Afslutning af server 3..

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Føler lidt at jeg bliver nød til at poste mit indlæg på det interne forum på et offentligt tilgængeligt.. jeg vil MEGET gerne at Innogames fatter hvor skuffet jeg er over dem..

Er jeg den eneste som sidder med en askebitter smag i munden?

Jeg synes at denne server skulle være lukket for længe siden.. Vi fik oprindelig at vide at den ville lukke når den ingen sportslig berettigelse havde længere.. Er der nogen her der kan påstå at denne server har haft en flig af sportslig berettigelse siden maj?

Ergo mener jeg at Innogames har et forklaringsproblem.. Men jeg mener også - i tråd med [player]Tizac[/player] og de andre ledere.. At dette spil ikke kun handler om hvor dygtig man er - her må vi vel være ærlige og erkende at vi har banket mange væsentlig bedre spillere end os selv.. Men hvordan gjorde vi det?? jo vi holdt sammen, vi hjalp hinanden og fremfor alt overholdt vi vores aftaler!! denne udbrydergruppe kan efter min mening kun behandles på to måder, den ene er at vi laver IAP og forbund med dem, i hvilket tilfælde vi de facto bryder vores aftale med [ally]3V[/ally] eller vi kan gå i krig mod de selvsamme venner som vi stod last og brast med i mere end halvandet år.. Det første kan jeg ikke det ligger ikke i min natur at stikke folk i ryggen, der er nok nogen der har nemmere ved det end andre men jeg kan simpelthen ikke.. Det andet kan jeg heller ikke få mig til, af to årsager.. den ene er at jeg mener det til syvende og sidst er Innogames der har svigtet os spillere ved denne farce af en afslutning.. Den anden er at uanset hva der er sket imellemtiden så har jeg haft en masse sjov med de spillere der er brudt ud, jeg havde stor respekt for dem som spillere og mennesker og det piner mig hvis vi skal slutte serveren her af ved at ryge i struberne på hinanden.. det er med andre ord heller ikke en acceptabel løsning..

Som jeg ser det har man et sidste desperat alternativ og det er at sætte til slet.. Jeg sætter til slet iaften kl. 23 og håber at så mange vil følge mit eksempel at Innogames får et vink med en vognstang om at de har behandlet en masse mennesker - "kunder" i Innogames terminologi - som skidt og kanel..

Hele denne farce får mig til at overveje min fremtid i TW altogether, men jeg vil gøre det klart at jeg fortsætter på V4 - men jeg er betænkelig ved at give et firma som Innogames flere af mine surt tjente sparepenge når man tænker på hvor liden menneskelig værdi Innogames har..

/ [player]Raus[/player] - Romalt
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Held og lykke i V4 mester og synes at du træffer en svære beslutning men en rigtige en af slagsen for kan man ikke tilfredsstille ens kunder og for på deres kritik og forbedre spillet så har man ikke fortjent dem(os) som kunder.
 
Top