Addresseret til en hvis WitchDK

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var DoctorW, Wildere & Hunter65 baseret ud på at de fleste af hendes byer er gået til de 3, men der tog jeg fejl :eek:

Dog har jeg lige sendt til endnu en, baseret på jaa :D
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hun er meget nem at finde :p man skal bare tænke sig om :D


ps. hvad sagde de til dig???????
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ahhh oka, så er jeg den dumme haha :D

Seriøst Perse come on, så man kan sige hej xD
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej og jeg opgav og sidde og skrive, ville blive for irreterende hvis det var den sidste konto jeg ramte :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa ja det er let og værre bagklog, men jeg har været ude af gamet i lidt tid og er ikke helt med i hva der er sket :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har virkelig ikke savnet dine stride og ufortjente bemærkninger WitchDK, men alligevel har jeg prøvet at svare dig pænt osv. efter jeg kom tilbage, så må indrømme at det stadig irretere mig lidt for grusomt at du ikke har ændret dig og stadig laver hentydninger som en 1 KLASSES SO! :mad:

Ps. bare gi mig min straf og få det overstået, måtte bare ud

----------------------------------------------------------

Problem?? Der er intet problem..det vare bare et par dage før jeg kan holde min del af aftalen :D

Du kan jo bruge de næste par dage på at gætte videre..om ikke andet får du da hilst på en masse flinke spillere :p

Jaa, syns nu stadig ikke jeg har set de angreb, men jeg glæder mig da stadig :p så kan det jo værre man ved hvem du er :D
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa jeg beklager sproget, der er bare nogle der kan finde ud af og trykke på mine knapper ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
det var nu bare ment som en joke...som jeg også skriver til spillere i min stamme....bare spørg dem
 

Leif Andersen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tsk tsk!!!

Nu ved jeg hvad du bruger alt din tid på Dekani. Du spammer oFF-forum ;)

Og til en vis person som læser, nogen kalder ham en legende og andre siger han kommer med gaver. Jobs done :D

/Leif Andersen:eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vidste slet ikke du var herinde Leif :D

Men hej da, får du jagtet dig en F'er eller 2 :cool:
 

Leif Andersen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
F´er

Jeg er blevet påbud ikke at gå ud i skove i denne dyster og mørke tid. Det er jo farligt. så holder mig tl gode råd jeg får fra folk med forstanden iorden :D

Og rette vedkommende oplyste mig at der fandtes en anden verden end dating.dk ;)
 
Top