12. december

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
images
12. december

I morgen er det Sankt Lucia dag og lyset skal bæres frem på smukkeste vis. Julenissen håber at rigtig mange vil dele deres billeder af lyset der bæres frem. Så husk at bruge kameraet i morgen :xmas tongue:
 

michelle-91

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lucia

Ja når man nu ikke skal til lucia, så må man jo uploade et billede fra dengang jeg selv var luciabrud :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Unfair.

Endnu en hvor jeg er nødt til at lege med paint i morgen for at kunne være med. :laugh:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vel ikke nødvendigt. En krans, nogle lys og en hvid skjorte..tag et billede. Jeg er sikker på det bliver et bedårende billede :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Det er nok billigere bare at købe de plus-point så. :(

Jeg vil godt allerede nu love at jeg nok skal komme med et alternativt foreslag!
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja det satser jeg på med mindre der er nogen der nævner at de skal til noget sankt lucia optog i aften. da kan det udsættes til i morgen.


Vi har flere gange bedt om forslag til konkurrencer m.m.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg regner ikke med at jeg selv kommer til at optræde på nogen billeder men ved at der skal foregå noget Lucia i nærheden samt at jeg har mindst én kusine der skal med til sådan noget! :)

Der arbejdes!
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tjae hvis du ligger et billede op af det inden i morgen kl. 20 vil det blive taget med i betragtning. Den er sat til i går for at sikre at de der gerne vil deltage får kameraet med og skulle de til et sent Lucia optog vil de naturligvis få chancen for at deltage.
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så har jeg rigeligt med tid til at få et billede op :)

Min søster går lucia i den lokale kirke (y)
 
Top