Bevægelsen mod ødelæggelsen af vores elskede TW

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
"Lige børn leger bedst"
Er vi lige bare fordi alle kan spille tw, hvis vi vil eller er det bare noget vi bilder os selv ind?
Tribal Wars er blevet et spil, hvor de personer, der er indstillet på at betale en formue kan komme rigtig meget længere ved at bygge hurtigere og få flere råstoffer for penge. Det svarer til at spille et spil, hvor nogen må trække to gange, mens resten kun må trække en gang.
Det er vi en del, der er lidt trætte af. Så kan vi self vælge .net servere eller den norske V12, men der er noget særligt ved at spille på en dansk server med danske spillere. Mange af de gamle kæmper fra foregående verdener er enten stoppet eller spiller på udenlandske servere uden halvering af byggetider og lign. pjat.
Innogames skal self have en indkomst for at kunne tilbyde disse spil på nettet, men man kunne da forestille sig andre afregningsformer, som ikke ødelægger spillet og som fremt for alt øger antallet af aktive danske spillere på danske servere. En mulighed kunne være et fast månedligt gebyr a la WoW evt. i kombination med Plus til de mere spilneutrale forbedringer.
Antallet af spillere på de danske servere er ikke stort, så det kunne også være et sted, hvor Innogames prøvede nye ting (måder at få penge i kassen på) uden den store risiko.
Innogames skal jo fremover leve af lille Per på 10 år, som jo ikke bliver grebet af spillet, hvis han bliver mejet ned af de spillere, der har penge til at gøre som de vil. Rigtig mange vil jo gerne spille Tribal Wars, fordi det er 'gratis', men mange forsvinder også hurtigt igen når de finder ud af at det faktisk næsten ikke kan lade sig gøre at komme langt i spillet uden en kraftig forhøjelse af lommepengene :confused:
Vi foreslår at Innogames opretter en verden, hvor de slår halvering og råstofkøb fra, så alle kan spille på ens vilkår
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det kan godt være TW skal dø som interessant spil for mig, men det skal i hvert fald ikke være i stilhed!!

Vi er så mange gamle Tw-spillere, som stadig chatter sammen, udveksler mail etc, men som ikke spiller tw mere efter at Innogames har spoleret spillet ved, at en fed tegnebog er vigtigere end det at være en god spiller. Og jeg savner sgu at tæve nogle af jer old-timers, som jeg har spillet med og mod fra de tidligere verdener.

Nogen kan man finde på diverse .net servere og enkelte på den norske V12 (uden halvering aktiveret). Men man har jo brug for en virkelig udvidet spejder-funktion, hvis man skal finde jer:S

Er I enige i, at en dansk verden uden ødelæggende Plussificering ville være en gave til os tw-elskere, så støt os her

En ting er jeg sikker på, hvis vi er nok så lytter Innogames. De kan ikke leve af hensynende danske servere og må være interessede i, hvad der kan booste liv i det danske tw-miljø
 

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja, fjern de spillefordele man kan købe sig til. Byggehalvering og ekstra råstoffer.
 

YummiImGonnaGetYa

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Fundstændig enig

Det ødelægger spillet - for nye og for erfarne

Gider ikke de betalingsfordele, spiller andetsteds nu
 

fausten

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er helt enig

Det er jo næsten ingen nytte at prøve hvis man ikke ligger penge i det nu..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Min holdning til det nye pluswars er vidst næppe noget jeg behøver skrive meget om, ik ligefrem en hemmelighed jeg hader det L*RT! :laugh:

Im with ya' !
 

Alpha-ville

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er også ganske enig.

Faktisk ville jeg ønske at InnoGames ville gå helt tilbage til rødderne, så spillet handlede om spiller mod spiller. I dag er spillet alt for baseret på størrelse af tegnebog og desværre også på så meget scripting og fuldautomatik at det knap kan betragtes som et strategispil med spiller mod spiller som det bærende element.

Jeg undrer mig, efter flere år, stadig over hvad der har fået InnoGames til at vælge den kurs der nu er lagt.

Jeg håber også InnoGames vil tage denne tråd op til mere end blot overvejelse.
 

