Aldrig oplevet en verden som denne

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Dette er ikke et surt opstød eller noget hate på nogle spillere, selv dem der bliver nævnt er det ikke hate på, men mere generelt om et stort problem med serveren.


Serveren startede ud, de først stammer tog til, Årup rekrutterede lidt folk, Snoevl var ude at finde nogle og Premi var ude at finde nogle.

For Premiumbørsens stamme vedkommende var vi meget enige om, at vi nok ville blive targeted, og vi havde sådan set ikke det store ønsker om at vinde, og vi vidste allerede fra starten af at Fellas og 6½ og WBC allerede var imod os inden verdenen begyndte. Vi ville ikke have så mange medlemmer med, da vi selv kæmpede for 10 mands stammer og en gentleman regel om at ingen store stammer, da det er yderst skadeligt.
Udover dette var vi mange der ikke er rede på at spendere absurde mængder af plus på at vinde denne verden, så derfor gik vi i stå, vi havde få aktive spillere og vi vidste godt at vi snart ville blive angrebet og at det hele var på lånt tid, hvilket også var noget vi var ok med, og flere af os var allerede på v32 og har nok kamp om at få udryddet de sidste derpå.

Meget kan man sige om indstillingerne, 20 mands stammer? Hvorfor? Der er vel maks 50 aktive spillere hvoraf 25 er knap så aktive?
Hvorfor gøre det hele til en 2 mands krig? Det giver ingen mening, at man ikke kan finde ud af at lave mindre stammer 5-7 få nogle aktive spillere med og gør det muligt at kæmpe og ikke lave en walkover som det mildest talt har været på v33.

Grunden til denne walkover skal komme fra, at Fellas, WBC og 6½ havde et mål og det var at fjerne nogle spillere i en stamme, hvilket også var et helt fair mål, de vidste at de spillere ville man kunne bøvle mod i fremtiden, og det er en del af gamet, vi var trusseler og vi skulle elimineres og det er kun god logik og har jeg intet imod.
Men at læse en skrivelse fra 6½ ledelse om at de forventer at tage de 20 som har gjort sig mest fortjent til sejren til slut i en stamme, kom nu lige altså :) Så kan vi vel ligeså godt lave 40 mands stammer? Eller vi kan begynde at kramme alle, og så kan de 20 bedste jo vinde :) For mig virker det ulogisk at folk vil være med til den aftale, men de som ikke kommer med i den bedste stamme til slut vil jo intet kunne gøre, da de 20 bedste oftest vil være nogle af dem med flest points og tropper.

Det er det eneste jeg har mod det fjenden har gjort, at man har lavet et forbund, hvor man i teorien kun var imod 10 spillere også har kørt alle mand mod dem, og så bare lave en vinder stamme til sidst :)

Også loyaliteten, hav nu lidt loyalitet med jer i spillet, stå fast på jeres principper og lad vær med at begynde og invitere fjender og folk der lige har angrebet en ind i jeres stammer (ÆNDRING LÆNGERE NEDE)

Stammen "Djævelyngel" blev lavet udfra en original stamme, hvor vi var flere der ikke syntes det var en helt god ide at invitere fjenden, vi følte lidt at det gik imod det vi kæmpede for om mindre stammer, og gav os ikke den hyggelige verden vi gik efter.

Men nu til lidt mentalitet, vi er folk der kæmper videre, men dog med fokus på andre ting, vi kommer ikke til at give byerne væk gratis, og det syntes jeg også lade vær med, men så slutter det også der, denne verden har været en dræber fra dag 1 af.
Der er mange ting galt i TW som man i virkeligheden kan se på v33.

Der er rigtig mange ting som burde ændres for at gøre spillet sjovere.
Man skal uden tvivl kigge på stamme størrelserne, man burde have en 3-4-5 stammer der kæmper om det hvilket vil skabe noget nyt i TW.

Det plus system det har vidst bidt en lige i røven?
Man kan på 1 verden, sælge en masse råstoffer og få en fandens mængde plus, også kan man på næste verden købe en masse plus for de råstoffer? Det er da så forkert som noget kan være og giver nogle af de kedeligste verdener som man overhovedet kan finde på, for så vil kun nogle spille pr verden og man vil ikke kunne samle alle på en verden sådan man kan få en god verden fremfor 2 decideret ringe verdener, (V32 er også virkelig dårlig)
Jeg er helt indforstået med at TW også har et økonomisk aspekt, og at man self skal have visse fordele hvis man gider at bruge lidt penge på det, men man skal altså ikke gøre det til et pay to win spil, det er forkert, jeg ved at mange top spillere i starten af verdenerne har købt mange rås, men det er heller ikke noget problem, hvis man nemt kan sælge dem på andre verdener, for mig giver det ingen mening at der er SÅ mange fordele ved at købe plus point og bruge dem.

