Afslutning

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Serveren startede d. mandag d. 18/6 og varer 3 måneder :p

Det eneste er at den sidste måned bliver meget lang da der intet er at kæmpe for, andet om hvem der kommer på hvilken plads :sleep:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Serveren startede d. mandag d. 18/6 og varer 3 måneder :p

Det eneste er at den sidste måned bliver meget lang da der intet er at kæmpe for, andet om hvem der kommer på hvilken plads :sleep:

Ja så den slutter som sagt efter 3 måneder.

Og der er vel ingen grund til at kede sig? man kan vel bare dele sig i 2 hold, fx nr 1 og 4 vs nr 2 og 3 og så kæmpe for at vinde runden? Der er vel ingen der tvinger jer til at holde den samme alliance til det slutter hvis der allerede nu kun er barbs tilbage?:rolleyes:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Yo what the heck...hvorfor bliver der svaret her, når der ikke blev svaret på den tråd jeg skrev i :mad::huh:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Fordi ingen aner svaret på dit spørgsmål formentligt. Jeg har ikke noget større indblik i hvorfor en automatisk opdatering af medaljer sker klokken 2 om natten i stedet for til midnat.
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er fint du ikke ved det, men så kunne man i det mindste komme med en kommentar, om at man intet ved + I er da mange supportere :laugh:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sidste off topic herfra og ellers må du skrive en pm herinde hvis du vil svare :p

Jeg vil da under ingen omstændigheder lefle for supporterne. De er jo inde i spillet. Jeg er moderator ;) og dem er der kun mig af :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi har set server lukke før tid før så hvorfor ikke bare sige c 3 er over og sige den lukker om en uge eller noget også komme vider til c 4 i en fardt så alle er med igen

man burte køre 3 måndter på alle som nu også når der hvor en tilbage starte der en ny ved siden af
så dem der aldig kom op kan starte der det kræver jo selfølig vi får tildelt to c server men det vil give penge i kassen og det er vel derfor de har det
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg kender ikke pt til nogen servere der har 2 classic så det kommer ikke til at ske.

Ideen med classic er stadig verdener der bør vare 3-6 måneder at alle spillere forsøger at lukke dem inden der er gået 1½ måned ændrer ikke på dette. Uden at kontrollere med min chef så er jeg meget sikker på at selv om C3 slutter nu så kommer C4 ikke før af den grund. Det tager bare længe at teste, tilpasse, aftale og opsætte spilene.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Man blir nød til at fryde sig, her har vi en stamme der praktisk talt har rekruteret sig til sejr igennem halvdelen af serveren og så sidder de og brokker sig bagefter over at sku vente på serveren slutter..Man blir nød til at spørge sig selv om i vil spille Simcity eller krig :laugh:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Dekani du har lidt rat i der har hvaret lidt folk igemmen stammen men folk stopper fordi de spillet på com eller net

har ikke tjæket hvor meget intanalde der har hvaret og hvad tispungt af servern det er klart har der hvaret meget af det i starten så er det svært og hvare fjende


vi må havde nogen fleger med på at hjelpe med gode forslag til instilinger til c 4
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man blir nød til at fryde sig, her har vi en stamme der praktisk talt har rekruteret sig til sejr igennem halvdelen af serveren og så sidder de og brokker sig bagefter over at sku vente på serveren slutter..Man blir nød til at spørge sig selv om i vil spille Simcity eller krig :laugh:

Når blev det at til sammen have 20 forskellige spillere i stammen på en verden med maks 15 medlemmer at rekrutere sig til tops?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hov hov Deka :mad:

Kunne have været værre, men okay...det er skam også slemt lige nu :(

Spørgsmålet er jo bare hvem vil svigte dem man har hjulpet og miste 200pp :cool::p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Når blev det at til sammen have 20 forskellige spillere i stammen på en verden med maks 15 medlemmer at rekrutere sig til tops?

Ehmm .. Ja :huh:
Hvorfor klage, i kan dele jer op i 2x 7 og så er der krig igen, så kan i også være en af de mindste vinder stammer nogensinde.. Og plzz lad være med at sige i har kæmpet så lææænge sammen og ik vil angribe hinanden, det er jo praktisk talt en speed server næsten, grænser for hvor godt sammenholdet kan blive på den tid :rolleyes:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ehmm .. Ja :huh:
Hvorfor klage, i kan dele jer op i 2x 7 og så er der krig igen, så kan i også være en af de mindste vinder stammer nogensinde.. Og plzz lad være med at sige i har kæmpet så lææænge sammen og ik vil angribe hinanden, det er jo praktisk talt en speed server næsten, grænser for hvor godt sammenholdet kan blive på den tid :rolleyes:

Det ville jo være en drøm for sådan nogle som dig :laugh:

Du burde vide bedre, det her er jo trossalt .dk :laugh:

Kun spillere som har store...biiip... som forlader på det her stadie :cool: Hvilket ingen af os i Mixx har :eek:
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ehmm .. Ja :huh:
Hvorfor klage, i kan dele jer op i 2x 7 og så er der krig igen, så kan i også være en af de mindste vinder stammer nogensinde.. Og plzz lad være med at sige i har kæmpet så lææænge sammen og ik vil angribe hinanden, det er jo praktisk talt en speed server næsten, grænser for hvor godt sammenholdet kan blive på den tid :rolleyes:

Hvem klager på det?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvorfor er det lige at spillerne på de danske verdener ikke magter at få mere ud af så fede indstillinger som disse? Syntes det er sørgeligt at der virkelig skal random låste stammer til for at lave en verden der er bare en lille smule interessant. Måske stammer på maks 5 mand kunne gøre en interessant verden men selv det vil jeg være bange for kunne ødelægges med de evner der ligges for dagen. Og det til trods for der ikke er meget tribal over maks 5 i en stamme.

Ja selv ønsket om at spillerne skulle have gode ideer til fede indstillinger er jo morsom :D Bare kig på hvor fin Classic runde 2 gik :sleep: Det er muligt en spiller kan komme med et fantastisk forslag men det vil blive forkastet af horderne på stedet :huh: Gætter bare på at der stort set kun er kedelige spillere tilbage :wave:
 
Top