Casuals fremtid

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
vi har modtaget en pm om framtiden og blevet bedt om at gå ind i Browser notifikationer dog står der intet der og det jo ikke 1/4 i nu så vil ikke tid til den form for spøg og skemt ?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
I er ikke blevet bedt om at gå ind i browser notifikationerne, men browser versionen.
Det vi sige, at hvis du spiller udelukkende via app (fra mobil eller tablet), så gå ind på Casual 1 via din pc i stedet eller via en browser på den enhed du bruger og så kan du finde det under Indstillinger -> Undersøgelser.

16 ud af de 45 på verdenen har allerede stemt, så det bør være der :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg kan prøve at undersøge om der er mulighed for det, men så vil det være rigtigt fint med begrundelser for hvorfor vi har brug for endnu en Casual verden :)
 

Lars the emperor

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kan prøve at undersøge om der er mulighed for det, men så vil det være rigtigt fint med begrundelser for hvorfor vi har brug for endnu en Casual verden :)

tja de andre er ret fyldt og man kan ikke rigtigt komme videre pga. igen kan angribe hinanden så den eneste måde at få nye gode byer på er at vendte til andre stopper og tja det er ret kedligt
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Og Casual 1 Skulle efter planen stoppe i dag... Kan man få et tidspunkt, så man ikke angriber forgæves?
Har lidt tid til den nærmeste fjende.... ;-)
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
En vinder vil blive kåret inden midnat. Hvornår verdenen bliver lukket helt knap så nemt at svare på, men højst sandsynligt om 3-4 dage :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Sååeeh... Casual1 er lukket, men de flag jeg havde derinde er stadig spærret??

Jeg kan ikke trække dem tilbage via "Verdensoversigten", da det er Befolknings flag og mine byer var fyldt op...
Hvornår bliver de frigivet?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
De bliver automatisk frigivet 24 timer efter verdenen er lukket :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er ingen planer om en på dette tidspunkt. Ændre det sig, så bliver det annonceret herinde på forum :)
 
Top