Afslutning

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
:O) det er lidt sjovt og se alle forslag

1 at dele sig op for at få krig hmmm hvornår er det set før serven er vundet så køre man den jo færdig ogtager den sejer med ingen ander vil dele sigop tros alle server speed eller ikke speed er endt med en stor stamme og er gået heldt istå på det

2 som skole siger instilingerne hvor så alle ville kunne følge med (dog så jeg garne et forbud mod dual) men problemer er meger at får folk modstan gider de ikke meger og sletter
giver alle rat i den er slut som den ser ud pt men folk stoppet og slette længe før den hvor slut

3 så ses det også lidt for ofte folk er meget glade for at gå efter alle nybegynerne ogladesine farliste fjender byge op for set nu de gør modstan man kunne måske lave 1/20 om til 1/10

også tor jeg ikke på minder stammer uden man må/kan støtte ander stammer da der desvare er så stor forskel på hvor meget kontorne er onlign og plus og ikke så en minder stamme vil folk bare æde hurtiger
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
1. Det skete på V8 efter stor kritik af at man samlede sig for at tæve nybegyndere i en verden der var lavet til nybegynderne. Selv efter delingen så er Sakzo hoppet fra det morrads og efter 2 måneder blevet joinet af 2 andre.

2. Nej alle vil aldrig kunne følge med. Men man kan fordre indstillinger der umuliggør at de der ikke tør tage en udfordring kan samle sig i en stamme. Er de tvunget til at kæmpe med hinanden på den ene eller anden måde, så måske og kun måske kan der atter komme en server med bare en anelse spænding.

3. At ingen har rygrad og mod til at angribe en der har noget så banalt som flere point end dem selv ændres ikke af om reglen hedder 1/20 eller 1/10. Mod kan ikke tvinges ned over hovedet på folk. Som du selv nævner så sletter de når de kommer under angreb, så 1/10 ville bare give dem færre spillere at angribe, hvilket resulterer i flere barbs bliver adlet. Og helt ærligt så syntes jeg det ville blive en anelse underligt at der skal være en indstilling der forhindrer det til tid og evighed...
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi har fået tæv på så mange server fordi jeg har kæmpet med de store frastart har også altid givet en god mbf

hvis i mener det er skedt på en server er det så ikke efter alle har hoppet og der er få tilbage
og serven stadig skulle køre meget lang tid endnu

jeg har ikke hvaret på en server hvor det er skedt udover server 3 hvor vi selv hoppet fra og lavet en stammefordi rasten afstammen ikke ville gå med mod de støre også da vi starte på at angribe dem (de støre) så stoppet de så hvor vi lige vidt


jeg tor stadig at en server med samme instilinger som vi har nu + at den første ½ del af serven kan man tage bb byer også skulle manikke kunne tage folk fraejen stamme og garne skulle der hvare 10 dage frade er fridtstilet til man skulle kunne tage dem


det enste der er problemet ved at ikke kunne alde stamme er man ikke kan alde sig selv og tage en by igen efter ander lige har taget den
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det står så for egen regning Dekani. Jeg sagde "stort set", hvilket betyder der stadig må være mindst et par stykker jeg måske kunne finde interessante. At du føler dig ramt siger vel mest om dig selv :p

Nej alle var ikke hoppet, ellers var serveren blevet lukket. V2 er et godt eksembel hvor man ikke ville gøre det færdigt, men var tvunget til at fortsætte fordi der stadig var mange stammer (samme forbund), men på V8 var det en stamme, som hvis de var forblevet sammen havde lukket en verden designet til noobs på rekord tid. Da ingen så eller ville give street credit for det, så tog man konsekvensen af det og delte sig i 2 konkurrende stammer, hvor den ene måtte søge lidt hjælp fra noobsene for at holde sig inde i kampen... Eller det var i hvert fald sådan det så ud set fra sidelinien. De ved det nok bedre selv på V8, hvorfor de ødelagde den for så alligevel at dele sig i stedet for bare at have forblevet delt...
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Vil rigtig gerne se en ændring i Classic her på dk.