Og få nu forhelvede lavet en verden hvor man låser stammerne ligesom på Classic engang, det gør det bare bedre, og gør det umuligt for folk at lave disse premade stammer, og gør sådan at man kun kan registere en konto fra sin IP sådan at man ikke bare kan starte under et andet nick.

Eller i det mindste gør sådan at når man har valgt stamme kan man ikke komme med i en anden, det vil også fjerne en del af alt det stammeskift som ofte også ødelægger verdener.


Og jeg siger det bare igen?
20 mands stammer?
Hvordan er i kommet frem til det?
Er det antallet af øl der skal drikkes før det blev en god ide at lave en verden med de indstillinger?
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Hold kæft hvor du græder og hvor er det egentlig ynkeligt at du skal tage det op på forummet, efter i har valgt at give op. Du skriver at det ikke er et surt opstød, men det er fanme det eneste denne tråd håndler om.

Vi spiller efter spillets regler og ikke dine hjemmelavede, som du selv har fundet på i mors kælder. Hvis du har et problem, så spil dog et andet spil og lad vær med at oprette dig i V33.

Ærlig talt bør du fucking stå inde for at i tabte, og jeg synes personligt at i har spillet et umoralsk spil.

Skriv til mig ingame, så skal jeg med glæde dybdegøre mit svar til dig og så kan du også fortælle mig når du har fået tildelt en verden efter dit behov, og så skal jeg med glæde komme og sparke din røv tilbage i lergraven.

PS. Hvis du ikke skriver ingame til mig, så vælger jeg alligevel at skrive en dybdegående gennemgang af hvad der er sket. Du skal ikke tro at du kan tag vores sejr fra os, uden at vi får lov til at forsvare alle dine beskyldninger omkring vores spil.
 
Senest redigeret:

croztec

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Helt enig. stop med at tude man. du får det til at lyde som om det er hele verden 33 der er gået mod jer, når det i realiteten kun er 5-6 spillere som har flækket jer. det nytter ikke noget og gå ind og tude i forum om hvordan du/i har tabt. ærligt var jeg lige ved at brække over dette opslag, da det bare viser hvor dårlig taber du egentlig er
 

Sydhavnskrigeren

Nybegynder
Reaktionsscore
3
"Stammen "Djævelyngel" blev lavet udfra en original stamme, hvor vi var flere der ikke syntes det var en helt god ide at invitere fjenden, vi følte lidt at det gik imod det vi kæmpede for om mindre stammer, og gav os ikke den hyggelige verden vi gik efter."

Hvad med da i hed Djævel eller nogle af de 27 andre navne?

I hev da en masse medlemmer over fra lige netop den stamme vi havde forbund med, Hund, Burnpower etc..

Nej dit opslag er udelukkende et surt opstød fordi du er en dårlig taber og længere er den ikke. Held og lykke i verden 34, hvor vi nok skal vinde over :) igen ;)


"Men at læse en skrivelse fra 6½ ledelse om at de forventer at tage de 20 som har gjort sig mest fortjent til sejren til slut i en stamme"

den er satme sjov!

det var en "aftale" mellem 6 1/2 og fellas om at vi efter at ha' udryddet jer skulle dele os op 10 mand fra hver stamme og lave en fælles... denne aftale tror jeg aldrig nogen af stammer havde tænkt sig at gøre til virkelighed....

måske jeres stamme skulle øve sig i diplomati ?
 
Senest redigeret:

queen-1

Nybegynder
Reaktionsscore
5
"Stammen "Djævelyngel" blev lavet udfra en original stamme, hvor vi var flere der ikke syntes det var en helt god ide at invitere fjenden, vi følte lidt at det gik imod det vi kæmpede for om mindre stammer, og gav os ikke den hyggelige verden vi gik efter."

Hvad med da i hed Djævel eller nogle af de 27 andre navne?

I hev da en masse medlemmer over fra lige netop den stamme vi havde forbund med, Hund, Burnpower etc..

Nej dit opslag er udelukkende et surt opstød fordi du er en dårlig taber og længere er den ikke. Held og lykke i verden 34, hvor vi nok skal vinde over :) igen ;)


"Men at læse en skrivelse fra 6½ ledelse om at de forventer at tage de 20 som har gjort sig mest fortjent til sejren til slut i en stamme"

den er satme sjov!

det var en "aftale" mellem 6 1/2 og fellas om at vi efter at ha' udryddet jer skulle dele os op 10 mand fra hver stamme og lave en fælles... denne aftale tror jeg aldrig nogen af stammer havde tænkt sig at gøre til virkelighed....

måske jeres stamme skulle øve sig i diplomati ?
 

queen-1

Nybegynder
Reaktionsscore
5
Hey der... Nu ved jeg jo ikke hvem du er - nybegynder - men vil lige komme med en kommentar herfra den gamle dame :)...

