Bedste krigserklæring - Afstemningen

hvilken krigserklæring syntes du er den bedste?

  • NPG vs. C d

    Stemmer: 11 44,0%
  • NMF vs. DFS

    Stemmer: 14 56,0%

  • Samlet antal stemmere
    25
  • Afstemning lukket .

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej allesammen

Hvilken af disse 2 syntes i er den bedste krigserklæring? Jeg må sige jeg er skuffet over den manglende opbakning for ugens afstemnings videreførelse, og skuffet over at folk slet ikke tør stå ved deres krigserklæringer. Dette er derfor den sidste i rækken for denne gang og så må vi se om jeg skulle få lyst til at genoprette ideen.

Anyway god fornøjelse med afstemningen

Mvh

Skolehaven

NPG vs. C d

Stammen i dag kl. 14:35
Stammen New PlayGround har erklæret stammen Canis dirus krig!

Krigens navn: Ulven kommer? Kom? - Hvorhenne?

Erklæring:
De tre små grise har fået nok af jeres pusten og prusten!
I nat, mens alle andre sov, var Dekani ude og give den gas, og gæt hvem han løb ind i? - Praktiske Gris!
Efter en lang aften hvor den ene øl tog den anden, kom Praktiske Gris til at snakke om et problem, ham og hans 2 brødre havde med de lokale. Dekani, flink og hjælpsom som han er, tilbød staks at gå tilbage til legepladsen og se om de andre børn ville være med på lidt oprydning i skoven.

Det er derfor bestemt at samtlige af jeres ejendomme skal rives ned og opbygges på ny. Dels til 2 nye villaer med pool i haven til de to tossegrise (brødrene), som jeg ikke kan huske navnet på, og dels til fælles legepladser til alle som ikke render rundt i skoven og bliver opstemte af at se på små piger med røde hætter......

Forumtråd: Ulven kommer? Kom? - Hvorhenne?


» Vis krigsstatistik

NMF vs. DFS

2011-04-07_0010.png
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae hvad andre gør blander jeg mig ikke i. Så længe altså de overholder forummets regler. Dog føler jeg at du skyder lidt forbi min pointe ;) men lad det nu ligge :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er klart NPG vs C D..

Den historie osv er sq godt digtet.. Så den fortjener da en stemme..
 
Top