Afslutning

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Havde i fået sakzo over, var holdene jo slet ikke lige store? :D

så havde det været rank 1 mod rank 2, 3 og 4 + et par flere
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
poingne på holdne havde hvaret det samme på bække hold i havde haft lidt fleger og lidt fleger byer men der havde hvaret mulighed for krig

det er der jo ikke når folk opgever efter de har miste første by

vi må jo bare sande igen bliv c vundet af dual kontoer og det vil de nok blive fram over
for folk vil hoppe fra på tw da de ingen muliheder har for at følge med dual kontoer

nu hvor den her server rimlig død fra starten der hvor stortset ingen modstan der hvor vær og nævne fra starten

og folk bliv støre ind de ander på gartis byer jeg tor aldig vi får nogenligeserver her i tw
instilingerne hvor tæt på denne gan men som sagt ikke dual kontoer kunne ikke følge med
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I stedet for altid at pive over dual kontoer, så find en der kan holde ud at spille med dig, og vend det til din fordel?


Jeg synes nu der var fine kampe undervejs, det er jo hvad man gør det til ;)

Og det er ikke gratis byer når man sender 100 nukes + 500 fakes, så har det skam krævet noget før modparten opgav
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er det ikke et problem at finde dual makker det har der hvaret mange der vil

der er kun en ting der gør man vinder tw og det er onling tid og en dual konto er meger meger på ind 90% af kontorne på serven og derfor gider folk ikke og derfor får vi minder og minder spiller på serverne

og jo gratis byer er dem der er taget gratis fra stammen og dem bliv der taget mange af i starten hvor det gæller og dermed kunne folk ikke følge med

den her server er den med minst modstan af alle server jeg har hvaret på og da der kun er en server jeg ikke har spillet af dk serverne så siger det ikke så lidt det er ikke vindernes skyl folk slette eller bare stoppet

men gør man ikke noget så dual kontorne ingen fordel har af det så ender det med 20 dual kontoer der spiller mod henanden

hvis man mener man er en god spiller burte man også kunne klare det uden at hvare dual
det vil give meget meger resbegt når man så vandt


i skal huske på det er de første 20-30 byer der er svare og få rasten kommer af sig selv
så kommer man op på det før alle ander på en nem måde så er løbet kørdt for de ander
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er også første gang vi to har været på samme side, så jeg tager det da som et kompliment :D :D

Men altså, fordi folk ikke har hele dagen til at spille burde de da stadig kunne spille i toppen, hvis de var gode nok? eller synes du kun det skal gå den ene vej med fordele?`duals er ikke snyd eller noget, så find dig i det... tror ikke der bliver lavet sanktioner mod dual kontoer, og gør der er det yderst pinligt for tw, vil jeg mene...

Og jeg synes nu ikke de første 20 eller 40 byer var nemmest, det var sværest at holde fokus og motivation til sidst, sådan er det desværre på .dk
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Uanset hvilket spil vi snakker så skaber spillet kun rammerne for at vi kan have det sjovt med dem. At tåbelige mennesker har et andet syn på hvad sjovt er betyder vel blot at du begår dig i de forkerte spil? Men tag nu et spil som grepolis der er det større fordel at være deff end off så hvis det er det man er til så vil jeg da stærkt anbefale folk at spille det i stedet. Tror endda de har en regel imod duals også :eek: Der er endda startet en ny verden der i dag så i skulle stadig kunne nå at være med fra starten.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er prøvet det spil g nej det hvor ikke noget konen spiller det endnu

tw er et ok spil og da jeg starte der kom der 3000-4000 spiller på hvar server inden for et par dage når der starte en server og det hvor noget sjover ind nu og tw er lige så meget for deff spiller som off spiller det med off er kun noget nogen har lavet ders ejen rel om at det skal man hvare

der er fuld forstålse for folk vil lave off vare os ander der vil blande det lidt må det
jeg har altid findt kunne følge med jeg har bare kæmpet mod de store fra starten på de fleste server fordi ander kun tør mod de små til de selv er store det koster jo

men det i vil havde er tw skal styre jers liv hvis man ikke køre dual så vil det også gå tw som det er gået med et ligne spil KA det vil død ud til det kun er de 20 kontoer som køre dual der spiller også
tjæner ejerne ikke nok på os så lukker tw her i dk også har vi ikke det meger

jeg ser meger problemet i er det ikke nemt for jer og blive store og støre ind de ander så vil i ikke
i snakker som nogen der kun kan en taktik og er instilingerne ikke så den taktik kan bruges så
er det tw der er instilet dårlidt og ikke jer der burte kunne ligemeget instilingerne


nej find nogen instilinger der fjerner fordelen af at spille dual heldt da dem der spiller dual udgøre så lille en % af kontorne på serven at det inte vil betyde for tw hvis de ikke gider meger
så vil tw kunne blive stor igen som dengan det kom til dk


men i alle kan læse om de instilinger der er der er folk som skole og ander der har lagt finde
info ind om hvad der findes så istedet for at heletiden kun sige nej nej nej så kom med jers bud
på hvondan man kan få ALLE med igen på tw serverne


også er der lige en ting meger som kunne gøre lidt forskel hvis folk gjore som os ander kørte med samme navn på alle server så man kunne se hvor folk hvor om det hvor nabo eller hvad
som pleger og angribe alle og aldt eller om man liger meger frelidt så kunne folk tage de forholsreler der hvor nøventige og mener man er god betyder det vel inte folk ved hvem man er
 
Top