Jeg har spillet med og mod alle jer (som vi grønskollinger kalder elite-spillerne) gennem mange verdener. Og det du beskriver her er netop den oplevelse mange af os grønskollinger har / I slår jer næsten altid sammen og kuler alle andre - og det har vi andre lært at leve med. Nogle gange har vi så været heldige at komme med i forskellige sammenhænge og hvis spillene har åbnet op for flere medlemmer end bare lige for de bedste.. Og har forsøgt at gøre vores bedste.

Har der været verdener med begrænsning til få stammemedlemmer har I som regel startet op hver for sig for så at gå Dual og give hinanden billige byer med intern adling. På den måde har I gang på gang fået kæmpe forspring.

Mange af de "gamle" spillere har også tit brugt en verden eller to for kun at tjene PP op, så det er en gammelkendt ting - og ikke noget nyopfunden.

Alt det har os fra pøblen lært at leve med for sådan var det jo / og respekt for det / I bruger også meget tid på det - men desto mere forfriskende er det at der endelig kommer reelle udfordrere til jer / en handske vi (pøblen) aldrig har været dygtige til at samle op. Uanset om jeg spiller med eller mod dem så tager jeg hatten af for dem - de er monster dygtige / så det burde alle andre også gøre efter min mening - ligesom mange har set op til den gamle elite.

Mvh. Queen
 

Chrismeisteren

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Lad os være ærlige.

I blev totalt udspillet diplomatisk kombineret med en stamme på 16 spillere, der alle har deltaget i aktioner hver eneste dag. Ikke én hos 6 1/2 har ikke gjort sit.

Vi blev undervurderet som en i fanden, men det er ikke vores fejl. Det er så tydeligt, at I spiller ud fra et navn, og det gør at mange andre spillere ikke har turde angribe jer verden efter verden. Mon ikke jeres verdener fremadrettet bliver sværere, når alle ved at jeres byer er tomme for tropper, og i spiller farmville de første 2 uger?

Vigtigst af alt har vi haft det pisse hamrende sjovt i vores stamme. Vi har spillet godt sammen imens alle har kørt på med humor og daglige jokes. God moral er både noget der påvirker dine tropper og dem der styrer dem ;-)

Hvad angår, at store dele af serveren er imod jer, er noget fis. I er blevet totalt slagtet af et par spillere. Mindes tydeligt at vi blev grinet af, da jeg snakkede med flere af Elitespillerne, da jeg før verdenens start sagde, at vi ville vinde v33.

Med det sagt glæder vi os endnu til at modtage vores første rigtige angreb hos 6 1/2. Indtil da vil vi fortsætte med at angribe resterne.

Frygt os fremadrettet, for vi er kun lige begyndt (bogstaveligt talt).

/Chris
Leder & Diplomat hos 6 1/2.
 

MikeHougaard

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg tror lidt folk misforstår budskabet ved tråden.
Han tuder ikke over vi har nakket dem, men over hvordan spiller er opsat på dk nu.

Som en af de ældste spillere på dk, har jeg oplevet tw's gode tid og så den nu for at sige det lige ud den værste tid.

Lige siden omkring verden 9-11 - begyndte folk at danne stammer på forhånd, fred være med det, dengang øgede der spændingen!
Men når tw så også lancerede halver tid, premiumbørsen og 20% ekstra res, der forsvandt over 90% af spillerne, hvilket nu har resulteret i at vi verden efter verden ikke starter mere end 100 personer, med kun 20-30 aktive.

Og jeg er enig, tribal wars dk er ved at gå længere og længere ned i kulkælderen, vi bliver færre og færre spillere og man er begyndt at alliance spille for sygt.

hvis tw dk fortsat skulle kunne køre, er det vigtigt vi ikke skræmmer hinanden væk, men det er desværre det vi gør pt.

Jeg er fuldt ud enig i at lancerer en verden med plads til 20 i en stamme herpå dk er helt forrykt med det antal spillere vi er.

Hvis tw dk fortsat skal kunne køre skal disse ting tages til overvejelse.

1. Premiumbørsen
2. Størrelsen på stammerne
3. Skulle man fortsat danne stammer på forhånd? Eller burde det ikke være autogenereret?
4. Halvertid skal nedsættes til 25% af tiden
5. Vi bare fjern alt det PP pis, det gavner ingen.

Jeg ved dette kommer til at støde mange, men jeg synes det var på tide at skulle give sin mening til kende.

