Angreb ?

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er der nogle regler om hvor mange gange man må angribe den samme person om dagen :confused::confused:
 

boyazz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nitten ang. farming

Altså personligt kan jeg ikke skaffe noget forsvar der kan slå den fyr der farmer mig dag ud og dag ind, har kun 269 P og han har 2.468 ???

jeg kan ikke en gang bygge min base op fordi han smadre den hele tiden og det har været sådan siden det der begynder noget forsvandt.. jeg spurgte ham pænt om hvorfor han blev ved og ved og ved, og han svare ret uhøfligt, at det fordi jeg ikke er med i TKT (hans klan)..
er der ikke noget man kan gøre?

hvis der ikke er forlader jeg spillet :(

kan ikke passe man ikke skal have nogen form for en chance i et spil som nybegynder, fair nok blive nakket sårn 5 gange i ugen kan jeg klare mig med.. men ja :S
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Altså personligt kan jeg ikke skaffe noget forsvar der kan slå den fyr der farmer mig dag ud og dag ind, har kun 269 P og han har 2.468 ???

jeg kan ikke en gang bygge min base op fordi han smadre den hele tiden og det har været sådan siden det der begynder noget forsvandt.. jeg spurgte ham pænt om hvorfor han blev ved og ved og ved, og han svare ret uhøfligt, at det fordi jeg ikke er med i TKT (hans klan)..
er der ikke noget man kan gøre?

hvis der ikke er forlader jeg spillet :(

kan ikke passe man ikke skal have nogen form for en chance i et spil som nybegynder, fair nok blive nakket sårn 5 gange i ugen kan jeg klare mig med.. men ja :S

Der er desværre ikke så meget at gøre ud over at starte om i sådan en situation.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Altså personligt kan jeg ikke skaffe noget forsvar der kan slå den fyr der farmer mig dag ud og dag ind, har kun 269 P og han har 2.468 ???

jeg kan ikke en gang bygge min base op fordi han smadre den hele tiden og det har været sådan siden det der begynder noget forsvandt.. jeg spurgte ham pænt om hvorfor han blev ved og ved og ved, og han svare ret uhøfligt, at det fordi jeg ikke er med i TKT (hans klan)..
er der ikke noget man kan gøre?

hvis der ikke er forlader jeg spillet :(

kan ikke passe man ikke skal have nogen form for en chance i et spil som nybegynder, fair nok blive nakket sårn 5 gange i ugen kan jeg klare mig med.. men ja :S

Det er en del af spillet - men hvis det er til nogen trøst er det en dårlig strategi din modstander vælger, og mit bud er at der på et senere tidspunkt kommer en større og bedre spiller og nakker din fjende.

Det er rigtigt at det kan være hårdt at spille dette spil som nybegynder, og man må regne med at få stryg ind til man har fået lært spillet at kende.

Som skrevet er den bedste måde at gribe den situation an på at trykke på start forfra, og derefter vælge at starte ude i kanten af verdenen. Der ude er alle spillerne små, og derfor sker den situation ikke. Derefter skal du bruge dine dyrt købte erfaringer, så du kan selv kan vokse op og blive så stor at du kan lave samme nummer med dine naboer, fordi det denne gang er dem der vokser for langsomt.

Dog vil jeg sige at det ikke kan betale sig at farme byer med aktive spillere i sådan som din nabo gør det - Det koster simpelhen for mange tropper og man vokser for langsomt ved at gøre det.

Hold dig til at farme barbarbyer og byer med inaktive spillere - de gør ingen modstand og derfor kan man hente mange ressourcer i de byer uden at miste tropper. På et tidspunkt bliver du forhåbentligt stor nok til at kunne tage byer fra de andre spillere og først på det tidspunkt skal du begynde at angribe aktive spillere for at få deres byer.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er der nogle regler om hvor mange gange man må angribe den samme person om dagen :confused::confused:

nej slet ingen regler....
og nogle angriber rigtigt meget.

bare spørg baron1344 der var i verden 2, over 1300 angreb sendte han hurtigt en aften.
 
Top