele tiden siger "hvorfor skal jeg" ditten og datten. uden at tænke på hvad andre har lyst til. Din spillestil er en måde fåtallet spiller på og den tid du bruger på det er der også kun et fåtal der vil bruge på det.
Men jeg synes stadig du skal prøve at læse det jeg skriver til dig.
Der er ingen der siger at du ikke må spille som du vil, og vælge en server med de indstillinger du kan lide.
Jeg vil gerne understrege at jeg ikke på noget tidspunkt har sagt at du skal begrænses på nogen måde. Tværtimod har jeg sagt at du må spille alt det du vil. Personligt synes jeg bare der mangler et alternativ. - En server for dem der ikke der ikke vil bruge så meget tid. SAMTIDIG med der skal være almindelige servere. Så kan folk selv vælge.
Men det er så her jeg synes din egoisme kommer ind. Du vil kun have det der passer til dig og du forventer at alle andre bare tilpasser sig.

Jeg tror stadig ikke du har forstået hvad jeg mener, men det her er ikke en diskussion jeg gider fortsætte med dig. Jeg har gentagene gange forsøgt at sige hvad jeg mener, men du misforstår, og nu begynder du at blive primitiv/grov i dine udtalelser, så nu gider jeg ikke at forsøge at forklare dig det mere.



og hej knights templar tror du misforstår. Det er ikke kun duals der er problemet.
Problemet er at nogle har tid til at farme sig så stor så hurtig at alle andre
ikke har en chance.

De har 4 adler længe før de almindelige spillere har og de kan lave både off og deff på samme tid som andre kun lige kan nå og lave lidt deff.
Jeg giver dig ret i at på W7 er der også folk som ødelæger meget. Vi stødte selv ind i en af dem. Han har så fået tæv nu da alle opdagede at han kun var der for at tage byer fra spillere i hans egen stamme. Han nåede så at lave **** i 3 stammer, før det gik op for folk.
Og der er mange duals og folk der bruger meget tid, men alligevel kan det lade sig gøre med de indstillinger at komme op igen. Det er indstillingerne der skal til for at gøre en server lige.

Men når det er sagt så hvad der er sket på v20 har jo intet med indstillinger at gøre, eller duals eller ej.
Det er jo fordi i lagde jer sammen lige da det lysnede for alle andre. Kampen i ville have var på vej og meget tætter end i regnede med. Og at i ikke fik den store hjælp på v20 er jo fordi i rekrutterede folk fra andre stammer, som så efter de var hoppet begyndte at angribe stammen de hoppede fra. I pissede hele venstre side af kortet af på den måde. Angriber man alt og alle fra start så har man også alle som fjender. Og i klarede det egentlig godt nok det må man da sige.

Hvis man ikke farmer, så tager det bare det længere at komme ind i kampen og det har noget med tiden at gøre og derfor der burde være et alternativ til de normale server, så folk havde et valg og ikke var tvunget til at spille på de meget fås premisser. Så ville dem der ville spille som Don Funk kunne spille
på en af de almindelige servere, og dem som kan lide spillet, men ikke har tid til at farme, kan spille på den anden. den vil være sløv i starten, men vil give de fede kampe alle efterlyser når den kommer i gang.

Det eneste jeg siger er kom med/bak op om, en server der giver det alternativ.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Her forsøger du dig ..

Jeg har aldrig sagt at du eller andre skal bremses (men du burde nok bremses lidt, komme ud og få lidt andre oplevelser, så du også får lidt menneskelig forståelse) I kan spille lige så meget i vil - drop uddannelse, sig job op og spil indtil i falder døde om - det er fint med mig, det er jeres valg.

Det er parantesen der her skal fokuseres på.
Så joo, du har faktisk på et tidspunkt sagt at jeg burde begrænses.

(Efter at du så har erklæret at du ikke kan vinde en samtale med mig fordi dine argumenter stinker), det har jeg så naturligvis heller ikke sagt :p
Så vælger du at hoppe på stakkels knights templar og begynder på dine begrænsende argumenter en gang til.... lad mig her sætte i anførselstegn hvad du siger:
"Problemet er at nogle har tid til at farme sig så stor så hurtig at alle andre ikke har en chance."
Og løsningen i din verden er jo naturligvis at det skal begrænses!
Det er jo uretfærdigt i din verden at nogen kan noget som du ikke kan, selvom det jo er dine egne valg i livet der har sat disse begrænsninger for dig.

Så lad mig returnere din sarkasme med lidt venlig råd...:
Når du nu ikke har den samme mængde tid som andre har, så få dig en ven du kan dele en konto med.
Det er sjovt, du får endda noget socialt ud af det, blandt andet fordi man ofte igennem de mange snakke, kommer til at tale om alt andet end tribal wars, og det lyder godt nok til at du godt kunne bruge nye input.
 
Senest redigeret:

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Casual er det ikke for dem der ikke har så meget tid? Man skal vist bare være blevet taget helt ud et par gange så får man adgang.
Synes også alt det brok over folk ikke har tid til at spille er langt ude at høre på, så lad vær, det er ret simpelt.
Jeg kan da godt se fordelen i at man ikke skal bruge så meget tid på spillet, men er ret sikker på jeg mister lysten til spillet hvis der ikke er nogen spænding. Det aller sjoveste spil er sku når der er gang i den på krigsmarken og i diplomatiet.
Kunne da godt være innogames skulle lave et par servere mere der var til dem uden så meget tid, men så skal de selv samme mennesker der brokker sig over de andre verdener, sku heller ikke joine de andre verdener også pive når det ikke går som de vil.
Personligt ved jeg godt med den sparsomme tid jeg bruger på spillet, at jeg aldrig vil komme op og blande mig i toppen medmindre jeg får god hjælp fra min stamme, og sådan er det bare. Jeg bruger så meget tid jeg kan, nogen dage ikke mere end en time og andre dage mere, men de fleste dage kun 1 time, af samme grund spiller jeg heller aldrig seriøst på mere end 1 verden afgangen.

Har aldrig oplevet at innogames har tvunget nogen til at spille tw, så hvis i ikke kan lide lugten i bageriet så find noget andet, ved at Origins har sim´s spil gratis i øjeblikket.
 
Top