#506 48H King Of The Hill (Boefst's önskerunda)

Status
Ikke åben for yderligere svar.

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
der er godt gang i den, kampen om de store byer er begyndt :)

pt. har vi 3 danskere i top 20 af hvad jeg lige kan se (y) og vi har alle kæmpet for at få en af de eftertragtede byer, desværre har Boefst fanget den før os og derfor har vores nukes ramt ind i stacked by igen, som startede vi på ny :(

men der er stadigvæk 35 timer og 30 min. tilbage så må vi se hvad vi kan stille op :)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
skal lige høre nogle herfra der begynder på den for så er jeg sku frisk til at vinde endnu en speed med nogle danskere :D

vi må lige finde ud af noget gamle speed makker hehe til kl **** om natten og så ligger vi os til at sove og ja så har en lille mide på 1000 point taget ca 100000+ haha :D


men vis folk kan finde nogle en speed verden med flære gratis pladser så lad os danskere lige vise dem tw :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Næste gang der er speed :)..
Så vil jeg gerne prøve at se om jeg kan nå en gratis plads ;)

Vil gerne prøve det nemlig :)
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vi må lige finde ud af noget gamle speed makker hehe til kl **** om natten og så ligger vi os til at sove og ja så har en lille mide på 1000 point taget ca 100000+ haha :D


men vis folk kan finde nogle en speed verden med flære gratis pladser så lad os danskere lige vise dem tw :)

jeg skal prøve og huske og logge på min msn, så linker jeg nogle til dig som jeg begynder på, så kan vi nakke nogle svenskere og sådan :tw_axe:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du må sgu gerne sende nogle på skype også ;)..

Vil sgu gerne prøve at være på speed servers :D
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
miss du skal måske lige lærer farten på en 1,0 speed inden du ligger dig ud med en på 300+ :p
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg skal prøve og huske og logge på min msn, så linker jeg nogle til dig som jeg begynder på, så kan vi nakke nogle svenskere og sådan :tw_axe:

haha kan du huske de der svin som snød os og nakkede os efter 20 min ! dårlig forbund haha hvor vi skændes tilsidst :D
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top