Antal Stamme medlemmer

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu er der nok lidt tid til vi når det punkt, men syns stadig der er en reel diskution der skal tages omkring antal stamme medlemmer.. meget muligt de andre servere kører på 40, 80, 120 medlemmer osv. osv. .. men jeg syntes at med den danske besætning der er omkring 100 aktive spillere hvis vi er heldige, så bør det på verden 10 hedde 5 mands stammer.. det lyder måske som sindsygt mange stammer, men hvis man tænker over det er det mindre end hva det vil svare til af aktive stammer på en verden som .net ;)

Håber virkelig folk vil støtte op om så små stammer til næste verden, så vi undgår flere episoder der ligner f.eks. V8 og bare gennerelt at der er så lidt krig på de danske servere :cool:

Tænk lige over at ku få en aktiv Top 20 liste af stammer på .dk ... ville jo være et vidunder :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ye tror deka har tænkt at classic var v9 eller :)?
Men fin ide har slet ikke tænkt så langt endnu tror det kunne være godt.;)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Du får lige en Thumbs up for at tænke sådan Dekani! Kan sørme ikke være mere enig med dig, da der slet ikke er så mange "aktive" på de dansker servere.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Og selvfølgelig også gøre valg af startposition inaktiv ;) Så skal det nok blive sjovt at spille :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Pinligt.. Tror det er alt det "lege far" halløj der har fået mit hovede til og springe en verden over :eek:

Men pointen er den samme :laugh:

Og helt enig Angelo, så undgår man premade stammer i stor grad og må tage til takke med de gode spillere man kan finde i sit kontinent ;)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
synes måske 5 eller 10 er lige lidt nok, men 20 som max synes jeg man kan se i v6 kommer langt
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
20 er mindst 10 for meget.. Du kan tage V8 som eks. de har samlet hele Top 20 listen (Godt og vel) i en stamme, så er den kamp jo forbi.. og V6 er ikke et bedre eks. vi er 19 af de største spillere i samme stamme, ganske vel er det på mere fortjente vilkår, der har måtte kæmpes for den placering, men er bare ikke særlig fedt at der så kun er inaktive fjender tilbage i hele slutningen af spillet, med 5 medlemmer ville man først løbe tør for reele fjender når verdenen var så godt som vundet (Antal intaget byer)..
 
Senest redigeret:
Top