Afstemning SW2010 er lukket

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Afstemningen:

- 20 stemmer pr. IP.
- Man kan stemme på sig selv. (Eftersom man trods alt gerne vil spille med de 19 øvrige, man har stemt på.)

Slutdato: 21 November kl. 17.00

- De nominerede som er i afstemningen kan du se her -

- Her kan du læse om deres egne præsentationer, og hvorfor de skulle vælges -
__________________________________

Hvad som gælder:

1. Tænk dine stemmer godt igennem.
2. Afkryds derefter på de 20 spillere, som du vil stemme på.
3. Du kan ikke ændre dine stemmer når først du har sat den.
4. Du kan heller ikke fjerne dine stemmer når først du har sat dem.


- Vi følger afstemningen og ser til at alt går vel.
- Får flere spillere lige mange stemmer, vil jeg lave en tilfældig lodtrækning.
- Hver person som stemmer, skal stemme på 20 spillere.
(Hvis der ikke stemmes på præcis 20 navne, vil der fremkomme en synlig fejlmeddelse.)

20 spillere skal altså repræsentere Danmark, så vælg de spillere du helst vil se kæmpe for os.

- Her stiller du dine spørgsmål -
________________________________________

Brug dine stemmer i boksen herunder:

<div id="surveyMonkeyInfo"><div><script src="http://da.surveymonkey.com/jsEmbed.aspx?sm=2oUPrNdeDQa8dF1L_2blzJ5g_3d_3d"> </script></div>Create your <a href="http://da.surveymonkey.com/">free online surveys</a> with SurveyMonkey, the world's leading questionnaire tool.</div>
 
Senest redigeret:

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, så fik jeg også stemt, langt om længe. Det tog godt nok sin tid for alle de nominerede er jo super gode spillere. Jeg er sikker på at vi kommer til at stille med det stærkeste mandskab.
 

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Ved jeg er meget sent ude og beklager, men tror desværre at jeg er nødt til at trække mig :(
Vil rigtigt gerne spille for DK igen i år, men tror at det vil være et handicap at have mig på holdet i år.
2 af de dage der skal spilles kan jeg ikke komme på før ca kl 20, da min chef mener at jeg skal arbejde de dage ... Tag det med i overvejelserne hvis i stemmer på mig.
Bliver jeg stemt ind på holdet vil jeg selvfølgelig gøre alt jeg kan for DK også selvom jeg har et lille handicap 2 af dagene (Dette gælder selvfølgelig ikke finalen)! :)

Btw. har stemt :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ved jeg er meget sent ude og beklager, men tror desværre at jeg er nødt til at trække mig :(
Vil rigtigt gerne spille for DK igen i år, men tror at det vil være et handicap at have mig på holdet i år.
2 af de dage der skal spilles kan jeg ikke komme på før ca kl 20, da min chef mener at jeg skal arbejde de dage ... Tag det med i overvejelserne hvis i stemmer på mig.
Bliver jeg stemt ind på holdet vil jeg selvfølgelig gøre alt jeg kan for DK også selvom jeg har et lille handicap 2 af dagene (Dette gælder selvfølgelig ikke finalen)! :)

Btw. har stemt :)

Det var da lidt ærgeligt..
Men det er da godt nok at du er klar alligeven
Har stemt
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så er der også stemt
Dejligt at se en række gamle pingviner fra v3 der stadig lever i bedste velgående - og ønsker at deltage i SW :)
 
Top