Quittede selv efter kort tid, da man kunne se stammen Mixx vil vinde ret hurtigt uden de store kampe (var selv i Mixx, så leavede ikke som dårlig taber :p )
Havde ellers fået lokket 2 fra .net med på serveren, helt oppe og køre over indstillingerne ^^

Tror virkelig man kan få noget episke verdener her på dk serverne, specielt med indstillingerne som runde 3 var på. Ved ikke hvad der kan ændres, så når verdenerne er så små de ikke bliver ubalanceret så hurtigt.
Forstår bare ikke mentaliteten over at man skal vinde, fremfor at kæmpe? Det jo ikke noget specielt man vinder anyway.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Baulerss du hvor jo skyl i at folk bliv så hurtig støre ind fjenden så fjendeninte kunne gøre noget
og der hvor jo ingen dar forbød dig hoppe med ander

og på c 2 hvor folk suger over der bliv taget bb byer tros det gjore serven meger lige
det gav alle støre mulihed for at angribe og for at deffe sig selv

jeg ser mest problemet som spiller folk ikke som en selv så gider man ikke hvorfor kan jeg ikke sige
det virker som man kun har entaktik og kan den ikke bruges så kan det hele hvare lige meget


lav samme instilinger + ingen dual + man kan tage bb byer i ½ af serven + alle plus fordele skal hvare med + man skal ikke kunne tage folk fra ejen stamme og det skal man ikke kunne 10 dage efterde er smutte
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Lige børn leger nu en gang bedst. så de der er tilhænger af en taktik og aktivitetsniveau vil altid finde sammen, hvis de kan. Derfor kunne random stammer eller så små stammer at de var nødt til at spille hver for sig være godt tror jeg. Tydeligvis er der bare ikke nok gode spillere til 2 stammer af 10-20 spillere.

Serveren blev ikke mere lige på C2 det er en illusion. Den aktive spiller kan tage langt flere bb byer end den inaktive og derved have mere end rigeligt tropper til at stryge lige igennem dennes eget forsvar. Selv hvis de aktive kun tog bb byer den første måned så ville det være tydeligt hvem der ville vinde efter en måned og de små ville ofte forlade spillet af skræk for ham den store der ligger nabo til dem. Der mangler ganske enkelt nogle folk i deres egne stammer der på en pæn og høflig måde kan sige til dem at det skal nok gå, som kan hjælpe dem med at gennemskue situationen inden det er for sent. Men høflighed er ikke en udbredt ting. Faktisk syntes jeg den langsomt bliver vasket væk. Der er helt ærligt ingen der får lyst til at fortsætte pga at en eller anden skriver surt til dem: Ved du ikke engang det!!! eller TAG dig nu samme NOOB!! og hvad man nu skriver til sine nye spillere, der er kommet under angreb for første gang.

mht til de indstillinger:

1. ingen dual kan ikke lade sig gøre. Hvem kan sige om jeg bare logger på fra arbejdet og hjemmet hver dag eller om det er en dual? har selv spillet suspekt kontoen hvor jeg sendte de sidste farmere til midnat, satte uret til klokken 3 og stod op for at farme igen og satte uret til klokken 6... det gav søvn intervaller på 2½ time eller noget der minder om en dual. (ja jeg ved jeg er tosset men duals er nærmest umuligt at dæmme op for hvis folk holder kæft om deres duals.

2. Hvad skulle det hjælpe at kunne tage bb på halvdelen af serveren? de der kommer efter halvdelen af tiden skal så ikke kunne tage dem eller? tror ikke der findes en funktion der begrænser den enkelte spiller i kun at kunne tage bb i x antal tid.

3. Hvad skulle det hjælpe at alle plus fordele kom med? Det blev vist på V10 at de der benyttede sig af det godt nok havde byer der var 2-3k større, da adlingerne satte ind, men stadig lige så få tropper som hvis funktionen ikke havde været det... De eneste der fik noget ud af det var de aktive der farmede imens de andre havde spildt en mindre formue (spillets pris taget i betragtning)

4. Selv hvis man kan tvinge folk til ikke at kunne adle fra egen stamme får det ikke en spiller til at fortsætte og selvom de så er tvunget ud i at "lade" andre erobre dem så vil de bare sætte en søster/akademi stamme til at gøre det og vups så er den regel omgået. Skulle man så sætte support til at godkende hver eneste erobring for at opretholde denne regel? Jeg tvivler både på de gider og på at de har mandskabet til at lave en supporter opretholdt regel bare fordi vi som spillere er for dumme til at få det optimale ud af en ellers god server/indstilling.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vil give dig heldt rat i hvis man kan tage bb byer vil en meget aktiv spiller kunne tage fleger hvis den ersom c 2 men med begranset farmning vil alle kunne tage lige mange

og ved dual vil hvare svær og opdage man kunne jo gøre det så en konto en ip så er det så bare en fordel for os som har samme ip på aldt pcer mobil barbar


jeg vil mene samme instilinger som c 3 + at den første ½ del af serven skal man kunne tage bb byer
+ folk skal ikke kunne slette kontoen før serven er slut + alle plus tjænster + man skal kunne støtte fra stamme til stamme + man skal ikke kunne tage ejne mellemers byer ( dog ville det hvare rart og kunne tagesine ejne) også skal det hvare så der går nogen dage (10) før man kan tage dem fra de er fridtstillet