Obs. Jeg har slet ikke nævnt de klamme events og den klamme daglig bonus
- Mike(mestermike, steffen2980, altidbord på v32)
 

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan ikke helt se hvad der foregår her :-?

Ja vi fik en omgang "prygl" kald det hvad du vil, vi tabte, det er fair.

Lad vær med at kalde noget diplomati og lad vær med at lave aftaler hvis man ikke har tænkt sig at overholde dem, det gør da ikke ligefrem din fremtidige situation god :)


Vi har skam ikke undervurderet jer på noget punkt, vi har siden dag 5 vidst, at det her var noget lort og at vi ville tabe, vi var ikke nok aktive, og flere af os havde andre ting at bruge tiden på, samt så vi en del plus blive brugt til at komme foran, noget jeg ved at flere "Elitespillere" har gjort, jeg syntes det er fair til en hvis grænse at man kan få en fordel, det er helt fair, men ikke i det overdrevet brug som jeg har hørt nogle snakke om i antal plus point.

Men altså, vi er ikke elitespillere, der er ikke noget ekstraordinært i TW mere, det eneste det gælder om er aktivitet og plus.
Engang var det aktivitet over plus, men der er kommet en skæv fordeling, for i har ret mange "Elitespillere" har brug plus som for at kompensere for deres manglende aktivitet, det er ikke noget nyt, flere verdener er det nemt at se hvem der hurtigt er den bedste og hvem der er den mest aktive gennem diverse midler.

Men for at svare igen på noget som ikke skulle være et personligt angreb på nogle af jer, da jeg ikke kender jer.

Vi lavede ikke stammen inden, mener det var premi der inviterede, men som i kan se er han ikke ret aktiv ;-)
Ligesom så mange andre, var udfaldet anderledes hvis det havde været 20 mod 20? Måske, måske ikke, ingen ved det.

Det skal dog også lige siges, at i har ikke en kæft af en ide om hvad der er foregået i den stamme i jo har "smadret" eller hvad i nu selv hævder i har gjort ved os :)

I vandt fair and square :) Det har jeg intet imod, jeg har intet imod at i så tidligere navne som har vundet og fjernede dem, det er logisk tankegang, og noget vi alle har forsøgt, det må i hellere end gerne, jeg syntes da kun det er sund fornuft at fjerne dem man ser som en trussel? Men at i gør os til elite spillere er sgu jeres lod ikke vores, den debat har været oppe flere gange, og i takt med at der er kommet flere plus funktioner og en del af den gamle "elite" er stoppet har det ændret spillet.

Folk er ikke loyale mere, for vi er alle en tætspillet flok, sidste mand der prøvede at tage og oplære nye var Bruce på v32, og flere af dem er nu i den vindene stamme.



Jeg syntes det er fedt at i har samlet folk om at dræbe dem som man i starten udpegede som de bedste spillere, det er vel første gang det er sket i et stykke tid, og det er fair :)
Men at sige at det er 5 spillers skyld er løgn :)

Det er en stammeindsats, og grunden til det skal findes i det deff i har, ingen af os har lyst til at miste alt vores off i et kamakazie angreb når i snildt kunne stacke byerne :)


Og den fis med at i vores stamme skete der ting som at aktivt rekruttere fjender? Narh, det var ikke en agenda vi alle havde, vi andre blev ikke lige spurgt ;-)
Derfor jeg forlod stammen, og udelukkende af den grund, ikke fordi vi taber, udelukkende fordi der var spillere i den stamme som jeg under ingen omstændigheder har lyst til nogensinde at spille med.

Men mon ikke v33 er en dødbidder hvis den fortsætter som den ser ud nu?

Dette var generelt
Nu til at svare hver enkelte sådan vi kan få en ordentlig debat


Håber self i kan holde en sober tone, hvilket vil øge debatten lidt og gøre den lidt mere troværdig, istedet for at sidde og blive sure over en holdning som i på alle måder har misforstået, fordi i ikke lige har læst det ordentligt igennem :)


"Hold kæft hvor du græder og hvor er det egentlig ynkeligt at du skal tage det op på forummet, efter i har valgt at give op. Du skriver at det ikke er et surt opstød, men det er fanme det eneste denne tråd håndler om.
Vi spiller efter spillets regler og ikke dine hjemmelavede, som du selv har fundet på i mors kælder. Hvis du har et problem, så spil dog et andet spil og lad vær med at oprette dig i V33
Ærlig talt bør du fucking stå inde for at i tabte, og jeg synes personligt at i har spillet et umoralsk spil." - Zimquick


