Bot beskyttelse

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Nu er jeg altså ved at gå ud af mit gode skind med den der bot beskyttelse.
Hvor lang tid er den nødvendig at have aktiveret, den kunne vel godt snart fjernes fra v9 og eventuelt også snart fra classe server 2.

Kan godt være jeg bare er ekstrem uheldig men syntes bare jeg render ind i den 5 - 15 gange om dagen :S
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja den kommer skisme tit :)
Lidt meget træls hvis man skal sende angreb ud :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Den kommer da næsten kun hvis ens konto ser ud til at køre lidt for automatisk, mest når man sender farmruns ud :p
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
den er stadig monster irreterende og skal bare væk :D
så kan den ikke genere nogen mere ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Lige nu vil jeg nøjes med et svar :p

Men ja så den også fjernet da den bliver aktiveret af ja alt, selv når man ikke farmer eller ligende :S
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Bot-check er der for at afslører når der benyttes lige netop bots (men det er jeg sikker på I allerede ved :)) og desværre er det et stigende problem at spillere forsøger at benytte sig af disse.
Derfor er det nu besluttet fra InnoGames side at de SKAL bruges på alle alm. verdener vi starter og så vidt jeg ved har vi ikke lov til at slå dem fra.
Det bedste vi måske kan klare, er at få tilladelse til at sætte den en smule lavere så der skal udføres flere aktioner inden den tjecker igen og dette vil jeg diskutere med Liam og InnoGames om kunne være en mulighed. Jeg kan dog ikke love noget, da som sagt vi skal have ok :)

Og undskyld det sene svar :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
kan ikke huske hvilken verden det var men der var da 1 af dem hvor vi fik det slået fra efter et stykke tid.

Men fair nok hvis den bare kan blive sat ned/op så den ikke tager mig hele tiden, idag har jeg på classic ihvertfald blevet ramt af den 6 gange, og den er bare trist at møde hver gang.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
det er selvfølgelig uheldigt hvis den kommer ligesom man skal til at snipe, dodge ect

men hvis man kigger på det store billede så er det vel en fordel at få afslørt potientielle snydere.

Am I right support? :confused:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er derfor at man stadig kan skifte side nogle få gange. For at du skal kunne nå at lave dit snipe inden du gennemfører botcheck. Og ja du har ret Yan hellere en lille gene for spillerne end at give snyderne frit spil :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
det er selvfølgelig uheldigt hvis den kommer ligesom man skal til at snipe, dodge ect

men hvis man kigger på det store billede så er det vel en fordel at få afslørt potientielle snydere.

Am I right support? :confused:

Men support siger jo de fanger dem alligevel, og at de altid opdager dem der "snyder" desuden kørte v1 - 5 uden bot beskyttelse (eller var det i 5 vi fik det fjernet efter et stykke tid)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Som jeg skriver er det noget der er kommet til, at den SKAL aktiveres på alle verdener. Og den gør lige netop det at fange de der benytter BOT meget nemmere at fange og det er et stigende antal der synes det er en god idé at forsøge sig med det.
Vi undersøger hvad muligheder der er for at sænke antal tjeck på x antal aktioner, men kan ikke love noget.
 
Top