Behold all mighty Anx - 72 timers rekrut vindue

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Kom hid V20


Forord

Først og fremmest vil vi gerne fremhæve de spillere på V20, der har kæmpet bravt. Der nogen få på denne server, der virkelig har trukket et stort læs for deres respektive stammer og utallige gange har ligget i beskidt krig. Nukes er blevet smidt til højre og venstre.

DJÆVEL og MLP har begge 35 mio. MBA. DJÆVEL har imponerende 50 mio. MBF.
Respekt !



Grib din mulighed, inden det for sent

Jeg er ked af at meddele bønderne på V20 følgende: Spåkonen Ipsilon, har talt. Efter nøje at have gransket i sin krystal kugle, står det nu klart.
Stammen Anx vil ende som vinderne af V20.

Fat dog mod. Anx giver nu ALLE muligheden for at joine vinder stammen. Rekrut vinduet vil være åbent indtil Tirsdag d. 06.01.2015 kl. 22.00. Altså 3 døgn. Beslut dig derfor hurtigt ! Det er din eneste chance, for at komme ind i en stamme der måske ikke er de mest aktive, men har et fint samarbejde og ja som sagt bliver vinderne af V20.

Vi har pt. plads til 5 stykker, så det bliver først til mølle princippet. Dog forventer vi at man selvfølgelig har været en aktiv del af V20, forinden man spørger om optagelse. (Vi er 7 i stammen i skrivende stund, men 2 forlader os snarest, derfor 5 pladser).

Alle andre stammer/spillere, der ikke vil joine Anx, bliver tilbudt en IAP på 48 timer. Dette skal dog ikke forstås som en "rigtig" IAP. I og med, den kun er til for at man stammerne imellem, har en chance for at have et liv ved siden af TW og ikke bliver angrebet fra 5 sider fra det ene sekund til det andet. Man må selv stammerne imellem, beslutte sig for om man er enige i dette udspil.


Rekruttering: Skriv til Snehvide eller chuuv, fra Anx.
Ang. 48 timer IAP: Skriv til Snehvide eller chuuv, fra Anx.


Ønsker alle en god jagt og husk at give tropperne noget vand ! Hvis vi ikke ses inde i Anx, ses vi på slagmarken.


/Hilsen den ærbødige Grev Ingolf fra Anx.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Ja noget da at kalde den inden i gjorde det :).

At spite og knights templar er med på den overrasker mig dog godt nok
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Nu er det jo rygtebørsen - men lad os holde os tæt ved, DJÆVEL tilbød dig, Chuuv, mere end en IAP inden verdenen blev rystet godt og grundigt... men der var ikke rigtig nogen interesse at hente. Ej heller da vi kastede en bold op, om at få jeres medlemmer over til os og på den måde overrumple MLP.

Anyway, rygtet siger, at MLD taber verdenen.... Men husk nu på - det er rygtebørsen!
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Det bliver mit sidste indlæg, da jeg ikke har lyst til at bruge mere tid herinde.

Du har har ret i vi (var vel ikke kun mig), i Anx blev tilbudt mere end IAP.
Og har sagt nej. Ligesom vi sagt nej til MLP, da de viste interesse for at merge (efter DJÆVEL sammen var taget ud). Vi gik ligefrem ud af hele koalitionen.

Tillykke med sejren, ærgeligt Miss Piggy ikke får en lille andel i den. MVP V20 Miss Piggy.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Lad os lige gøre det klart, at Miss Piggy til sidst blev båret af Knights Templar og undertegnede. Han var meget offline inden han til stor overraskelse hev stikket. Han var dygtig, ja, men jeg har absolut ingen respekt for folk som bailer hele deres stamme fra sekund til andet.
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
What the fudge? :D
Jeg har forsøgt at følge med fra dag til anden her på forum, siden jeg selv forlod V20, men dette overrasker mig noget.
Dette er ikke rygtebørsen, det er den anden tråd, så jeg er mere interesseret i sandheder.
Hvordan er det gået så vidt, at DJÆVEL og MLP merger? Ikke at jeg har noget imod den slags, eller stammeskift generelt, det er en del af en udmærket strategi, men den her så jeg ikke komme! Specielt fordi MLP lod til at have et overtag. Er det er merge blot for at afslutte verdenen, eller hvordan?
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ja halkjear, det var grunden til det, for at få en hurtigere afslutning.
Og da der hele tiden havde været en god tone mellem de 2 stammer så var det lidt nemmere at blive enige.
Vil sige det kom lidt som en overraskelse for mlp at djævel kom med det foreslag, vi havde forberedt os på en lang og sjov kamp efter nytår.
Vi synes alle det var synd at der ikke kunne have været den fortsatte kamp mellem mlp og djævel, men kunne også godt se hvorfor djævel havde mistet gejsten efter 2 store spillere havde givet op.
Vi havde faktisk næsten en aftale i hus med en anden stamme der skulle støtte os, da vi troede at når gdb ikke støttede djævel mere ville anx træde til. Men det viser bare at tingene ikke altid går som man regner med.
At nogen så tager det tungere end andre, er der ikke noget at gøre ved.
Jeg har lært efter v18 at det med at spille ren krig bare for hygge aldrig sker, der er altid nogen der spiller "skyggespil" så det gælder bare om at holde sig et skridt foran for ikke selv at stå med den lange næse:)