Ærligt jeg er kommet til det stadie i TW hvor jeg har vundet rigeligt med verdener, og har så ikke et behov for at vinde alle verdener, denne verden ville jeg aldrig nogensinde komme til at vinde, jeg er nået til det punkt hvor jeg skal have en pause, og startede op fordi min dual gerne ville have det, og kunne sagtens sende ud når jeg havde tiden.
Vi tabte, indrømmer jeg gerne, og i har da fulgt spillets regler, men sådan er det jo, forstår dog ikke din fjendtlige tone, en tur i skoven burde fikse det :)
Uden tvivl er det pisse amoralsk at tage spillere fra fjenden, var ikke med i ideen, men fy fanden den var dårlig :)
(Ps derfor jeg er forkæmper for at låse stammer sådan dette ikke sker)
(Men mon ikke vi gjorde jer en tjeneste nu ved i da hvem i ikke kunne stole på ;-) )

"Helt enig. stop med at tude man. du får det til at lyde som om det er hele verden 33 der er gået mod jer, når det i realiteten kun er 5-6 spillere som har flækket jer. det nytter ikke noget og gå ind og tude i forum om hvordan du/i har tabt. ærligt var jeg lige ved at brække over dette opslag, da det bare viser hvor dårlig taber du egentlig er " -Croztec


Jeg har faktisk ikke lavet andet end at skrive at det var okay at i samlede jer, 5-6 spillere er vel ikke helt rigtig, for som en af dine stammevenner skriver så er det alle der har bidraget ;-) Om du vil det eller ej, er der ingen der har lyst til at angribe en 18 mands stamme hvis man kun er 4-5 aktive spillere, det er det rene selvmord. Tuder skam ikke, tror ikke du forstår den langsigtet pointe? Vil blot undgå at dette scenarie med 20 i stammen sker igen, i må hjertens gerne adle mig ud hver eneste gang i starten af spillet :) Jeg er indforstået med at jeg tabte.


Hey der... Nu ved jeg jo ikke hvem du er - nybegynder - men vil lige komme med en kommentar herfra den gamle dame
clip_image001.png
...

"Jeg har spillet med og mod alle jer (som vi grønskollinger kalder elite-spillerne) gennem mange verdener. Og det du beskriver her er netop den oplevelse mange af os grønskollinger har / I slår jer næsten altid sammen og kuler alle andre - og det har vi andre lært at leve med. Nogle gange har vi så været heldige at komme med i forskellige sammenhænge og hvis spillene har åbnet op for flere medlemmer end bare lige for de bedste.. Og har forsøgt at gøre vores bedste.

Har der været verdener med begrænsning til få stammemedlemmer har I som regel startet op hver for sig for så at gå Dual og give hinanden billige byer med intern adling. På den måde har I gang på gang fået kæmpe forspring.

Mange af de "gamle" spillere har også tit brugt en verden eller to for kun at tjene PP op, så det er en gammelkendt ting - og ikke noget nyopfunden.

Alt det har os fra pøblen lært at leve med for sådan var det jo / og respekt for det / I bruger også meget tid på det - men desto mere forfriskende er det at der endelig kommer reelle udfordrere til jer / en handske vi (pøblen) aldrig har været dygtige til at samle op. Uanset om jeg spiller med eller mod dem så tager jeg hatten af for dem - de er monster dygtige / så det burde alle andre også gøre efter min mening - ligesom mange har set op til den gamle elite.

Mvh. Queen"



Du har helt ret Queen, at kalde os elite spillere er igen noget jeg vil sige vi ikke er, ja der har været en del krammeri, jeg har også været en del af det, men sådan er DK nu blot engang, også derfor jeg netop har et ønsket om fastlåste stammer som på classic, for hold nu op hvor var der mange verdener hvor de bedste ofte slog sig sammen og vandt.
Jeg har altid været en dual konto, jeg hader at spille alene og ved at mange af elite spillerne faktisk også har det sådan, flere af de kontis er faktisk solo kontoer den dag i dag :)

Det har de Queen, jeg har på nogle tidspunkter haft 20k plus point, og det er latterligt :) Valgte dog at bruge dem på noget andet fremfor at købe rås :p

Ja udentvivl har de lært at leve med det, men er det ikke lidt forkert at det i kæmper imod som "pøblen" er det i selv ender med at blive til? ;-)

Der er da ihvertfald ingen tvivl om hvem den anonyme afsender er (the white tiger) - Jesus
Kært barn har mange navne :)
 

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
"Lad os være ærlige.

I blev totalt udspillet diplomatisk kombineret med en stamme på 16 spillere, der alle har deltaget i aktioner hver eneste dag. Ikke én hos 6 1/2 har ikke gjort sit.

