Aflever ressourcer eller dø?

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hey er lige startet med at spille tribalwars..
er kun på 1100 point.

Nå men sagen er den at der ligger en meget større spiller lige ved siden af mig, med 250.000 point der siger jeg skal sende ressourcer til ham, ellers bliver han ved med at smadre min by.. Hvordan skal man nogensinde komme frem af i det her spil når man kan blive trynet så groft af dem der har været med fra starten?? Det er jo umuligt?

Hvis en spiller truer dig, så kan du gøre flere ting....

1) Skrive til supporten - de kan ikke hjælpe med angreb medmindre angriber snyder i spillet... set for mange genge, så måske din angriber gør det samme....?
2) genstarte
3) lave en masse deff. tropper :D
4) vente på V4 starter ;)
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis ikke du kan komme ind i en stamme med IAP/Forbund med angriberens stamme, så prøv at forhandle lidt med ham. F.eks kan du prøve at blive venner med ham, ved at sige at hvis han lader dig vokse op, så vil du til gengæld hjælpe ham med tropper og ressourcer hvis han bliver angrebet..

Og hvis det ikke virker, så kan du altid starte forfra..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.... Da jeg startede på v.1 blev jeg hurtigt taget :S Men da jeg gentstartede gtik det mega godt jeg havde nogle ret store naboer men voksede mig hurtigt større end dem.... Fik så lige taget en af mine byer da jeg var blevet lidt stor.... Men det er en anden historie pointen er at det går ud på at se om du kan komme i en god stamme der kan beskytte dig.... Det gjorde jeg i hvert flad... Blev så bare smidt ud på et eller andet tidspunkt og mistede omkring 200k points:(

Det korte af det lange er find dig en stor stamme vent en uge eller to med at sige noget til dem om det og så gå ind på deres deff og skiv det så kan han bare komme :cool:
 

Dinozzo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis du vil lærer spillet ordentligt inden v4 går igang, skal du bare spille på tribalwars.net eller .co.uk, der er flere og bedre guider på forumerne, og oftere nye verdner.
 
Senest redigeret:
Top