Bevægelsen mod ødelæggelsen af vores elskede TW

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
den enste grund til du kan få stoffer nok til at byge off så hurtig at du vil kunne tageen deffspiller ud der ved hvondan man deffer er du kan farme og at i de fleste tilfælde er en off konto dual og farmer 24/7
Passer meget simpelt ikke og nu skal jeg fortælle dig hvorfor..
1. Off. er stærkere end def.
2. Off. blir bygget hurtigere end def.

Resultat : Der skal ca. 1½ Clean til at ryde en fuld def. by, men med tiden en fuld clean tager at bygge, kan jeg nå at bygge 2 af dem, imens du bare bygger 1 def. by, ergo vinder angriberen ALTID. .. Get your fact's straight!
de fleste deff spiller farmer ikke da de laver deff fordi de ikke er dual og ikke så meget på
men der er ingen problem i at holde en off spiller væk det er torsalt først her på de sidste 2-3 server hvor jeg har spillet med de beder spiller istedt for mod dem alle ander server har angribne starte inden for 1-2 uger og det er gået findt nok
og kommer man bare over 5 byer så køre det mister man en tager man to

fjern farm mulihederne så er alle lige nu vi ikke kan fjerne dual
Det er crap, intet mindre end crap.. Jeg spiller ALTID solo, jeg bygger ALTID miner op som det første, jeg farmer næsten ikke hele starten og jeg får ALTID et forspring i forhold til mine def. naboer.. Som ALTID dør ved mine øksers hånd..

Der er intet andet at sige end at du må tilbage til tegnebrættet, det kan ALDRIG betale sig at være def. spiller..
Eneste gode grunde til at spille def. er følgende:

1. Du får en længere levetid hvis du er meget offline og ikke magter at dø som en af de første.
2. Hvis du har en god stammeven der kan cleane for dig til gengæld for def. hjælp kan det vise sig at være en fin byttehandel.

Og i dit tilfælde kan jeg ikke bruge til noget at du tager flere byer end du mister.. For hvergang du mister en by er den på f.eks 8000 point og så tager du 2 nye BB byer på 200 point, når du har bygget dem op for andre, så ryger de også..
Dit Rygte lyder på at du er en god spiller at ha som nabo, fordi du gider bygge byer op til folk..Ikke imponerende!
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg vil give Deka ret! det er næsten umuligt at starte ud defensivt! man kan godt som han siger, lave en deal med en off spiller angående def og rydning aftale... men en ren def spiller går sgu aldrig... man skal ifølge min mening bygge omtrent 50/50 så er man balanced.. det er defensivt nok.. ellers kan man gå på kompromis og sige jeg teamworker med en anden, så kan jeg lave def/off: 66/33 men man burde ikke bygge sig særlig meget mere defensivt... som Deka jo har beskrevet så fint, alt det med byggetider og styrke osv.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu har jeg spillet både grepolis og tribalwars. Tribalwars er helt sikkert de offensive spilleres legeplads. Skal man lykkedes som defensive spillere skal man være 20-50% bedre en de offensive spillere man er oppe imod (I grepolis er det lige omvendt) og det inkluderer et langt højere aktivitetsniveau end de fleste jeg kender som spiller defensivt. Eneste chance man har som defensiv spiller er at stacke, snipe og dodge sig ud af enhver situation og på den måde vælge hvornår det kan betale sig at kæmpe. Uanset indstillinger er det ikke en mulighed du har hvis du kun er på 2-3 gange om dagen. Du er allerede bagefter hvis din modstander har fået 5 niveauer miner imens du var offline. Det kan ikke hentes og du kan ikke følge med uden at være online. Så selv når farmning ikke er muligt så har en semiaktiv defspiller bare ikke ret mange chancer.

