Casual

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hejsa alle sammen hvad biib er Casual for en verden? jeg ikke forstå det nemlig.... håbe der nogle der kan svare mig på det( for jeg er en noob og det super hahahaha)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg håber det er i orden jeg bare citere fra en anden tråd, så kan du evt. spørge hvis der er tvivl om noget :)

Casual verdener
Tribal Wars er et af de hårdeste spil der ude - måske det hårdeste. Du kan starte som en ny spiller, bygge i en måned og for at få alt det du har arbejdet så hårdt for taget fra dig på et øjeblik af en der er bedre til spillet end dig. Det er spillets arv, og det er endda for mange spillere, grunden til de spiller.

Det vi har tilføjet er en mulighed for at tilgodese dem der foretrækker en mere casual spillestil - om det så er fordi de har et travlt arbejdsskema, de stadig forsøger at vende sig til spillet eller simpelthen foretrækker et mere afslappet spil: Casual verdener.

Casual verdener kan man få adgang til efter at have mistet sin sidste landsby i de konkurrenceprægede verdener. Spillere vil blive tilbudt muligheden for at tage kontrol over en rekreation af deres sidste landsby på en casual verden, som primært indeholder mere restriktive angrebsindstillinger sammen med nogle andre ændringer for at skabe et mere afslappet spille miljø.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Taaak for havde ledt efter noget omkring det herinde og kunne skam ikke finde det :/ super Taak for svaret :)
 
Top