Vi blev undervurderet som en i fanden, men det er ikke vores fejl. Det er så tydeligt, at I spiller ud fra et navn, og det gør at mange andre spillere ikke har turde angribe jer verden efter verden. Mon ikke jeres verdener fremadrettet bliver sværere, når alle ved at jeres byer er tomme for tropper, og i spiller farmville de første 2 uger?

Vigtigst af alt har vi haft det pisse hamrende sjovt i vores stamme. Vi har spillet godt sammen imens alle har kørt på med humor og daglige jokes. God moral er både noget der påvirker dine tropper og dem der styrer dem ;-)

Hvad angår, at store dele af serveren er imod jer, er noget fis. I er blevet totalt slagtet af et par spillere. Mindes tydeligt at vi blev grinet af, da jeg snakkede med flere af Elitespillerne, da jeg før verdenens start sagde, at vi ville vinde v33.

Med det sagt glæder vi os endnu til at modtage vores første rigtige angreb hos 6 1/2. Indtil da vil vi fortsætte med at angribe resterne.

Frygt os fremadrettet, for vi er kun lige begyndt (bogstaveligt talt).

/Chris
Leder & Diplomat hos 6 1/2."


Tjooh kan være vi blev udspillet "diplomatisk"
Mange har skam spillet farmville de første par uger, det kan man også tydeligt se, det er nok fordi mange har haft det for nemt det har du ret i :)
Du har netop lige skrevet at alle hos 6½ har gjort sin del også ligeefter skriver du at vi blev slagtet af et par spillere? Hvilken en af det? ;-)
Chris du kan jo ikke komme her og sige at i ikke næsten inden serveren var begyndt havde udset os som fjender? .-)
Havde i endnu ikke endnu opdaget at vi på lang sigt ikke er en trussel ved jeg da ikke hvad :)
Vi havde maks 4 spillere der var aktive og nogle af dem havde også fokus på v32.
Vi tabte, om det var til bedre spillere ved jeg ikke, og du har helt ret i at mange spillere har levet/lever på sit navn, det er lidt som en gammel fodboldspiller, som forventer at kunne spille på halv kraft og stadig være en af de bedste :) Det er deres fejl, vi er folk der har været aktive og farmet en god slat og bygget en god slat tropper, men blev også hurtige enige om at det ikke var værd at støtte innogames med noget såsom plus point noget vi flere mener er forkert, at man kan købe så mange goder :p

Men mange af jer mener i har banket eliten sønder og sammen?
Men har i nu virkelig også det?
I har banket folk der har været inaktive og os få aktive, men er vi virkelig eliten?
Hvem har bestemt det?
Vi har vundet verdener?
Men har alle ikke snart det på et tidspunkt?


Men sidst til det som tråden handler om!

Har denne verden været sjov?
Vil i have flere som den hvor det er afgjort efter et par uger?
Er i tilfredse med indstillingerne?

Og Ps. Tak mike for at forstå budskabet, ligeledes Queen for den sober tone :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg havde set dette her komme allerede inden V33 overhovedet var åbnet...
så jeg valgte ikke at starte op overhovedet....
Jeg vil for fremtiden kun holde mig til Classic (og måske en Casual Verden)
 

altidbord

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg forstår ikke din argumentation for at der skal være et passende antal plus points man må bruge pr. server. Enten spiller man med dem eller også spiller man uden dem, og må så agerre efter dette.

Yderligre får du det til at lyde som om at vi har købt os til den position vi har med plus points, mere end aktivitet. Jeg skal ikke påstå at jeg ikke har brugt plus points. Men har jeg også sat Alarmer 4 gange om natten for at sætte byggerier igang osv. det har jeg.

Hvad angår at alle vel har vundet verdener nope, 33 er min anden verden, 32 var min første.

Men til de problmer med spillet du fremstiller:

Med den nuværende population af spillere burde begrænsningen af stammestørrelsen anvendet på denne verden nok genovervejes. Men vil det realt ændre noget? Man ser alligevel bare forbund opstår der opfylder samme rolle. Problemet består i at alle nye spillere der prøver at starte bliver slagtet før de har lært spillet og det sker gang på gang, så bliver de da hurtigt skræmt væk og populationen aftager yderligere. En løsning på dette findes nok ikke med spillet opbygning.

PP som koncept. Ville vi alle blive gladere hvis PP ikke eksisterede, Ja. Bliver de fjernet Nej.

Serverens leve tid: Er det trist at den bliver afgjort på under 3 uger. Hvis det er tilfældet som vi lader til at være blevet enige om i tråden, så syntes jeg personligt det er for hurtigt.

Har det været sjov? Ja vi i 6½ har haft en fantastisk tid fordi alle har været aktive og vi har hygget os, mens vi har udført vores strategi ;)


lige en sidste tilføjelse til dit første opslag.

