Bedste stammenavn - Nominering

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I denne uge syntes jeg at vi skal bedste nominere bedste stammenavn. Jeg ved der må være mange gode derude så bare giv den gas og hiv jeres bedste forslag frem. Jeg vil desuden gøre opmærksom på at jeg tager imod forslag til ugens afstemning Her

Nominerede:

Jyderne invaderer verdenen
Danmark
Death Before Dishonor
WolfPack
Haters of the ~F~ Alliance
6 1/2
the Nac Mac Feegles

God fornøjelse :D
 
Senest redigeret:

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Fordi jeg ikke vil nominere min egen dejlige stamme som self har det cooleste og sjoveste og aller bedste stammenavn :p

2. bedste:
Stammenavn: Jyderne invaderer verdenen
Tag: ~JIV~

Ikke det sædvanlige Krigere af what ever-pjat og det viser tegn på humor :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Enig med Horace der vil ikke nominere min egen stamme :-D
Og JIV var også midt bud
(er selv en stolt jyde):cool:

Men så går den til
Danmark
*DK*

FÆDRELANDET!:cool:
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
Enig med Horace der vil ikke nominere min egen stamme :-D
Og JIV var også midt bud
(er selv en stolt jyde):cool:

Men så går den til
Danmark
*DK*

FÆDRELANDET!:cool:

Nå skal det sies, at *DK* i utgangspunktet var en NORSK stamme, med en dansk diplomat (Skolehaven).
Vi har fått noen forsterkninger i form av noen danske spillere, men flertallet er fortsatt NORSK i *DK* :p

Men takk for oppmersomheten :)
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nå skal det sies, at *DK* i utgangspunktet var en NORSK stamme, med en dansk diplomat (Skolehaven).
Vi har fått noen forsterkninger i form av noen danske spillere, men flertallet er fortsatt NORSK i *DK* :p

Men takk for oppmersomheten :)

Et fint eksempel på at selv nordmændende selv godt ved Norge er og bliver en dansk koloni, de opkalder endda deres stammer efter os :p:laugh:
Men vi er glade for det fine besøg fra den yndige unge Miss DK :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Death Before Dishoner skal nomineres..
For den er sq godt fundet på :D.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ironisk nok var det planen at Q. skulle have heddet Death Before Dishonour efter forslag først. Det var ikke til ad libitums store glæde at nogen muligvis havde nævnt at det var det de gerne ville hedde :laugh: Det gav også en del medlemmer i DBD som havde planlagt sig selv til Q. da ad libitum ikke havde opgivet sit nye nick :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
HOTA

Dekani's egen lille guldfugl :I

"For Tha Haters of The ~F~ Alliance" Eller sådan noget kaldte han den :laugh:

Edit: Haters of the ~F~ Alliance.....damn tæt på :p
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tæt på :p (Haters of the ~F~ Alliance)

Nominere da selv "True Believers of Justice" .. jaa ikke det store der, kan somænd bare godt lig sætningen og håber da at visse personer kommer til at smage Justice en dag ;)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
6 1/2

- Udelukkende fordi at man altid kan finde den stamme på en server på et eller andet tidspunkt ^^
 
Top