Angreb på Miss.

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
OMG, ingen har så vidt jeg ved angrebet endnu og allerede begynder I at true med at stammen kommer efter dem der gør :laugh:

Sikker på I ikke også skal havde IAP'er og forbund..måske en kæmpe alliance på benene så I kan klare hvis der kommer lidt fakes? :laugh:
(kan self være I allerede HAR sikret dette :p)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Man skriver aldrig, hvis man er god, at angriberen først skal se på ens stamme! Det viser at man er svag ;)

Hvis man gerne vil true skal det være med kun ens egen konto og ikke alt det der tøssepjat med at min stamme er bedre end din osv. osv.
 

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
Man skriver aldrig, hvis man er god, at angriberen først skal se på ens stamme! Det viser at man er svag ;)

Hvis man gerne vil true skal det være med kun ens egen konto og ikke alt det der tøssepjat med at min stamme er bedre end din osv. osv.


Nå bør du jo se på hva selve tråden egentlig handler om, når noen lager en tråd om at hele verdenen skal angripe en liten stakkarslig spiller, så er det greit for en og opplyse om at han faktisk har en stamme som kan støtte ham under "gangbangingen".

Og om man først skal snakke om hvordan man truer, så blir det vell ihvertfall feil og gå ut på forumet og prøve og få med seg en hel verden på det istedenfor og true alene først ;)
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
True Hell G? :p
En lille joke om fakes er hvad der er tale om, men skræmmer fakes jer sååååå :laugh:
 

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
han var jo så alene her så syntes han kunne trenge noen på sin side også :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

ALLE i Miss´s egen stamme ønsker at angribe ham, så vi tager det ikke så tungt mange osse føler den trang ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
H-G

Nu har jeg ikke planer om det.

Da Miss er en okay god spiller, problemet er bare herinde. Hvis han kun var ingame og viste folk hvad han egentlig kan så ville folk nok heller ikke kritisere ham så meget.

Vel også lidt tøset at man beder en hel verden angribe en konto :huh: Så gør det dog selv, og få æren over det :laugh:
 

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
hehe jada for all del, men folk legger jo opp til hans spam også...

"vekk ikke bjørnen som sover" er det noe som heter,

Vil du ikke at miss skal spamme, så bør du ikke lage en tråd om miss :p

Så da tenkte jeg noen kunne backe den siden opp også :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kloge kloge Hell G :p
Men ja, ikke **** med miss :p

Takker for støtten :)..

Godt at se nogle fra stammen hjælper til ;)..

Som der bliver sagt L33t..

Så angrib dog selv, så får du den store ære af det..

Kan ikke se hvorfor en hel verden skal angribe mig, bare fordi du synes det kunne være sjovt :huh:
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Miss, grunden til vi ikke angriber dig er ikke pga dig, men fordi vi ved Py vil slå vores tropper ihjel :)
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Pyt burde virkelig smide dig ud af sin konto. Du har lige afsløret at det er en offensiv by i har :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Snyde, lyve osv..

Alt muligt af den slags.. Det gør jeg aldrig ;)..
 
Top