Baron1344 Slutter hermed af.

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Baron1344 vælger at tage sin afsked med Tribalwars

Jeg er RIGTIG meget ked af at skulle skrive det her da jeg ved at jeg kommer til at skuffe rigtig mange personer og her snakker vi om verden 2 , jeg har spillet ligesiden verden 2 startede og det har været en fantastisk oplevelse jeg har mødt utrolig mange mennesker så man har knyttet sig meget til og som man helt sikkert ikke vil glemme igen

Efter en MEGET lang beslutning har jeg i dag valgt at ind se at man virkelig ikke kan leve af tribalwars indså jeg at det virkelig liv kommer altså først det er skam også derfor jeg har valgt at stoppe med tribalwars efter så mange timer / år

Tror mig jeg vil komme til at savne dette spil utroligt meget det har lagt meget tid i min hver dag og den tid skulle jeg måske have brugt på alt muligt andet

Hvis jeg husker tilbage på verden 2 er det faktisk min skyld at verden 2 ser sådan ud som den gør i dag .. og jeg er virkelig utrolig glad over jeg har skabt sådan en verden og jeg har vidst noget i mig selv som jeg slet ikke vidste jeg havde men måske i ligge skulle have af vide hvordan alt det hele startede så kan i måske også se hvorfor verden 2 ser sådan ud som den gør i dag

Historien

Jeg startede med at spille på verden 2 jeg mener vidst det var den 5 februar sidste år

jeg startede helt for mig selv og var en af de første til at joine verden 2 jeg mødte så en utrolig flink spiller som jeg startede en stamme med men efter noget tid indså vi at dette var noget **** der var alt for mange inaktive

derfor valgte vi så at gå ind og lave en ny stamme som blev starten på noget stort vi havde fået bygget en kæmpe stamme og en stærk stamme op men så lavde jeg en kæmpe fejl som lavde om på en masse

men det blev hurtig lavet om igen da der kom en ny og krafigt stamme ind i og det var TW – True Warriors den lavede jeg og det blev hurtig en stamme som skulle prøve noget nyt derfor lavde vi en aftale med en stamme der dengang hed TO som var nogen fantastiske spiller

vi havde et rigtig godt samarbejde indtil den dag hvor vi begyndte at tage nogen tyske ind til os så ændrede det hele sig jeg havde i lang tid haft en snak med DDE's leder Vegas som var en kanon flink fyr .

Vi valgte så straks at gå i krig mod TO selvom de havde regnet det ud og de var begyndt at angribe os men med DDE's og TW's kæmpe samarbejde fik vi nedlagt TO på en måned det udvirkelde sig så sener til at vi fik et kanont samarbejde

Månederne gik og efter lange snakke valgte DDE og DW at slå sig sammen til en utrolig stærk stamme som ændrede hele verden 2 vi fik dannet en masse DW'er stammer

i mens var der kommet en stamme som hed VOR den havde vi også lidt kørende med og det endte så en dag at der blev krig mellem VOR og DW stammer det var blodige kampe men tilsidst slettede en masse VOR spiller sig og vi kunne juble få vi havde endnu næsten vundet en sejrer

vi fik endelig styr på VOR fordi resten af deres spiller slettede deres bruger ..

Så gik tiden på verden 2 og vi troede faktisk vi havde vundet men det ville innogames ikke være med til så derfor valgte vi at gå i krig mod Innogames ved at der var en masse der slettede deres kontoer

Jeg Baron1344 lavede så en stamme for dem som blev tilbage på verden 2 for at kæmpe vider og nu styre SS hele verden 2 og der er ikke andet at lave end at adle byer ..

Jeg er utrolig ked over at jeg stoppede og jeg ville sku gerne blive tilbage da vi er så tæt på at få lukket verden 2 men jeg har ikke tiden til at vente med at innogames inser at vi har vundet .

Det er også en af grundne til at jeg har valgt at stoppe ..