Hånden-i-handsken

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kan kun give dig ret kat93. Ingen gider spille et spil hvor de efter noget tid bliver kørt over fordi modstanderen har købt sig til nogle fordele. Når det så er sagt så har innogames udviklet et spil som de selvfølgelig gerne vil tjene penge på så det er en balancegang.

Der hvor jeg mener der bør sættes ind er hvor du kan købe dig til fordele såsom halvering og andet pjat ! men hvordan skal innogames så tjene penge på det :eek:)

Jeg har her nogle forslag der måske kunne overvejes:
1. rådgivning/spørgsmål til support burde koste en ydelse hver gang, det vil få folk til at læse FØR de spørger support.

2. Script bør følge kontoen således at når du køber et script virker det kun til den konto scriptet er købt til. Dette giver i sig selv ikke nogen fordel hvad angår tropper/byopbygning eller resourcer, det sparer dig bare for noget tid.

3. Hurtigere handelsmænd mellem egne byer. Igen ikke en afgørende fordel men kan være godt at have muligheden.

Ingen af disse forslag gør at en plusbruger får en afgørende fordel fremfor en ikke plusbruger men plusbrugeren vil kunne spare tid fremfor ikke plusbrugeren, men om det rent teknisk kan lade sig gøre aner jeg ikke.

Når alt dette så er "sagt" så er plusbrugerne ved at blive trukket noget så godt og grundigt igennem kapitalistmaskinen !!!! seneste tiltag er vinterevent 2012 hvor du "mod gebyr" kan købe dig til at vikingerne bliver lidt længere så du kan farme dem endnu mere ?!?!?!?!

Jeg har ikke selv prøvet, men det kunne være skægt at se hvad der ville ske hvis en spiller fik den ide at adle den :laugh: (jeg ved ikke om det er muligt at sende adel mod en "vikinge"by)
 
Senest redigeret:

PeterH

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kunne godt være foruden nogen af plus fordelene men når det er sagt så er spillet grundlæggende uretfærdigt og har meget lidt med dygtighed at gøre.
Den er er i stand til at være online 24/7 kommer meget længere end den der kun kan være på 3 gange i døgnet.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tribalwars er en forretning. En forretning som der skal tjenes penge på. Et spil ligesom så mange andre online net spil. Hvor du kan købe dig til mere og mere. Det er ren forretning og tvivler stærkt på at de vil ændre det for eftersom folk stadig køber disse fordele er der ingen plan i at ændre det for dem. Så stop med at græd over det TW er ændret.
Og kan man ikke være rang 1 uden alle de fordele?
Mine erfaringer siger noget stikmodsat.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tribalwars er en forretning. En forretning som der skal tjenes penge på. Et spil ligesom så mange andre online net spil. Hvor du kan købe dig til mere og mere. Det er ren forretning og tvivler stærkt på at de vil ændre det for eftersom folk stadig køber disse fordele er der ingen plan i at ændre det for dem. Så stop med at græd over det TW er ændret.
Og kan man ikke være rang 1 uden alle de fordele?
Mine erfaringer siger noget stikmodsat.
Aha.. Jamen dog ... Så dine erfaringer siger noget andet .. ROFL :laugh:

Well, handler ikke om at de KAN tjene penge på det, handler mere omkring om de kan få flere penge uden, hvis du kigger på antallet af gamle veteraner der er stoppet fordi de ikke havde pengene til at følge med eller gad være med i ræset om hvem der køber flest fordele..Så har de mistet store intægter på det, du kan bare se de gamle verdener mod de nye.. Vi taler om 20.000 byer mindre der er på verdernerne nu ;)

Personligt følger jeg med omstændighederne, hvis folk kæmper med plus gør jeg det samme, hvis folk lyver overfor mig, gør jeg det overfor dem.. Men moralsk set burde det slet ikke være med, det burde være en intægt nok i sig selv at folk køber plus osv. ;)

Derudover ødelægger det jo den sjove del i TW.. Det de siger er faktisk at hårdt arbejde ikke er nok, men at man også skal have pengepungen iorden for at være blandt de bedste.. Ingen penge, ingen belønning
 
Senest redigeret:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hey husker i mig. synes vi skal tilbage til v1 og frem til v4 for at have et ordentligt spil igen
 

