Botcheck

DeletedUser

Guest
Er det kun mig, der har oplevet en enorm stigning i check af, om man er en bot eller egentligt kød og blod, der sidder bag skærmen..?

Jeg er på Classic rendt ind i disse check utallige gange bare i dag, men også over den sidste uges tid. Har der været flere problemer med bots, siden dette check er nødvendigt? Jeg må indrømme, at med alle de gange, jeg får det lige nu, så er det noget af et irritationsmoment, som jeg helst var foruden, men det er selvfølgelig nødvendigt, fordi nogen ikke følger reglerne.

Kan der dog ikke laves en eller anden form for løsning, så man er sikret, at man ikke får det check mere end X antal gange på eksempelvis ti timer eller en anden metode?

Jeg kan sagtens rende ind i det flere gange i timen lige nu, men måske serveren forsøger at fortælle mig, at jeg skal gå uden for i det gode vejr?
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tjooh sådan er livet jo, Hvis dette er så træls for dig burde du stoppe ;)
Det er en nødvendighed, for hvis man laver sådan den kun kommer et X antal gange får man den frem de gange og slår så bot til ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er ikke ændret i indstillingerne, den er den samme for bot-tjek som den plejer at være.
Der skal gå en bestemt tid eller antal handlinger før et nyt bot-tjek kan gives. Grunden til du evt. får flere bot-tjeks end du er synes du plejer, kan altså være at du lige nu er ekstrem aktiv ;)

Og vejret er ALT for skiftende til det er sikkert at gå udenfor Zoid! Bliv du hellere inde ved pc'en!
 

DeletedUser

Guest
Grunden til du evt. får flere bot-tjeks end du er synes du plejer, kan altså være at du lige nu er ekstrem aktiv ;)

Sidder du og lurer på mine stats?! :O

Og vejret er ALT for skiftende til det er sikkert at gå udenfor Zoid! Bliv du hellere inde ved pc'en!

Ja, det er jo lige det. Det der 'frisk luft' er et sindssygt farligt fænomen!
 
Top