-------------------------

Jeg har spillet tribalwars i 4-5 år så det er faktisk mange år men i disse år indgår der også en masse pauser nogen små mens nogen lange.

Jeg har ikke kun spillet på den danske for inden jeg overhovdet vidste at der var en dansk server spillede jeg på den engelske server hvor det meste af min erfaringer kommer fra

Efter tiden i verden 2 har jeg også lært en utrolig masse ting jeg har lært hvordan det er at skulle have magten over en masse mennesker

Jeg vælger også at stoppe inden det bliver alt forsent sommeren kommer og der bliver utrolig mange andre muligheder

Jeg ønsker at blive husket som den spiller der altid har været der for stammen og har hjulpet den 110% … og som en spiller der både kun være sød men også en spiller som der er meget agressiv når det kommer der til jeg vil også ønske at blive husket som ham der der har gjort et kæmpe arbejde på verden 2 ….


Takkelse til nogen personer .

Jeg har en utrolig mange person som jeg gerne vil takke og som har gjort et MEGA indtryk her snakker vi om disse 4 personer

Den første er SPINFIGHTER

Spinfighter mødte jeg tilbage i verden1 jeg synes han var en utrolig god leder .. efter jeg stoppede på verden 1 begyndte jeg at bekymre mig rigtig meget om verden 2 og en dag huskede jeg tilbage på hov der er en der kan hjælpe mig med noget her jeg vidste at spinfighter var god til at lave aktioner

det var derfor jeg tog ham med ind i verden 2 så han kunne lære mig det men det var skam ikke det eneste han lærte mig han lærte mig også at være en hel anden leder / spiller han fortalt mig en masse som jeg vil bruge frem over … MANGE TAK FOR DIN HJÆLP jeg er utrolig glad for at have mødt dig og jeg ved at jeg altid kan komme og spørge dig om noget hvis jeg er itivil om noget .. Mange tak for alt det du har gjort

Hilsen Baron1344

-----------------------------------------

Den anden person jeg vil takke for at have gjort et fantastisk arbejde i stammen efter en spiller lavede ged i det hele er DoctorW også kaldt Kåre ..

DoctorW hvor skal jeg dog begynde og hvor skal jeg god slutte ??? … jeg vil begynde med at sige uden dig havde verden 2 slet ikke set ud som den gør i dag er du klar over hvor stort arbejde du har lagt i det ??.. det er meget flot og jeg er utrolig stolt over dig troede slet ikke du havde posential til sådan noget men der fik jeg skam et kæmpe chok da jeg så hvad du kom med den gang du har overresket mig utrolig meget

Hvis jeg husker tilbage kan jeg huske at jeg valgte at tage dig med ind i ledelsen som bestod af mig og CIA men da CIA ligepludselig valgte at gøre noget forkert tog jeg dig med ind i ledelsen og vi fik hurtig styr på alt det hele og det er jeg meget glad for jeg tør slet ikke tænke på hvordan det havde gået hvis det var du ikke var kommet med ind og hjælpe til .. men kåre/doctorW endnu en gang tak for det kæmpe arbejde du har lavet samt

alt det andet du også har lavet jeg er utrolig glad for dig og vi vil altid kunne hold kontakten uanset hvad .. hvis der er noget kan du altid skrive til mig .. jeg kan sku ikke sige det nok kåre tak for et fantastisk år i verden 2 det har vi 2 sku gjort rigtig godt det viser bare hvordan en 16 årige og hvordan en 40-årige kan styre en hel verden sammen med hver sine holdninger og erfaringer … uden dag ville alt slet ikke være endt sådan som verden 2 ser ud i dag TAK FOR ALT ..

Jeg kunne skrive en masse mere om dig men jeg vælger at stoppe med at skrive mere ellers bliver jeg slet ikke færdig ..

