BB-Byer

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Der er omkring 15 bb byer i verdnen er det ikke meget lidt?? Hvis jeg kan ville jeg gerne bede om 100-200 flere random placeres på mappet!
 

DeletedUser

Guest
Er ret sikker på, det er normalt så kort efter åbningen, at der ikke er ret mange BB-byer, fordi folk skal have en chance for at tilmelde sig og få sig placeret på kortet, og så kommer der flere byer efter en dags tids eller noget i den stil.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
De kommer snart men der kommer nok ikke mange!
Vil tro at det er saat efter som det er en MB vinder krav hvad fanden skal man så bruge barb til ud over at farme? Vil mene uden BB byer vil det blive meget sjovere :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Er ret sikker på, det er normalt så kort efter åbningen, at der ikke er ret mange BB-byer, fordi folk skal have en chance for at tilmelde sig og få sig placeret på kortet, og så kommer der flere byer efter en dags tids eller noget i den stil.

Jeg mener nu at der er ganske få barbarbyer her på denne verden - men der er jo altid mange der forregistrere sig, som fortryder og så bliver der en masse barbarbyer - men man har åbenbart ment at farming skal betyde mindre på denne verden.
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Jeg mener nu at der er ganske få barbarbyer her på denne verden - men der er jo altid mange der forregistrere sig, som fortryder og så bliver der en masse barbarbyer - men man har åbenbart ment at farming skal betyde mindre på denne verden.

det giver alligevel også bedre at farme spillerbyer
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg tror nærmere det er fordi man ikke kan vælge retning, så der er ikke ret mange der har valgt at starte om... men de har valgt at blive i nærheden af de der har inviteret dem. Men ja efter 14 dage kommer der altid mange BB da inaktive konti uden plus slettes efter 14 dage
 
Top