Afslutning

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ja lidt trist at det hele blev færdigt så hurtigt :(

Og ja, det blev for kedeligt til sidst, derfor kunne den suppe heller ikke koges mere. Så konsekvenserne er at stammen bliver splittet for at lade serveren køre videre.

Desværre bliver man allerede kaldt for en backstaber :/ Det eneste er at ikke alle kan få det som de vil, så at vi gjorde det som vi gjorde ville åbne serveren igen....og så for at vise at de nordiske vikinger er back in business :cool:

Håber dog at folk som endnu er i Mixx og dem som forlod vil forlade serveren uden at bære den af....ellers må jeg sige undskyld, undskyld, undskyld og atter undskyld :(

Husk Hyggen :cool:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er jo op til de enkelte at spille som de finder rigtigt. Nogle kan leve med det andre bliver gamle sure mennesker.

Men vil da sige at hvis ens strategi slår fejl så ændrer man jo også i planen ;) Så hvad skulle du/I have at undskylde Angelo? Kan ikke se man skal undskylde for at ville more sig :laugh:
 

vegz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Om dere i mixx skal skylde på noen, burde det bli meg, for det var jeg som ville ha litt action :)
så jeg hvar den som backstabba dere i mixx, så om dere vil være sur , vær det på meg :)
men vi skal gi motstand :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det er jo op til de enkelte at spille som de finder rigtigt. Nogle kan leve med det andre bliver gamle sure mennesker.

Men vil da sige at hvis ens strategi slår fejl så ændrer man jo også i planen ;) Så hvad skulle du/I have at undskylde Angelo? Kan ikke se man skal undskylde for at ville more sig :laugh:

Der desværre nogle personer som kan tage det lidt for alvorligt, så begynder de at bruge det til senere :( Hvilket jo desværre er set flere gange før.

Som Vegz skriver, så blev det lidt for kedeligt til sidst derfor skulle der ske et eller andet :)
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ved med sikkerhed at en del af det mht V8 er sandt. Resten er rigtig nok gætværk. Jeg kan med rette ikke sige om det var kritikken eller planlagt at stammen sidenhen blev delt, men jeg holder dog på min ret til at udtrykke min mening om at jeg også syntes det var under lavmålet.

Selvfølgelig kan loyalitet og sammenhold skabes på kort tid. Og selvfølgelig er det ok at have en plan og så følge den efter min mening, men: Jeg syntes det er sørgeligt at pive over manglende modstand halvvejs igennem serveren når der er blevet sagt hvornår og hvordan den vindes. Enten må man ændre planen eller acceptere at det er sådan det er. Det sidste syntes jeg er for latterligt. Der er jo en grund til at fx kasi jesper ikke lavede AGK fra bunden af de danske rækker og kedede sine spillere igennem serierne, men sørgede for at hans satsning kunne starte ud i bedste række. Vi kan trods alt altid samle de bedste og tæve resten, når der er så langt imellem spillernes niveau som der er på .dk, især hvis man samtidig får skabt nogle gode dual konti. Selv i en verden uden farmning så er online tid alfa og omega ;)

Self. har du din ret til at mene det - Alle har hver deres mening, man skal bare huske at veje efter hvem der var til stede, og hvem der ikke var ;)
Og jeg har personligt ikke brokket mig, at andre enkelte har, det er jo efterhånden normalt. Der er altid nogen der vil lege mere. Nu er vi så splittet op, det er jo også fint - så kan vi vokse mere... Men det kommer nu ikke til at have en større påvirkning på C4, efter min mening..