"og vi vidste allerede fra starten af at Fellas og 6½ og WBC allerede var imod os inden verdenen begyndte." - WBC eksisterede ikke engang ved server start og blev først lavet, efter udvalgte personer fra Fellas hoppede over til "run" tror jeg i hed på det tidspunkt
 
Senest redigeret:

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg forstår ikke din argumentation for at der skal være et passende antal plus points man må bruge pr. server. Enten spiller man med dem eller også spiller man uden dem, og må så agerre efter dette.

Yderligre får du det til at lyde som om at vi har købt os til den position vi har med plus points, mere end aktivitet. Jeg skal ikke påstå at jeg ikke har brugt plus points. Men har jeg også sat Alarmer 4 gange om natten for at sætte byggerier igang osv. det har jeg.

Hvad angår at alle vel har vundet verdener nope, 33 er min anden verden, 32 var min første.

Men til de problmer med spillet du fremstiller:

Med den nuværende population af spillere burde begrænsningen af stammestørrelsen anvendet på denne verden nok genovervejes. Men vil det realt ændre noget? Man ser alligevel bare forbund opstår der opfylder samme rolle. Problemet består i at alle nye spillere der prøver at starte bliver slagtet før de har lært spillet og det sker gang på gang, så bliver de da hurtigt skræmt væk og populationen aftager yderligere. En løsning på dette findes nok ikke med spillet opbygning.

PP som koncept. Ville vi alle blive gladere hvis PP ikke eksisterede, Ja. Bliver de fjernet Nej.

Serverens leve tid: Er det trist at den bliver afgjort på under 3 uger. Hvis det er tilfældet som vi lader til at være blevet enige om i tråden, så syntes jeg personligt det er for hurtigt.

Har det været sjov? Ja vi i 6½ har haft en fantastisk tid fordi alle har været aktive og vi har hygget os, mens vi har udført vores strategi ;)


lige en sidste tilføjelse til dit første opslag.

"og vi vidste allerede fra starten af at Fellas og 6½ og WBC allerede var imod os inden verdenen begyndte." - WBC eksisterede ikke engang ved server start og blev først lavet, efter udvalgte personer fra Fellas hoppede over til "run" tror jeg i hed på det tidspunkt

Altidombord, jeg siger ikke at i har købt jer til den plads i har, jeg ved at jeg har brugt nogle plus, har selv været oppe flere gange om natten for at farme osv osv, dog er jeg en af de få fra "vores side" Men altså vi kan hurtigt blive enige om, at man nemt og let kunne se, hvilke spillere der havde en del plus i banken, fremfor hvem der ikke har :) Jeg ved jeg ikke er den bedste spiller, men jeg har vitterligt set nogle af de bedre spillere blive overunned.

Engang kunne man kompensere for sin aktivtet med plus, det er også fair, men føler også blot der skal være en gulerod for folk der er meget aktive og folk som gør som du gør, op om natten, de skal ikke straffes for at ville spille meget, men det er man lidt blevet i de senere verdener. Engang var farming alt, i dag er farming ingenting, du kan nemt købe flere rås for en overkommelig pris end du kan nå at farme på en dag, hvis blot det var lige at man kunne farme også kunne man købe til hvad de bedste farmede.
Kan huske en verden med farming begrænsning på, det var i virkeligheden der det begyndte at gå galt for Inno.

Jeg er meget for ideen med 20 mands stammer hvis de er autogeneret, for så får man nemlig det at man SKAL lære fra sig og man SKAL hjælpe alle, fordi hvis kun 7 er gamle spillere kan man ikke vinde mod alle de andre (Med stor sandynlighed)

Det er trist at en server skal afgøres så hurtigt men på sammentid føler jeg det er ganske godt :) Der er ingen tvivl om at serveren har været en fiasko hvis man ser det på den måde for et server perspektiv, der har ikke været nok der startede op (DETTE ER IKKE NOGET MOD JER OG IKKE JERES SKYLD)
Dette problem er opstået efter hvad jeg vurdere for at malke koen, vi er vel klar over at TW er døende i DK, og at det måske er en bedre ide at slå norden sammen i TW sådan verdenerne bliver bedre og mere konkurrencepræget.
Generelt mister TW spillere, også laver de ikke nok af de verdener såsom Classic :)
 

Sydhavnskrigeren

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Et godt forslag kunne være at gøre hver pp dyrere ved forkortning af byggetiden, men så tjener de jo desværre ikke penge nok til folk gider at købe pp. Suk...