Kan godt forstå dem som bliver skuffede over vores merge, men det var nu engang sådan som bolden blev spillet og vi valgte at samle den op, de vi også selv havde kæmpet med gejsten under en måned inden alt dette skete.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Synes efterhånden det er en klassiker i disse marathon-verdener. Det holder ikke rigtigt at spille alene på en konto uanset hvor skarp man er til selve spillet

Endnu en ex.djævel, der stoppede lidt tidligt:(
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Synes efterhånden det er en klassiker i disse marathon-verdener. Det holder ikke rigtigt at spille alene på en konto uanset hvor skarp man er til selve spillet

Endnu en ex.djævel, der stoppede lidt tidligt:(

Nej, i modsætning til alle andre udenfrakommende har du nemlig fat i det helt rigtige. Det er en verden hvor man skal have 90 procent dominans, og med to stammer der åbenlyst tager alle kampene, så er det logiske bare i sidste ende at slå sig sammen. "nørderne" som vi bliver kaldt i diverse yderkræse og det der er langt værre, har også et liv. Personligt for mit vedkommende er jeg nu i flere måneder blevet angrebet uafbrudt. Det har jeg ikke længere lysten eller tiden til grundet IRL omstændigheder.

Så var der halkjaers pointe i at MLP havde overtaget.. Ja, det havde de fået. De spillede rigtig godt sammen de sidste uger her inden, og en ting er selve spillet, en anden ting er at grundet mange kontoer stoppede så tidsmæssigt kunne vi ikke holde til det. Vi har kæmpet hårdt for vores byer, og MLP giver os så den anerkendelse at takke ja til den løsning her. Da de mener at vi har ydet dem god modstand, og fortjener at være en del af "vinderholdet". Det er det indtryk jeg har fået. Jeg bliver nok rettet hvis jeg tager fejl. Samtidig tror jeg heller ikke dem i MLP havde lyst til at den server her skulle vare i flere år, lige så lidt som vi selv havde. 90 procents dominans er bare for meget, og sådan er det bare.

Nu har jeg set nogle af de beskeder der er blevet skrevet om os. De ting vi er blevet kaldt er virkelig nedladende og barnagtigt. Det skulle voksne mennesker holde sig for gode til. Der er en grund til at de kontoer der ligger i top 10 er hvor de er. Også før alt det her merge halløj. Fordi de har spillet bedst, mest aggresivt og brugt mest tid på det. Ikke som mange har skrevet at det er fordi de har brugt flest penge eller spiller duals. Mange har sådan set spillet alene.

Så til alle dem der føler lysten til at kalde os diverse ukvemsord. Spil lidt mere offensivt og deltag i begivenhederne, hvis i vil have nogen indflydelse på slagets gang. I stedet for bare konstant at være utilfreds med hvordan vi andre spiller. Vi har fra start ikke bedre bedre forudsætninger for at ligge i toppen end i har. Og ligemeget hvad, så skulle i tage og stoppe med at være verbalt grove grundet de beslutninger som vi har taget.

Optimalt spillede vi mod MLP hele vejen. Men det ville ingen ende tage. Personligt har jeg oplevet nok kampe i denne verden, da det ikke har været andet end det for mig. Det har været sjovt, men nu har jeg ikke tiden til det mere. Derfor ryger jeg over på en anden konto, og ja.. Så synes jeg det var den bedste løsning.

Det er det som der er i det.
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Synes det er en ganske udmærket løsning, jeg rynkede ikke på næsen over den, jeg var blot nysgerrig.
Jeg har flere gange sagt, at lige børn nu en gang leger bedst, så aktive og dygtige spillere vil søge sammen med andre aktive og dygtige spillere, det er for mig ren logik, og var i så fem af disse spillere på hver side, giver det jo ganske god mening :)

Jeg håber dog stadig, at de resterende stammer vil stå sammen, og gøre det så svært for jer som overhovedet muligt ;) Det er før sket at de små ikke er blevet taget så alvorligt, og er endt med at stikke en enorm kæb i hjulet på de større :D

Med hensyn til snak om, at man kun kan ligge i toppen hvis man bruger mange penge eller er flere på én konto, kan jeg så fortælle, at jeg oftest har været en top 15-20 spiller, har altid været alene på min konto, og har aldrig brugt mere end månedtlig plus-konto.
 

Okkenok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hehe knights templar du har så truffet dette valg denne gang, jeg har valgt at holde mig i baggrunden i V20 uden at angribe andre, og hvis jeg bliver angrebet forsvarer jeg mig mindst muligt for ikke at genere nogen:eek:
 
Top