Aflever ressourcer eller dø?

Thomasss

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hey er lige startet med at spille tribalwars..
er kun på 1100 point.

Nå men sagen er den at der ligger en meget større spiller lige ved siden af mig, med 250.000 point der siger jeg skal sende ressourcer til ham, ellers bliver han ved med at smadre min by.. Hvordan skal man nogensinde komme frem af i det her spil når man kan blive trynet så groft af dem der har været med fra starten?? Det er jo umuligt?
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
verden 3 er ca 6 måndere gammel så dem der startede har en stor fordel på serveren. Det betyder at hvis man starter på server 3 nu har man ingen chance for at overleve. Mit råd: gå til tribalwars.net og spil på verden 43 da verden 43 startede igår. Det har du en chance for at overleve
 

Thomasss

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvorfor så ikke starte en ny verden?? Hvad er meningen med et spil hvor nye spillere ikke kan begynde, så kan spillet jo aldrig udvikle sig.. Det dræber jo faktisk bare langsomt spillet?
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
verden 3 er ca 6 måndere gammel så dem der startede har en stor fordel på serveren. Det betyder at hvis man starter på server 3 nu har man ingen chance for at overleve. Mit råd: gå til tribalwars.net og spil på verden 43 da verden 43 startede igår. Det har du en chance for at overleve

jeg startede ved siden af en på 301.000 points (dengang er dog støre nu) og jeg har da fået 100.000 points :)


Hvorfor så ikke starte en ny verden?? Hvad er meningen med et spil hvor nye spillere ikke kan begynde, så kan spillet jo aldrig udvikle sig.. Det dræber jo faktisk bare langsomt spillet?

der er da i gang med at blive lavet en V4 men man mangler stadig en CM (kun rygter) :)
 
Senest redigeret:

Thomasss

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg startede ved siden af en på 301.000 points (dengang er dog støre nu) og jeg har da fået 100.000 points :)




der er da i gang med at blive lavet en V4 men man mangler stadig en CM (kun rygter) :)


Hm, så har han været barmhjertig, for kan ikke se hvordan man kan overleve hvis han vil have din by..?
 

Thomasss

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hm ja okay, men tror ikke der er den store chance for at jeg kommer i samme stamme som ham :)
 

he3f

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er ikke mulig at se stammer IAP, ally, fjernder.

du har desvære klart §6 imod dig..

§6) Kommunikation

Alle former for kommunikation skal foregå i en Høflig Tone. Det er dog tilladt at true og afpresse folk så længe der er tale om ting i spillet.

Eksempel

• Det er tilladt at kalde spillere for NOOB fordi man syntes de spiller dårligt.

• Det er tilladt at afpresse spillere for råstoffer for at de kan slippe for angreb.

• Det er FORBUDT at afpresse for Plus-Point eller ting uden for spillet.

• Det er FORBUDT at bruge racistiske gloser i både breve og profilbeskrivelsen.

• Det er FORBUDT at håne andre med deres seksualitet, hudfarve, eller på anden måde diskriminerende udtalelser.

• Det er FORBUDT at reklamere for andre spil i sin profil, dette betyder så også at det ikke er tilladt at have links til andre spil i sin profil.
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Men stadig er det for lavt at afpresse mindre spillere for ressourcer. Hvem er spilleren? Den spillestil er for lav ..
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så -NwA-, Northwestern Alliance tillader denne spillestil - det skal man lige skrive sig bag øret.
 
Top