Gerne en verden helt uden pp :)
 

garyf

Nybegynder
Reaktionsscore
2
Ja denne verden er på mange måder mærkelig. Er stammerne for store - ja det er de vil fordi de aktive spillere har en tendens til at klumpe sig sammen i den samme stamme - enten fra starten eller når det er uundgåeligt nåes - at de mest aktive skal til at slås mod hinanden. Så bliver der omrokeret til en superstamme som så vinder. Ja det er set mange gange - og det er også set en gang imellem at folk ikke kan holde de aftaler der bliver indgået. Det er min opfattelse at det desværre bliver mere sjældent at man kan stole på nogen - der mangler total respekt for aftaler og diplomati. Spillet der før var et strategispil bliver pludselig et spil om hvem der kan lyve og bedrage mest.
 

garyf

Nybegynder
Reaktionsscore
2
Det er en lidt trist ende på W33 men det viste sig at stammen 61/2 ikke kunne klare sig alligevel. De blev nød til at vinde med snyd, bedrag og dobbeltspil. Desværre - syntes jeg - for TW har derved ikke karakter af et strategispil med stammer/spillere som skal fungere sammen for at vinde. Nu er det mere tilfældigt hvor pointmæssige spiller kan tryne mindre spillere til at se stort på loyalitet og troværdighed.
Selv har jeg benyttet den mulighed der bød sig til at sikre mig en del byer og derved bragt mig i unåde hos de "stor" spiller i 61/2. Og det var ikke fordi jeg tog nogle af de store byer - nej for det samarbejde vores stamme havde med 61/2 var - i skal være med til at angribe så vi kan få de store byer og så kan i få de små byer under 1000p. Det var ligesom det. Og ellers var vi blevet lovet evig fred og fordragelighed og vi angriber ikke. Formastede vi os til at reserver en lidt større by over 3000 p så støttede 61/2 (Sydhavskrigeren) den spiller vi angreb og benægtede selvfølgelig dagen efter da alle kunne se at "påendag" viste at sydhavskrigeren havde mistet en masse deff. Ja han endda sad endda fotomanipulerede et billede han så kunne sende som skulle vise at han havde støttet en fra stammen - ynkeligt. Senere gik 61/2 på stranhugst hos os og nappen en spiller uden forudgående aftale. Det gør man heller ikke når man har en alliance. Og så pludselig uden varsel opsiges samarbejdet - tja det ligner en tanke om at de små alligevel ikke kan klare sig - men det vil nok vise sig i de næste par verdener.
Og så mangler vi bare lige at få dem op på væggen så vi kan huske hvem der var hvem i de næste par verdener

Medlemmer 6 1/2 - klanen af løgnere og bedragere

» Klanen 6 1/2
Navn Rang Points Global rang Landsbyer
3165_thumb
Rim Express 1 92.319 1 12
3151_thumb
altidbord 2 83.966 2 11
3188_thumb
PALUCH 3 77.668 3 10
3150_thumb
Sydhavnskrigeren 4 74.636 4 11
-TBB- 5 74.361 5 12
croztec 6 60.484 7 8
43ninja00 7 40.956 9 7
lady54 8 40.841 10 8
queen-1 9 36.450 11 8
årup 10 34.401 12 7
Loolol 11 28.603 13 4
Z-sebbe-Z 12 24.436 15 4
3154_thumb
Chrismeisteren 13 23.078 17 5
Rebz 14 23.072 16 4
23.jpg
Dæmon 15 21.477 20 7
ivanlarsen96 16 20.292 23 4
11.jpg
dansk 17 19.029 24 5
3136_thumb
kong gulerod 18 15.781 27 4

Og så er der jo også kyllingerne der rendte da det brændte på

Medlemmer 5 1/2

» 5 1/2
Navn Rang Points Global rang Landsbyer
Zimquik 1 27.172 14 3
WaltDisney 2 21.661 18 5
3129_thumb
LadyCrystall 3 20.141 22 6
3204_thumb
Kong Henrik 4 17.505 26 5
3202_thumb
Tullieh 5 11.327 32 3
Jullepigen94 6 8.710 33 2
iJesperi 7 3.564 40 1
NikiC 8 3.442 42 1
 

Sydhavnskrigeren

Nybegynder
Reaktionsscore
3
BTW det er Sydhavnskrigeren ikke Sydhavskrigeren ;P

Altså i min optik handler spillet om at vinde, og for at vinde må man gøre det der skal til. At du vælger at stole blindt på nogle er din egen fejl og undergang i dette tilfælde. At påstå at jeg har fotomanipuleret noget er sgu vildt. At jeg måske har fået noget til at se anderledes ud end det var, er noget helt andet. Men kan med god samvittighed sige at jeg på intet tidspunkt har photoshoppet noget som helst.


/Sydhavnskrigeren
 
Top