Afstemning SW2010 er lukket

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Så er der også stemt
Dejligt at se en række gamle pingviner fra v3 der stadig lever i bedste velgående - og ønsker at deltage i SW :)

Bille dit dejlige vidunderlige stykke nam nam... Hvor har du gemt dig ? Kom lige på skype en dag du har tid :*
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Bille dit dejlige vidunderlige stykke nam nam... Hvor har du gemt dig ? Kom lige på skype en dag du har tid :*

Haha - vidste jeg kunne regne med respons fra dig d;
Har lige installeret skype igen for din skyld - men du kunne nu godt være online 24/7 så ^^

Og vind lige SW for DK ^^
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
stemt.
men ikke nemt at finde 20 speed spillere, som man har set, vi er jo nogen som har prøvet at samle folk til noget træning.
ikke noget der har været kæmpe respons på, det bliver jo en klar fordel for 7-10 stykker af os som snakker sammen næsten hver dag. om en masse ligegyldige ting, når vi alligevel er ved computeren.
Kim Mølgaard
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Stemt.

Men det er da godt nok ikke nemt at finde hoved eller hale, tror maks jeg kender 10 af dem ??!
 

schultz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
stemt.
men ikke nemt at finde 20 speed spillere, som man har set, vi er jo nogen som har prøvet at samle folk til noget træning.
ikke noget der har været kæmpe respons på, det bliver jo en klar fordel for 7-10 stykker af os som snakker sammen næsten hver dag. om en masse ligegyldige ting, når vi alligevel er ved computeren.
Kim Mølgaard

Kim du har ikke spurgt :confused: men vi kender også hinanden rimlig.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil gerne at alle der er på stemmesedlen er klar på et organiseringsmøde på søndag kl ca 20. Resultatet skulle da være på plads i følge vores TW guru hr. STORM. Hvis dette er ubelejligt for nogle så hører jeg gerne fra jer. Jeg hører også gerne alternativer, men som jeg kan finde det i min hjerne er det der der er størst chance for at samle alle :D Desuden hvis der er nogle der uheldigvis ikke er kommet med i skype gruppen for det danske A-team til SW2010. Så sig til så vi kan få jer ind allerede inden mødet

Fortsat god afstemning :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg havde håbet på at have afstemningen klar her kl. 17.00, men eftersom det er svenskens konto den er lavet på, og jeg endnu ikke har fået kontakt til ham, er vi nødt til at vente lidt længere. :( Forhåbenligt varer det ikke længe før han kommer online igen.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Afstemningen er slut og du kan se, hvem der skal repræsentere Danmark her: Scandinavian Wars 2010
Det TW medlem der vil stå som "afløser", vil være SUN.

De spillere som er repræsentanter skal huske at læse reglerne, og udføre dem til punkt og prikke, så vi kan blive klar til d. 2 december, hvor slaget skal stå imod Norge. :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Blot til info: Grundet afbud fra en af de spillere som vandt i afstemningen, har jeg valgt at tage næste spiller fra afstemningen med som repræsentant for Danmark, så vi stadig kan stille med 20 spillere. :)
 
Top