Det ironiske ved dual kontoer er at nogen tror det er løsningen på alt, og at man kun kan klare sig hvis man er online 24/7. Det er ikke korrekt. Selv en sådan konto kan pilles ned hvis man kan samarbejde. Langt det største problem for de verdener der er nu er at der ikke findes stammer der kan samarbejde. De er kun løse samlinger af solospillere der lige pt har en fælles interesse. Meget få stammer er anderledes end dette. Og nej det tæller ikke at være en massrecruit stamme der har 5 eller 10 spillere der kan samarbejde om at holde ***** oppe på resten. Man kommer så meget længere ved kun at bruge de der kan og vil samarbejde. Uanset om det er nye eller gamle spillere. Men for at samarbejde kan fungere så kræver det at man er online til at udføre sin del af samarbejdet og ikke kun er enten online eller villig til at samarbejde hvis det er noget der kan ordnes inden for de 5 minutters online tid man har.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vil give dig rat i byen må ikke gå istå med at byge men det gør den for en der ikke farmer hvor ham der farmer kan byge både tropper og miner i sin by

man kan sksens få sin by til at køre uden stop ved at hvare på 3-4 ganne om dagen i 5-10 min det har jeg gjort tidt
og kan deff spillelern byge det samme som off spillern så kan off spillern godt angribe men det vil også dø

er man off spiller skal man hvare meger på for så er der ikke deff til hvis man bliver angribet og da 80% af serven er folk der kun er på 4-5 ganne om dagen i 10 min så er det dem der skal tinges på ellers ender tw som kingsage

hvor man tilgode så den lille gruppe der hvor meget på og dem med gik man fra 2000-2500 bruger på serverne til 100-150 og det skete hændover 6-7 server
det er jo klart ham/hende der ikke har så meget tid til at spille og det er som sagt minst 80% af serven
bliver de ved med at aldig komme op og prøve at angribe lidt og altid skal byge op efter og miste sin by
de spiller et par server også stopper de

vi spillet en server hvor der ikke kunne farmes lidt kunne der men ikke meget på den server hvor det meget nemmer og følge med
heller en speed på servene der giver fyldt lager hurtig ind man kan farme så vil i få 20-25% spiller meger med til serven er slut
og de vil kunne deltage i krigen

også lad alle starte med to byer på alle server det giver et støre kordt og vi ved alle vare sælger vare

er vi ikke enig om de beste spiller klare sig lige meget hvad så det er de minder gode og dem der ikke er så aktive vi skal havde med

i kunne også flydte natbonusen til kl 3:00 til 15:00 så alle dem der ikke kan passe ders spil på arbejtet ikke skal bekymer sig om spillet mens de er på arbejte det vil også hjelpe

og lige en ting meger ja en dual konto kan nakkes men 10 dual kontoer sammen kan ikke nakkes det vil aldig ske uden der er10 ander dual kontoer der angriber dem for angriber en konto som er ofling ½ af tiden serven køre vil dual kontoen nakke den og de 10 ander der hjalp
de vil ikke opdage angribne og død
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Tilbage til det tråden oprindeligt handlede om.. Nemlig om spillet ødelægges af de mange PP løsninger.
Jeg er enig i at spillet har mistet en del af sin charme ved indførslen af de mange betalingsløsninger.
Vi skal dog lige være obs på at vi lever i en kapitalistisk verden, og uden penge og profit, så lukker l@rtet ned.
Det er med at finde en balance og pt. er Innogames gået lidt længere end hvad der er rimeligt som jeg ser det.
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg begyndte at spille TW tilbage i 2008 i verden 1 fortsatte i verden 2-3-4 hoppede over verden 5 og deltog igen i verden 6 men så lavede inno alt om pluspoint steg voldsomt og man kunne pludselig købe sig til en masse fordele hvis man var og er villig til at smide flere 100 kr om mdr på et spil - jeg forstår godt at der skal indtægter til - at det koster mange penge at udvikle disse spil og jeg støtter såmænd gerne op om innogames men det kan ikke passe at det der afgøre om man kommer langt i TW eller ej er tykkelsen på ens tegnebog..... Jeg er en meget aktiv spiller men alligevel skal jeg gang på gang se mig slået af enten dual-konto'er med oceaner af pluspoint eller halvdårlige spillere som kun vinder frem ved brug af plus til alt. Dertil kommer alle de både lovlige og ulovlige scripts som anvendes til at skabe sig fordele - dette game handler ikke længere om dygtighed evner eller kløgt - og det er en skam.
Istedet for alle disse plusfordele hvorfor opretter inno ikke bare et TW medlemsskab - 50 kr pr år eller noget i den stil - fjern så alle betallingsfordelene men giv den enkelte spillere mulighed for at optjene pluspoint (der så kan omsættes til reducering af tiden osv )via deres aktivitet - fjern tilladelserne til at kører dual-kontoer så er alle lige ...... hvad scripts angår de lovlige lig dog dem ind i spillet så kan den enkelte deltage selv bestemme hvilken de vil bruge
 
Top