2. December

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
images
2. December

Julenissen elsker brunkager. De både smager og knaser så dejligt når man tygger i dem :xmas biggrin: Det bedste ved det hele er at dejen kan rulles ud og man kan skære/udstikke alle de dejligste former. Juletræer, nisser, stjerner, tribalwarskrigeren, ja kun fantasien sætter grænserne for jeres kreativitet. Siden det nu er weekend så har vi alle muligheder for at lave en god og kreativ portion. Indsend dit/dine bud på de smukkeste brunkager. vinderen bliver først kåret Mandag efter klokken 20:00, så I har god tid til at julehygge i køkkenet :xmas cool:

Her er mine brunkager:

Brunkager.jpg

Som I kan se mangler nissepigen seriøst hjælp til at gøre dem mere spændende :xmas mad:
 
Senest redigeret af en moderator:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
tager til julefrokost i morgen....det er en hel weekend, så når vist ikke at bage mine endnu, for skal også udenbyes, da vores lokale butik ikke har allehånde
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
1. december, det venter jeg med at lave til min datter kommer på onsdag, 2. december = det samme... øv øv :p
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg skal gerne agere testperson hvis der er nogle folk der ønsker at vide om deres bagværk er andet end godt forsøgt og en fin form! :D
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg står og bager over 500 brunkager om dagen når jeg er på arbejde skal jeg nu også til at bage dem for at spille TW :eek:
 

Navia

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ved godt det er lidt sent, men synes ikke det kunne passe, at dette emne skulle mangle brunkager fuldkommen, så her kommer lige dem jeg lavede for et par weekender siden. :D

213kw0l.jpg
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ved godt det er lidt sent, men synes ikke det kunne passe, at dette emne skulle mangle brunkager fuldkommen, så her kommer lige dem jeg lavede for et par weekender siden. :D

213kw0l.jpg


Hvor ser de LÆKRE ud! Jeg kan ikke dele guldstjerner ud, men af mig får du et
images
for at sætte mig i ekstra godt julehumør :xmas smile:


Lanselot, ingen normale mennesker kan lade brunkager bare stå der og stå, det er unaturligt ikke at spise dem hvis de er der :huh:
Men lige at tage et billede inden de sidste bider blev spist, det synes jeg måske godt du kunne havde gjort :eek:
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Mon ikke jeg så lige skal ind og finde dem, som er blevet gemt til når vi får gæster her i julen :xmas biggrin:
 
Top