Addresseret til en hvis WitchDK

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Mig?? :eek:
Og stiller nærgående spørgsmål på off-forum :confused:

Tror jeg husker dig nu :D
Du må finde mig IG hvis du vil snakke Dekani..mener at huske du er god til gætte-lege :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
savnet dig....næææææ....

har nu så meget andet at tage mig til, og der er klart andre jeg savner mere...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er det så fordi du ikke gider snakke med mig, du ikke skriver til mig? :(
Jeg hører du godt gider snakke med DoctorW :p

Og Dekani: 1/3 ;)

Haha..Jaa oka jeg tog fejl, men kontakter er heller ikke altid lige pålidelige :D

Tror sku jeg er lidt på bar bund nu xD


savnet dig....næææææ....

har nu så meget andet at tage mig til, og der er klart andre jeg savner mere...

Hehe..Præcis svaret jeg havde regnet med :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
forresten velkommen tilbage....

hvor mange stammer vil du så nå at lave denne gang...griner
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Takker ;)

En 4-5 stykker tror jeg :rolleyes: ej ingen stammer, jeg er også i V5 nu, så det får jeg ikke tid til, desuden er det også lige lovligt svært at sku starte en stamme nu :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
kan du nok have ret i, at det kan være svært nu at lave en stamme, hvis den skal have nogen betydning

men du kan da stadig nå det i verden 5 hvis du vil det, ja hvis du ikke har gjort det...ved jo aldrig med dig...griner
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
undre mig ikke....griner....

jamen pøj pøj så i verden 5, måske du bedre kan finde ud af det der....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er det så fordi du ikke gider snakke med mig, du ikke skriver til mig? :(
Jeg hører du godt gider snakke med DoctorW :p

Og Dekani: 1/3 ;)

Det var så det 3 forsøg Perse, jeg sidder spændt og venter på at du finder en løsning på dit angrebs problem :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Det var så det 3 forsøg Perse, jeg sidder spændt og venter på at du finder en løsning på dit angrebs problem :D

Problem?? Der er intet problem..det vare bare et par dage før jeg kan holde min del af aftalen :D

Du kan jo bruge de næste par dage på at gætte videre..om ikke andet får du da hilst på en masse flinke spillere :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Problem?? Der er intet problem..det vare bare et par dage før jeg kan holde min del af aftalen :D

Du kan jo bruge de næste par dage på at gætte videre..om ikke andet får du da hilst på en masse flinke spillere :p

Hehe...Se det var en ide ;)
Men var ellers sikker på du var blandt de 3, men det var åbenbart for åbenlyst til at være sandt :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Det VAR 3 gode gæt..alle 3 kontoer har spillere jeg ville være mere end stolt af at spille dual med :)
Bare se så pænt de tog at du skrev og beskyldte dem for at være mig :D

Men du tog FEJL!! Men jeg er jo ikke hjerteløs..hvis du finder mig inden din begynderbeskyttelse er forbi, så lader jeg de der tropper der skulle din vej blive hjemme :p

Og bare for sjov skyld: alle spillere på V4 der i de næste dage modtager en besked fra Dekani hvor han påstår I er Perse..skriv jer endelig ind i denne tråd så vi kan følge med I hans fremskridt :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
dekani hvem var dine 3 første gæt:confused:

ps. persefon tror godt at jeg ved hvem du er :D
 
Top