en server der er sadt op til at man ikke skal hvare op 24/7 for at farme og man ikke skal fylde sine første byer med off for at få en by meger 1 c server vil en deff spiller kunne følge med
ligemeget hvem ders nabo er i starten og er der bare en der hjelper lidt vil han kunne få en bb by
før off spillern og han vil kunne holde den da han har deff


det er rigtig findt folk garne vil spille off fra dag 1 selv kan jeg godt lige deff og der skal hvare plas til alle og det vil der hvare på en server der er sadt op som jeg skiver off spillern
kan stadig spille deff spillern vil stadig kunne tage et par byer før han laver off


c 2 hvor der 3 gode stammer men mange stoppet længe før de hvor ned kæmpet
ja det er da ikke sjovt folk tager byrne og man skal sede på i tide og udtide
men tjaa sådanne har dem i angriber det også

mht til de indstillinger:

1. ingen dual kan ikke lade sig gøre. Hvem kan sige om jeg bare logger på fra arbejdet og hjemmet hver dag eller om det er en dual? har selv spillet suspekt kontoen hvor jeg sendte de sidste farmere til midnat, satte uret til klokken 3 og stod op for at farme igen og satte uret til klokken 6... det gav søvn intervaller på 2½ time eller noget der minder om en dual. (ja jeg ved jeg er tosset men duals er nærmest umuligt at dæmme op for hvis folk holder kæft om deres duals.

2. Hvad skulle det hjælpe at kunne tage bb på halvdelen af serveren? de der kommer efter halvdelen af tiden skal så ikke kunne tage dem eller? tror ikke der findes en funktion der begrænser den enkelte spiller i kun at kunne tage bb i x antal tid.

3. Hvad skulle det hjælpe at alle plus fordele kom med? Det blev vist på V10 at de der benyttede sig af det godt nok havde byer der var 2-3k større, da adlingerne satte ind, men stadig lige så få tropper som hvis funktionen ikke havde været det... De eneste der fik noget ud af det var de aktive der farmede imens de andre havde spildt en mindre formue (spillets pris taget i betragtning)

4. Selv hvis man kan tvinge folk til ikke at kunne adle fra egen stamme får det ikke en spiller til at fortsætte og selvom de så er tvunget ud i at "lade" andre erobre dem så vil de bare sætte en søster/akademi stamme til at gøre det og vups så er den regel omgået. Skulle man så sætte support til at godkende hver eneste erobring for at opretholde denne regel? Jeg tvivler både på de gider og på at de har mandskabet til at lave en supporter opretholdt regel bare fordi vi som spillere er for dumme til at få det optimale ud af en ellers god server/indstilling.


det med bb byer er man ikke på serven mens man kan tagedem er man forsendt på alivel når den kun køre 3måndter

plus fordele tjaa igen kan man farme som man vil vil den der farmer få stor fordel men som det er på c 3 vil den fordel hvare væk og ejerne vil tjæne fleger penge og os der garne vil betale lidt
og ikke har noget imod at tage små byer kan byge heletiden uden at skulle op om natten
og at man ikke kan tage ejen stamme har vi prøvet før og ja en anden stamme kan tage dem
men kun en stamme kan vinde skal det så hvare din ejen eller din søster stamme hvem vil sige det er da heldt ok i vinder jeg tor ikke på to stammer kan blive enig om hvem der skal tabe
så bliver der krig mellen dem så at gøre sin søster stamme stor ved at give dem byer tjaa


men igen hvis begranset farmning ikke er med så er det bare endnu en server for dem der køre dual og alle ander kan bare pakke sammen
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
1.
det med bb byer er man ikke på serven mens man kan tagedem er man forsendt på alivel når den kun køre 3måndter
kan du have ret i, men bare en pointe.

2. Tjae spillerne på V9 havde enten intet imod at lade deres venner vinde eller også blev de så grundigt tørret af en eller flere spillere der må give dem slemme mareridt om hvor blåøjet man kan være. Så det er også bevist at folk vil ødelægge den slags begrænsning. Så længe der er en vej udenom så er der spillere uden moral der vil benytte dem. Det betyder intet for dem hvilke metoder de skal bruge og de går gerne på grænsen til både det etisk og moralsk forsvarlige. Til tider endda på grænsen af hvad reglerne tillader og vil umiskendeligt træde ved siden af disse fra tid til anden og fortælle hvor uretfærdigt det er at man ikke skal læse reglerne som fanden læser biblen.

