Ban og utestengelse

Prowler

I træning
Reaktionsscore
0
Siden alle tråder med dette tema merkelig nok er blitt stengt, så får jeg åpne en ny.

Det egentlige formål (beklager min merkelige ordlegging, men jeg prøver å gjøre meg forstått både på norsk og dansk) her er at jeg skal beklage ovenfor en medspiller at jeg tydeligvis har fornermet han, og har blitt rapportert til TW-team. Det er jo vel og bra. Da ser vi at ting fungerer iallefall.

Men det kjedelige skjer da jeg skal forklare meg for fornærmede, og han/hun har blokert meg.
Det hele handler om en slags krig me vs him der han ber om fred etter at han har tatt to byer fra meg, og jeg er så dum å velge ordet "retard" om han, da jeg sier "Why you keep asking when u take villages from me?
Are you a retard? Sure we have to to continue then. But we might have to put more muscles to the table!!

The word i should have used is *****. That is more of a common word. But i got a warning more then less. So im sorry if i offended anyone. It wont happen again. Sorry, not *****, stupid is what i ment.

But i guess i have to be more agressive to post more private messages to the TW team from now on, so i can get ppl banned.

It might be something wrong with me, but if someone call me a retard or stupid, they probably got a good reason for it. But then im to old to run to my mother and cry, and tell dad to beat up the bad boys...

But anyway, sotty to you i called a retard. The word i should have used is stupid.

And if you are confused, im sitter for the person we are talking about.

And here is the letter I was writing to you, and got the message "Du kan ikke svare fordi din samtale partner har blokeret for dine beskeder". Real mature. Thx.

And btw, dont close all the banned posts. TW-team needs inputs to get better. And they need to.

Thx for ur patience
 

Prowler

I træning
Reaktionsscore
0
Og jeg må tydeligvis bli flinkere å rappotere folk som jeg ikke vil ha noe motstand fra som kaller meg tosk, spasser(aner ikke hva spasser betyr, men har blitt kalt det, og det er sikkert ikke noe trivelig) satan, homo osv.

Det jeg vil frem til her, er at folk blir kalt masse finurlig og raffinert. Men hvis vi skal begynne å ta det UT av sammenhengen og gå bare på det enkeltes ord betydning, så kan vi sikkert banne over en lav sko, og velge og vrake.

Så kjære spillere, og IKKE MINST TW-folk, ha litt skjønn å se sammenhengen i ting...

En liten ting til slutt:

"Du er blevet anmeldt til Ingame-Support. Du bedes venligst holde en sober tone i fremtiden. Alt kommunikation i spillet skal forgå på Dansk eller Engelsk i en høflig tone. Gentagene overtrædelser kan medføre udelukkelse fra spillet."

Siden det skal være på dansk eller engelsk, er det da mulig å tilføye FORSTÅELIG ENGELSK??? Ikke barnehage engelsk?

Eks: "If you think that we must finish the fight said me and I mustn't conquered more town but said me fast.
If you doesn't went finish the fight said me and we continius play"

Dette er hva jeg må forholde meg til. Jeg har utelatt alle navn osv her, så ingen grunn til å stenge meg ute.

Men jeg får advarsel for dårlig språk. Da lurer jeg på hva dette er? Skulle vært grunn til ban bare dette her.
Jeg oppfatter det slik at avsender håner meg og snakker baby språk til meg, å dermed tror at jeg er "enkel", jeg vurderer sterkt en rapport til TW-teamet for denne ;)


Cheers.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hej Prowler

I bund og grund handler det her jo om at det er et SPIL.

Og spil er jo meningen skal være sjove.. Og hvis alle fik lov til at kalde hinanden for latterlige eller grimme ord.. Hvor sjovt ville det så være?

Dette er ikke den eneste slags spil hvor du får en advarsel for dårligt sprogbrug.
Ligesom du kan få et gult eller rødt kort i fodbold for et upassende sprog til en modstander/dommer. Og det gælder vel i stort set alle bold spil i det mindste.

Spil som disse, skulle jo i bund og grund gerne skabe venskaber og ikke fjendskaber. Men jeg er ude mærket klar over. at mange kan blive vældigt ophidsede når deres byer er skudlinjen. Men det retfærdigøre ikke at man kalder andre diverse fornærmende ord.

Og specielt en spiller som dig, burde have overskud til at lade være med at hoppe med på den vogn med grimt sprog. Jeg kan forstå det er meget sværere for dem som rent faktisk er ved at tabe alle deres byer, men det er jo ikke tilfældet med dig.

Og til sidst.. Ja, så må du jo også bare rapportere alle de gange du er blevet kaldt noget grimt.. Evt gå din mails igennem ;)
 

Prowler

I træning
Reaktionsscore
0
Vel, det hele skulle egentlig være en unnskyldning til han/hun jeg fornærmet siden jeg var blokkert :) Men så spiste det seg bare på seg etterhvert som jeg bare ble mer og mer irritert :p
 

ksif

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vel, det hele skulle egentlig være en unnskyldning til han/hun jeg fornærmet siden jeg var blokkert :) Men så spiste det seg bare på seg etterhvert som jeg bare ble mer og mer irritert :p

Løsning: få Hævn og Noble vedkommende :)
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Har også opplevd at en motspiller gjør dette, jeg vet ikke alltid hva de danske skjellsordene betyr, men isteden for å ta det som en fornærming velger jeg å se på det som at spilleren frykter meg.

Kjenes
 
Senest redigeret:

ksif

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har også opplevd at en motspiller gjør dette, jeg vet ikke alltid hva de danske skjellsordene betyr, men isteden for å ta det som en fornærming velger jeg å se på det som at spilleren frkter meg.

Kjenes

hvis du er i tvivl om nogle ord på dansk... så bare skriv til mig og jeg oversætter til Engelsk :)
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvis du er i tvivl om nogle ord på dansk... så bare skriv til mig og jeg oversætter til Engelsk :)

Neida,trenger ikke å vite det hvis de snakker stygt,deres problem at de ikke respekterer reglene. jeg tar meg ikke nær av det. Og ellers bruker jeg bare google translate:)
 

Prowler

I træning
Reaktionsscore
0
Kanskje vi kan lage en topp 10 liste over utskjellinger, hehe.

Jeg bryr meg, som kjenes, ikke om å bli kalt det ene eller andre. Men så er jeg heller ikke 12-13-14 år lengre :cool:

Men hadde vært artig å visst hva enkelte ord betyr, så kanskje jeg skal sende deg en post ksif, å få oversatt noen gloser jeg har fått via post :D
 
Top