Adelsmænd

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Når der er en der sender adelsmænd over for at opbakning kan man så sende dem over til en anden landsby og prøve at overtage byen eller hvad?:confused:
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej opbakning er kun opbakning, Men det er ikke smart at bruge adelsmænd som opbakning
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tænkte også''hvad kan man bruge adelsmænd til i en opbakning'' Men nu ved jeg at den kan ikke noget specielt. Tak for det hurtige svar VeLux.:)
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Altså hvis du nu SKAL ud af døren og den eneste måde du kan få det til at passe er at sende en noble med i opbakningen er det vel en mulig tanke. Dog lidt vandet men kan tænkes. Har også set angreb med 10+ nobles hvilket slet ikke giver mening, eller en masse cleaners og så 5 nobles med den sidste cleaner... nogle tænker sig ikke om, det må være konklusionen... - eller mange tænker sig ikke om!
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg forstår slet ikke noget af det du sagde:p Kan du forklare det lidt mindre kompliseret?
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis man skal sikre tropper så kan de sagtens sendes med resten til en opbakning.

Men det er vel kun hvis en by er under angreb og man ikke selv kan slå fjenden ud... Adelsmænd er jo ikke helt billige.
 
Top