Hilsen Baron1344

----------------------------------------------

Den næste person som jeg også meget gerne vil takke er en person som har gjort et utroligt godt indtryk på mig og det er Borgen/Michael

Borgen du har overbevidst mig utrolig meget i spillet du har gjort et kanont arbejde i spillet det vil jeg sku ikke glemme du hat altid trykket i folk hvis de bare har været helt neutrale det er synes jeg er meget flot det er også en af de ting jeg ikke vil glemme fra dig af jeg vil heller aldrig glemme når vi har snakket i telefon det har været utroligt sjovt ihvert fald altid når der kom en kunde borgen du vil altid være i mit tribalwars hjerte du har også gjort en utrolig masse ting for stamme og har hjulpet til hvor det var nødvendigt

mange tak for en masse hyggelig timer på tribalwars du vil aldrig blive glemt og du kan ALTID bare ringe til mig hvis der er noget ..

Hilsen Baron1344

---------------------------------------------

Den næste person jeg også vil takke er en utroligt god spiller det er Slovdan

Slovdan du vil sku heller ikke blive glemt jeg har ikke kendt så meget til dig men har fået et godt indtryk på dig du er en spiller som gerne vil have styr på tingene og det har du også fået hver gang rigtig stor hånd til dig … du er også en spiller som har hjulpet utrolig meget til med at for de andre í stammen til at gøre det som der skulle gøres .. tak for mange timer på tribalwars til dig også ..

Hilsen Baron1344

--------------------------------------

Når alle sammen det var vidst alt hvad jeg havde at sige til alle de fantastiske spiller som jeg har spillet i verden 2 med

Måske ses vi derude jeg vil altid være til at få fat på hvis alt nu skulle gå helt galt en som jeg nævte har jeg endelig indset at RL kommer før alt andet og det har jeg så valgt at gøre på den måde for jeg skulle jo stoppe en eller anden dag

Og en eller anden dag kommer der vil en pige der vil have mig :D , så er der ikke tid til tribalwars så skal hun forkæles … :)

Spillerne der er tilbage på verden 2 for afvide hvad der kommer til at ske frem over ...

Så tak for alt …. :D VI SES DERUDE

UNDSKYLD STAVEFEJL OG UNDSKYLD DER IKKE ER KOMMAER .. :D

Hilsen den person som aldrig vil blive glemt Baron1344

Jeg vil også blive husket for den spiller som gjorde danmark til sejre af Skandinavian Wars …

Der er meget mere jeg vil skrive ... men har skrevet alt for meget så stopper nu :D ..'

Min konto vil altid stå i verden 2 ... så jeg kan hjælpe til hvis alt går galt ...

I WILL MISS YOU ALL !!! :/

P.s Skal nok redigere i det hvis jeg synes der mangler noget i skulle vide ...
 
Senest redigeret:

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
SMUKT! Men ærgeligt at du stopper!
Hvor lang tid tog det dig at skrive det?
 

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Men ja zteal , men der er andre ting i livet som er meget vigtigere :) ..

Men som jeg skriver vil min account stadig stå i verden 2 til at hjælpe .. hvis noget går galt -

Det tog omkring 30 min - 1 time :)
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
den pige skal ski forkæles baronen :) (sidst min var forbi her måtte han ski vente 2 timer før der var tid til at kysse pga tribal av den går ski ikke) super godt arbejde på verden 2 takker for rigtig godt samarbejde
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
vil gerne takke dig for kampene i verden 2

du har været skide skæg at blive angrebet af...for du har en fed humor.

p.s. du skylder stadig hjemmebag
 

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Det er vist på sin plads med en kommentar herfra også :)

verden2 har på godt og ondt en masse at takke baronen for. Det samarbejde vi fik etableret var ikke kommet til hvis det ikke havde været for dit og vegas' forarbejde, og om man kan lide massekrammeriet eller ej, så er det sq langt hen ad vejen din fortjeneste at det lykkedes at etablere den superstamme vi talte om. Ærgeligt at vi ikke fik en officiel sejr ud af det, men moralsk kom vi mere end i mål :p

Tak for samarbejdet og god vind fremover, og skulle du være i tvivl har jeg gamle mand sq også lært af dine ungdommelige skarnsstreger :D
 
Top