Luciferous

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej, vi skal have halvering af byggetid for tropper også, så man kan få lavet 6.000 økser på 20 minutter.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
problemet er mest alle vil spille off os der starer med at lave deff ogførst off når man har 4-5 byer fyldt med deff
kan nemt følge med
og det enste vi har på er plus og halver ikke og hvad der nu er

det er ikke det man betaler for der gør nogen kommer så meget beder fra start
det er fordi der bliver kørdt doal og kontorne køre 24/7
og at de kan farme ald det vil
fjern farm muliheden så bliver folk lige
og lad derverne køre i en speed som giver lidt meger resuser

så kan lille per på 10 komme på 2-3 ganne om dagen og byge uden han kommer bagud
så kan han nå og lave de tropper der skal til for at holde sine første byer
hvis han ikke lade sig rive med at off er det enste der duer

så længe alle kommer godt med til at starte med så betyder det inte hvor meget man kan betale sig fra
tw er onlingtid inte andet og dem der har mest af det vinder og bliver størst
fjern fordelen ved at hvare onling 24/7 så er alle lige

farm begransning på eller ingen farm og hurtiger igan med vinder kravet
hvis det er koth byer så ind med dem fra start
så krigen er der og ikke på de små spiller
+ de små når og opleve hvad det er før de stopper

alle server køre for længe før vi kommer til hvad det går ud på
og alle har råd til at bruge 25 kr om månten på det
lille per på 10 han køber slik og sodavan for meger hvardag
og går med mobiler der koster det samme som de fleste af hvors pcer gør
så 25 kr til plus om månten betyder inte
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
problemet er mest alle vil spille off os der starer med at lave deff ogførst off når man har 4-5 byer fyldt med deff
kan nemt følge med
og det enste vi har på er plus og halver ikke og hvad der nu er
ROFL..For pokker Cleaner, du har ingen ide om hva du snakker om der :D
Well.. Prøver lige at forklare dig mit forhold til Def. spillerne..
Når jeg starter i et 15x15 så ligger der 30 spillere.. Alle dem der ikke bygger sine byer godt op, dem bruger jeg som farm.. Så er der så folk som dig, som bygger en pæn by op løbende og dem lader jeg ligge i fred til senere, for så kan jeg adle de pæne byer fremfor de dårlige..
Det eneste du vinder på ved at være def. spiller er TID.. Intet andet, du blir bare taget til sidst, det er forskellen xD

Btw. Fjerne muligheden for at farme?? er du sindsyg?? .. Det er jo netop ikke meningen man skal fjerne den ene ting der kan skille fårene fra bukkene xD
Farming er den store del af TW..Det er netop den del der siger "Arbejde hårdt og bliv belønnet" .. Og du mener simpelthen vi skal nøjes med at beholde "Køb nok og du blir belønnet" ????
Du må ha spist søm xD

Fjern dog duals istedet.. xD
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Btw. Fjerne muligheden for at farme?? er du sindsyg?? .. Det er jo netop ikke meningen man skal fjerne den ene ting der kan skille fårene fra bukkene xD

Det er nu ikke på nogen måde rigtigt.

Det der skiller fårene fra bukkene er hvordan de forvalter deres byer, konto og hvordan de tilpasser sig.

Selv en ***** kan farme, men man gør det dedikeret og fravælger noget andet for at være med HELT fremme. Det er dog ikke det samme som at skille får og bukke, snarere hvem der vil bruge meget tid og dem der er casuals.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Heldigvis er der lavet en server til folk som Cleaner, så vil anbefale Casual serveren.. Lad nu være med at ødelægge det sjove i TW for os andre !! XD
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den enste grund til du kan få stoffer nok til at byge off så hurtig at du vil kunne tageen deffspiller ud der ved hvondan man deffer er du kan farme og at i de fleste tilfælde er en off konto dual og farmer 24/7

de fleste deff spiller farmer ikke da de laver deff fordi de ikke er dual og ikke så meget på
men der er ingen problem i at holde en off spiller væk det er torsalt først her på de sidste 2-3 server hvor jeg har spillet med de beder spiller istedt for mod dem alle ander server har angribne starte inden for 1-2 uger og det er gået findt nok
og kommer man bare over 5 byer så køre det mister man en tager man to

fjern farm mulihederne så er alle lige nu vi ikke kan fjerne dual
 
Top