Bud på en Classic server #4

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Så virker det vist :O) har min ejen gode læremester men den liger det skidt hvad har jeg nu lavet galdt

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">indstillinger til Classic server 4</font></b></font></font><style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><td>4</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0,5</td></tr><tr><th>Paladin::</th><td>Aktiv uden våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Krike:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 08:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 5000 point skal kunne tages de førate 45 dage</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>3-trins</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>2 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>15</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Nye premiumfunktioner:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Angreb/support gap:</th><td>50ms</td></tr><tr><th>Begrænset plyndring:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Forbedret opstart:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Støtte udenfor stammen:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Valg af start:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Slet af konto</th><td>en spiller konto skal ikke kunne sletes før serven er slut</td></tr><tr><th>Vinderkrav:</th><td>Flest point efter 3 måneder (stammen)</td></tr></table></div>


et lille bud fra mig til en Classic server #4 vi hvor tæt på på Classic server #3 til det hvor rigtig godt
dog fik vi ikke alle med i krigen dem der fik en skidt start havde ikke mulihed for at komme op igen
uden de skulle hvare ved pcern 24/7 med de her instilinger der er her over tor jeg på alle kan komme med og det er det vi skal ind på jo fleger der er med jo sjover for alle

Hilsen The-Cleaner
 
Senest redigeret af en moderator:

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ikke nødvendigvis eftersom HTML kode ikke er aktiv på denne del af forummet. Kig evt i regler for indlæg nederst til venstre :)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er da bare om at bruge den her ? :O

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Mine indstillinger</font></b></font></font>
<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><br /><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Akademi:</th>
<td>SAKZO</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th>
<td>SAKZO</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th> <td>SAKZO</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Nye premiumfunktioner:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Angreb/support gap:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Begrænset plyndring</th> <td>SAKZO</td></tr><tr><th>Forbedret opstart:</th><td>SAKZO</td></tr><tr> <th>Støtte udenfor stammen:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Antal dage i stamme, før der kan sendes støtte:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Valg af start:</th><td>SAKZO</td></tr><tr><th>Vinderkrav:</th><td>SAKZO</td></tr></table></div><br />


Ja jeg er glad for mig selv ^^
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
HTML-koden kan jeg desværre ikke hjælpe med, copy/paste er min normale måde at bruge det :p
Men forhåbentlig kan Liam spotte problemet når han er online igen :)


Jeg har dog et enkelt spørgsmål til selve indstillingerne hvis det er ok :)
Slet af konto:
en spiller konto skal ikke kunne sletes før serven er slut​
Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener med dette, kan du uddybe det lidt? :)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
HTML-koden kan jeg desværre ikke hjælpe med, copy/paste er min normale måde at bruge det :p
Men forhåbentlig kan Liam spotte problemet når han er online igen :)


Jeg har dog et enkelt spørgsmål til selve indstillingerne hvis det er ok :)

Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener med dette, kan du uddybe det lidt? :)

Det må nok have noget at gøre med, at man ikke kan sende adler på en spiller som lige er gået BB - kun hvis der allerede er sendt så kan man godt adle selve BB-byen, det undgår du ved, at man ikke kan slette sin konto.

Fx jeg har kun en adel og er i gang med at adle en by. Loyaliteten er så på 50 og den spiller jeg adler sletter = jeg kan ikke sende adler mere på den BB = Unfair efter min mening ^^
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det jeg mener med en konto ikke skal kunne slettes før serven er slut der mener jer
vi har set på mange server nu folk sletter ders konto når de bliver angribet

det har betydet på den her server hvor man ikke kan tage bb byer kan små aktive spiller ikke komme op da de ingen mulihed har for at tage byer fra støre spiller

og bliver det en server hvor man kan tage bb byer 45 dage og rasten af tiden kan man ikke
så vil der stadig hvare lordte morale for en stor som gør der ikke skal hvare mange tropper i den før
det ikke kan betale sig og tage den så kan en minder spiller tage den og der med komme stille op og hvare med i krigen

serverne skal ikke inrattes efter dem der er meget på men efter dem der er lidt på for dem der er meget på finder en løsning på det

for at få folk ind som ikkespiller tw 24/7 skal der hvare tempo på så der sker lidt men samtidig skal de også kunne tage en by eller to uden at skulle havde off i aldt de fleste nye spiller spiller deff
for at overleve så det er bare ogfå dem med så næste server kommer der lidt off også
men sker der inte på første server kommer de heller ikke med på næste server


man burte nokogså lave et spøveskema hvor man forhørte sig på alle server hvor aktiv man spiller tw
bruger man plus hvad tider på dagen man spiller spiller man mest deff eller off
alle de små ting som folk gør også instile en server efter det

alle ved får man tæv og det kun sersordt ud spiller man ikke igen og det kan tw ikke leve af folk skal komme igen så vi kommer tilbage til noget der liner server 2 og 3
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvondan går det med at plankæge en c 4 så vi ikke ender med minder folk på den fordi folk ikke ser den starter
 
Top