3. Så begrænset farmning, men med alle plus funktioner slået til, så de rige frem for de aktive vinder??? Hvorfor skulle det tiltrække flere spillere? Det vil efter min mening være det værste du kunne gøre. De der ikke har råd vil bare holde sig væk og den verden vil bare blive endnu mere mennesketom. Det vil nærmere være en dødsdom end noget der fordrer flere spillere.

4. at ændre det til kun en IP per konto vil kun være en fordel for folk i din situation. Det er desværre et begrænset antal spillere og derfor at lefle for en minoritet, hvilket jeg tvivler på man vil. for alle andre vil det gøre det umuligt at passe deres konto = at de forlader spillet eller springer den verden over.

5. Hvis det virkelig er ens online tid der er det største problem så vil jeg måske anbefale at deltage i den åbne beta på http://dk.forgeofempires.com/ Der bliver man ikke sat på alle de uretfærdige måder du nævner.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er masser der vil betale for at spille tw men som ikkekan hvare på 24/7 og ikke vil køre dual
bare de kom med op ved at ders konto kunne byge lidt mens de ikke hvor på så ville serven
blive meger lige og mange af dem vil også garne hjelpe de små for de er der for sjov
og har ikke en bestemt måde de vil spille på og heller ikke en bestemt måde de kræver ander spiller på det vil gøre de små/nybegynerne har nogen lidt støre og spille med

det skal bare hvare sammen med begranset farmning men det burte der også hvare på alle server
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sku på tide .. Gætter på Danskerne har fået lidt viking tilbage i sig alligevel :D
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
1. Det skete på V8 efter stor kritik af at man samlede sig for at tæve nybegyndere i en verden der var lavet til nybegynderne. Selv efter delingen så er Sakzo hoppet fra det morrads og efter 2 måneder blevet joinet af 2 andre.

2. Nej alle vil aldrig kunne følge med. Men man kan fordre indstillinger der umuliggør at de der ikke tør tage en udfordring kan samle sig i en stamme. Er de tvunget til at kæmpe med hinanden på den ene eller anden måde, så måske og kun måske kan der atter komme en server med bare en anelse spænding.

3. At ingen har rygrad og mod til at angribe en der har noget så banalt som flere point end dem selv ændres ikke af om reglen hedder 1/20 eller 1/10. Mod kan ikke tvinges ned over hovedet på folk. Som du selv nævner så sletter de når de kommer under angreb, så 1/10 ville bare give dem færre spillere at angribe, hvilket resulterer i flere barbs bliver adlet. Og helt ærligt så syntes jeg det ville blive en anelse underligt at der skal være en indstilling der forhindrer det til tid og evighed...

Det første punkt ang. v8 er misforstået, ellers har nogen fyldt dig med løgn og latin :)

At i andre, som ikke spiller med, nu sidder og spiller frygtløse og barbariske, ved at sige vi er kedelige og en sørgelig flok - hvad kommer det jer ved? Hvorfor kan i komme ind om C3 på 5 min. og efterfølgende mene i er berettiget at ligge dagsordenen?
Vi havde en stamme fra starten, med udgangspunkt i at vinde - vi slog alle andre konkurrenter og holdt vores plan - er der noget galt i så, at følge planen om end man kommer til at kede sig lidt?
Loyalitet kan opbygges på kort tid, specielt hvis det er i mellem spillere der før har spillet sammen - Det var en af mine grunde til ikke at backstabbe ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg ved med sikkerhed at en del af det mht V8 er sandt. Resten er rigtig nok gætværk. Jeg kan med rette ikke sige om det var kritikken eller planlagt at stammen sidenhen blev delt, men jeg holder dog på min ret til at udtrykke min mening om at jeg også syntes det var under lavmålet.

Selvfølgelig kan loyalitet og sammenhold skabes på kort tid. Og selvfølgelig er det ok at have en plan og så følge den efter min mening, men: Jeg syntes det er sørgeligt at pive over manglende modstand halvvejs igennem serveren når der er blevet sagt hvornår og hvordan den vindes. Enten må man ændre planen eller acceptere at det er sådan det er. Det sidste syntes jeg er for latterligt. Der er jo en grund til at fx kasi jesper ikke lavede AGK fra bunden af de danske rækker og kedede sine spillere igennem serierne, men sørgede for at hans satsning kunne starte ud i bedste række. Vi kan trods alt altid samle de bedste og tæve resten, når der er så langt imellem spillernes niveau som der er på .dk, især hvis man samtidig får skabt nogle gode dual konti. Selv i en verden uden farmning så er online tid alfa og omega ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er fol delt er det så ikke bare det så må vi jo håbe folk husker det på de næste server fram over
har set fleger der er med i den her diskson som har lukket fleger server med det hold de starte medtros serven havde hvaret død i fleger månter
 
Top