Og jesper - uden farming vil jeg ikke mene aktivitet er alfa og omega - ellers burde vi slet ikke ligge som vi gør, man kunne jo spille den første måned med et par timers akitivtet om dagen :p

Desværre bliver man allerede kaldt for en backstaber :/ Det eneste er at ikke alle kan få det som de vil, så at vi gjorde det som vi gjorde ville åbne serveren igen....og så for at vise at de nordiske vikinger er back in business :cool:
:cool:

Hvis alle de som sad og brokkede sig over, at .dk spillere ikke har nosser eller lyst mere, selv begyndte at spille igen - så kunne de have noget at have det i. Det er nemt at sige vi er kedelige og ikke tør nok, hvor er i selv?
Man kunne jo bare sige at på næste classic starter alle op, så vi undgår et lignende tilfælde... Hvilken løsning ;)
Men det har i vel ikke tid til, lyst til etc. :confused:
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjoe at man var til stede er ikke ensbetydende med at man fortæller sandheden om hvad der skete :p Det burde du jo også vide :D

Men hvis du ikke brokkede dig, hvorfor så føle sig ramt :rolleyes: eller fik du bare lyst til at have en mening ligesom jeg gjorde? Anyway nej jeg tror heller ikke det har nogen indvirkning på C4, da den nok hverken kommer før eller senere af den grund, men jeg er ret sikker på at selv om det kom frem som brok, så kan det måske flytte en anelse ved hvordan indstillingerne evt bliver. Fx så man måske kan komme i hus med målet om at en classic runde faktisk er sat til at skulle vare 3-6 måneder.

Nej det er nok ikke alfa og omega, men det hjælper stadig. Det giver trods alt en lille økonomisk bonus at komme på hver gang man kan udvide minerne i stedet for at bygge lageret op så man kun skal på en eller 2 gange om dagen for at holde sine ress brugt. Både indtjeningsmæssigt giver det mere og man bruger knap så meget på et ligegyldigt lager.

Personligt ville jeg hjertens gerne spille igen, men lyst er en ting. Tid til det er noget helt andet. Jeg kan hverken dodge, opbygge, snipe eller noget som helst andet hvis jeg ikke er online. Det giver ikke ligefrem mere udfordring at der er en kegle mere på banen :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Personligt ville jeg hjertens gerne spille igen, men lyst er en ting. Tid til det er noget helt andet. Jeg kan hverken dodge, opbygge, snipe eller noget som helst andet hvis jeg ikke er online. Det giver ikke ligefrem mere udfordring at der er en kegle mere på banen :laugh:
Tid til?? ..Sku vel ik ha noget med a little Ms. Skolehaven at gøre :laugh:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Altså. Tager vi udganspunkt i at folk ville se vildskab og splittelse - så synes jeg resultatet er pinligt.

vi snakker om en fjendestamme med enkelte aktive og ingen chance... Dette er nok .dk tw historiens dummeste træk, men hvad gør folk ikke, når de ikke selv kan træffe beslutningerne :(

Lysten er der ikke nok, hvis ikke tiden er der ;)
 

vegz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Synest ikke jeg :)
grunnen til at jeg gjorde det var at jeg vil ha litt poeng og vinne krigen :)
og så der ser ut nå har jeg tatt imot rundt 40-50 nukes fra hair og tamk :)
og jeg leder jo statsen høgt :)
men kjernes ligger godt med i krigen han også :)
men vi får se om mitt siste trekk vil funke da :)
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du er klar over at iløpet av krigens andre dag ble Jonah hex clearet helt for tropper? Hvordan dere kan tro at dere kan gi oss motstand med den aktiviteten vet jeg ikke.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae de kunne have valgt et tidspunkt der var mere velvalgt, hvor i var gået helt i standby mode og ville have svært ved at aktivere jer igen. Men sådan er der så meget. Kan vel sige tillykke med en meget hårdt tilkæmpet sejr :huh:

Lysten er der ikke nok, hvis ikke tiden er der ;)

En dag vil du opdage nogle sære skabninger, der hedder piger. De giver en del mere krydderi på hverdagen end TW :p Der kommer desuden noget efter skolen der hedder arbejde og de er næppe vildt overbærende når du lige skal snipe og dodge i stedet for at passe dit job. Men jeg kunne jo også bare vælge et job hvor jeg kan gemme mig på lageret hver ½ time :laugh:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tjae de kunne have valgt et tidspunkt der var mere velvalgt, hvor i var gået helt i standby mode og ville have svært ved at aktivere jer igen. Men sådan er der så meget. Kan vel sige tillykke med en meget hårdt tilkæmpet sejr :huh:

