ødelagt spil

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
måden tw spilles på¨er gradvist blevet ændret gennem tiden og vil helt naturligt nogen kan lide det andre kan ikke men lige meget hvad så så er høj aktivitet de første 2-3 uger det vigtiste vis man vil være med i toppen der efter kan folk beder slappe af og det helt liggyldigt om man spiller dual eller ikke
skal da lige siges jeg kender til dual kontoer hvor de stort set er på 24/7 uden at komme i top 20 da de bare sider og kikker på kontoen i stedet for at gør de ting der hjelper dem fram
så syntes bestemt ikke man kan give dual kontoer skylde for den måde tw er på nu men mer de enkelte spiller eller måden vi ser vi ser tingen på
men vil da lige skrive hvordan jeg har set de forskelige verdner inden for det sidste stykke tid
v16 var der nogle store spiller der forlod top stammen vor efter rang 1stammen satte til slet kort tid efter og gjor verden røv syg men blev hurtigt afslutet der efter uden rekutering
v17 kender jeg intet til
v18 var der et par stykker der udnytted den opsætning af verdenen vor efter der var en del der satte til slet og gjore den verden ret kedlig
v19 supert flodt spillet ingen rekutering af rang 1 stammen som kan siges at det er skylden til de er nået så langt og ved at da de følte sig alle mest prasset opgav/blev mange af deres fjender bandet/stopped
v20 en verden der har ligget åpen da rang 1-2 stammerne har kørt lidt fram og tilbage dette syntes de bare ikke om så det blev til en rekutering som pt ligner en sejer ( og ja jeg kunne sikkert have fundet på at tage samme valg da jeg ved hvordan en verden bliver når mange sætter til slet vis det er det valget var )
v21 er ikke nået så langt i nu så ikke meget at sige der

ved godt at det langt fra er alle der er enige i min vordering af verdnerne men lige meget hvad så kan man ikke sige at de verdner er blevet spillet på samme måde og slet ikke at de er vundet på grund af dual kontoer
 
Top