Angreb på Miss.

SpyCow

Spilentusiast
Aha... Det forklarer hans dumme svar når jeg spørg om han jeg kan være hans dual... lol at sende en youtube video med en der siger shut the **** up...

Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Aha... Det forklarer hans dumme svar når jeg spørg om han jeg kan være hans dual... lol at sende en youtube video med en der siger shut the **** up...
Det var en for stammen som sagde jeg skulle ;)..

Ellers havde jeg ikke gjort det :)..

Hvorfor skal der også en masse indkommende på os ?

Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Miss du er en spammer som helst skal væk. :mad:
Og ved at nakke dig på v7 håber jeg du stopper med at over spamme forum:mad:

Miss

Elite medlem
Det hjælper da ikke noget at nakke folk :huh:..

Det gør det kun værre :laugh: :laugh:

El :confused:

Warlin

Spilentusiast
Jeg synes efterhånden dette begynder at overtræde reglerne for forummet, og begynder at nærme sig personlig chikane.

Minibossen

Spilentusiast
Husk nu Meibatsu, Hævnen kommer til den der søger det

Hm... søger det?? altså, man kan jo sige at du alligevel ikke kommer til at gøre noget ved det :D!! for du er jo noob ;)
Så.... nu må du jo ikke komme med forventninger til dig selv, eller til andre som du spiller med, om at du/de kan gøre noget ;) for ved da at du plejer at være en magnet som tiltrækker noobs :D

Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Hm... søger det?? altså, man kan jo sige at du alligevel ikke kommer til at gøre noget ved det :D!! for du er jo noob ;)
Så.... nu må du jo ikke komme med forventninger til dig selv, eller til andre som du spiller med, om at du/de kan gøre noget ;) for ved da at du plejer at være en magnet som tiltrækker noobs :D
Vil ikke kalde dette off topic, men på en måde er det alligevel..

Hvis du søger hævn, så start da en bruger og få din hævn ;)..

Minibossen

Spilentusiast
Vil ikke kalde dette off topic, men på en måde er det alligevel..

Hvis du søger hævn, så start da en bruger og få din hævn ;)..

Nu må du satme tag dig sammen mand!! dig og dit off topic!! det var ikke off topic!

Og ... hvem siger jeg ikke allerede spiller?

Hævn?? hvad snakker du om?

Senest redigeret:

Patrioten

Senior medlem
Så er der blevet snakket L33T, glæder mig til at se dig føre din plan ud i virkeligheden... Miss/Pyth har venner og stamme, så at forsvare sig alene gasser? hvorfor så ikke også angribe alene, gennemtænkt... ;)