Helt inaktiv bliver jeg aldrig, ikke før verdenen er 100 % ovre ;)
Så timingen er vel fin... udfaldet vil uden tvivl være det samme


En dag vil du opdage nogle sære skabninger, der hedder piger. De giver en del mere krydderi på hverdagen end TW :p Der kommer desuden noget efter skolen der hedder arbejde og de er næppe vildt overbærende når du lige skal snipe og dodge i stedet for at passe dit job. Men jeg kunne jo også bare vælge et job hvor jeg kan gemme mig på lageret hver ½ time :laugh:

Eller også kommer der en dag, hvor du opdager nøglen, der får det til at hænge sammen ;)
På trods af styrketræning, afsluttende år på uddannelsen, et job, fodbold på middelhøjt niveau, SAMT en af de dersen du kalder piger - så får jeg stadig lidt tid til tw... En dual er jo en løsning...

Bare læs mellem linjerne skole... Kom tilbage på tw og gi liv til .dk - for her er virkelig ved at blive dødt
- fx. kunne du starte med en arbejdsplads med lager :D
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Om dere i mixx skal skylde på noen, burde det bli meg, for det var jeg som ville ha litt action :)
så jeg hvar den som backstabba dere i mixx, så om dere vil være sur , vær det på meg :)
men vi skal gi motstand :)


Hehe, med tiden kommer alt ud.
Her er det sjovt at se, hvordan udfaldet er, sammenlignet med det forventede.
Det du kaldte for noget action og modstand - indebar det, at din plan var at det stort set skulle være alle mod Kjenes kontoen? :laugh:
Du har lovet en masse folk gik 100 % over til jer, fx. troede hex at sakzo ville komme. derfor har du fået folk med. Ikke nok med et falskt grundlag, har du inviteret alle udover os. Ikke at det nager os. Synes bare ikke du skal sige lidt action, når du havde tænkt dig at kører alle mod 1... Der røg resten af respekt jeg havde for Dig/Vegz. Backstabbers indeed ;)
and now u shall pay :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
desvare bliv de to største spiller på samme hold så at opdele sig som folk ønsket hjalp inte kun at de bare bliver støre
 

vegz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hehe, med tiden kommer alt ud.
Her er det sjovt at se, hvordan udfaldet er, sammenlignet med det forventede.
Det du kaldte for noget action og modstand - indebar det, at din plan var at det stort set skulle være alle mod Kjenes kontoen? :laugh:
Du har lovet en masse folk gik 100 % over til jer, fx. troede hex at sakzo ville komme. derfor har du fået folk med. Ikke nok med et falskt grundlag, har du inviteret alle udover os. Ikke at det nager os. Synes bare ikke du skal sige lidt action, når du havde tænkt dig at kører alle mod 1... Der røg resten af respekt jeg havde for Dig/Vegz. Backstabbers indeed ;)
and now u shall pay :D

nåja :)
jeg slakta jo dere helt til d to største i mixx tar meg+ tam 400nukes mot meg og jeg eier dere likvell :)
:wave:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
desvare bliv de to største spiller på samme hold så at opdele sig som folk ønsket hjalp inte kun at de bare bliver støre

Det der menes TC, er at han prøvede at samle alle mod vores konto Kjenes ;)
Så det var bare sakzo kontoen der viste sig loyal ;)

Men du havde sikkert fundet det heeelt fint at det var (dengang) hex, vegz, dig, ayla og sakzo mod kjenes :laugh: what a joke
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
som jeg skev så jeg helst folk hvor blivet sammen men da folk tudet her inde over man ikke ville dele sig op i to hold så gjore folk det og fik så advide sakzo ville gå med på det andet hold
og hvis vi gik med så hvor der to stortset lige store hold mixx ville hvare en lille smule støre
men ikke meget så gav det mening og dele sig

men det bliv aldig sådanne tjaa så hvor det jo lige meget serven har hvaret død 1 månte nu
og det tudet folk over men det er jo sådanne folk ønsker det ellers hvor der forsøgt noget
 
Top